• Ik lees echt opeens overal dat iedereen naar Amerika wil. Mijn omgeving, op Quizlet. Ik hoef echt niet naar Amerika. Ik haat Amerika zelfs.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het niet helemaal geweldig ofzo, maar ik wil er zeker wel 'n keertje heen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het zou me gewoon niet lukken om daar te gaan wonen,
    maar oohh wat wil ik daar graag voor 4 weken heen ofzo (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Het lijkt me wel een leuk land om op vakantie naartoe te gaan voor een paar weken, maar er een jaar wonen ofzo dat lijkt me niet zo leuk. Gewoon omdat alles daar zo groot is en ik niet zo van groot hou x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik wil naar Amerika. Daar lopen ze met alles zo'n beetje op ons voor. Mode, technologie enzovoort. En er zijn daar zoveel dingen die ik wil zien. Maar eigenlijk wil ik de hele wereld zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind Amerika ook wel een oppervlakkig land. Canada vind ik vele beter.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Razac schreef:
    Ik vind het niet helemaal geweldig ofzo, maar ik wil er zeker wel 'n keertje heen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Infinitum schreef:
    Het lijkt me wel een leuk land om op vakantie naartoe te gaan voor een paar weken, maar er een jaar wonen ofzo dat lijkt me niet zo leuk. Gewoon omdat alles daar zo groot is en ik niet zo van groot hou x'D


    Ik ook! Ik woon in België, en daar zijn afstanden niet te ver van elkaar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    *Rammstein liedje zit nu in mijn hoofd, thanks* (cat)

    OHMYNICK schreef:
    Ik ga er heen in de zomervakantie, en als ik klaar ben met de havo ga ik er een jaar wonen! Ik vind Amerika echt een gaaf land!


    GAAAAAF. Dan mag ik natuurlijk komen logeren, hihi. #faal.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ga deze zomer naar Amerika. Ik wacht er al op sinds ik 10 was, het is een grote obsessie voor mij en mijn zus, lol. Just love everything about it :')

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 20:10 ]

    Engeland vind ik trouwens wel weer een geweldig land, en daar wil ik wel wonen :')


    As travars

    Andvari schreef:
    Engeland vind ik trouwens wel weer een geweldig land, en daar wil ik wel wonen :')


    Ik vind alles aan Engeland leuk, maakt niet uit welke afstanden. En ze hebben zo'n mooi accent!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)

    Ik vind alles aan Engeland leuk, maakt niet uit welke afstanden. En ze hebben zo'n mooi accent!

    Ik zit over twee weken in Londen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil voor een jaar naar Amerika. Maar niet heel mijn leven wonen. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil naar Australië.


    Olive