• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Ik heb mijn laatste RPG post wat aangepast, nu past hij iets beter.:'D


    everything, in time

    :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    SHIT, nu vergeet ik nog een abo te nemen (nerd)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Al right, hier is die van mij dan.
    maak jij dan maar even bij binding aan de roobloeden aan xD

    Personage: Goede vampier.
    Volledige naam: Alicia Leonie Valence.
    Leeftijd: 18/53
    Uiterlijk:Picture 8D
    Goed/Slecht: Goed dus.

    Huh, hoeft innerlijk niet? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Al right, hier is die van mij dan.
    maak jij dan maar even bij binding aan de roobloeden aan xD

    Personage: Goede vampier.
    Volledige naam: Alicia Leonie Valence.
    Leeftijd: 18/53
    Uiterlijk:Picture 8D
    Goed/Slecht: Goed dus.

    Huh, hoeft innerlijk niet? xD


    Mooie foto!Ö en ja, ik vul hem straks in. (: En nee, innerlijk hoeft niet, dat merken we onder het spelen zelf wel.(':


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zie haar konen rood worden en kan het niet lachen breed te grijnzen. Ik aai er vluchtig langs heen en wrijf het er nog eens in:
    'Ach wat schattig.' Ik zie hoe ze een quasi-beledigd gezicht trekt en de armen over elkaar heen slaat. 'Zullen we naar de supermarkt gaan, trostomaatje? Kunnen we wat eten halen.' Ik kan het echt niet laten om haar even te pesten. Ik ben blij dat de kracht van de zon al een stuk is afgenomen omdat het al laat in de middag is. Hierdoor worden de leefomstandigheden voor mij een stuk draaglijker. Ineens komt er een man op ons af gelopen. Ik hoef maar even te ruiken en mijn zintuigen slaan alarm: het is Gustav, een vampier. Standaard te herkennen aan zijn kale hoofd en een zwart sikje. Niemand vertrouwt hem. Ze verdenken hem ervan dat hij informatie doorspeelt aan vampierjagers in ruil voor geld. Hij is een rasechte opportunist. En waar hij is, zijn problemen. Het is echter al te laat om hem te smeren. Met krachtige passen beent hij op ons af.
    'Fjodor Kharkov. Nooit gedacht dat ik jou nog arm in arm met een sterveling zou zien lopen. Laat staan ermee zoenen.' 'Wat wil je,' zeg ik weinig onder de indruk. 'Ik moet toegeven, voor een mensenhater heb je een behoorlijk goede smaak. Is ze goed in bed?' Zonder gene laat hij zijn ogen over Milla glijden. Ik zie dat ze zich niet op haar gemak voelt. 'Ik zet er een duizendje op dat je het nog geen maand met haar uithoudt zonder haar leeg te zuigen.' Hij zwaait met een hele rits aan briefjes. 'Ik hoef jouw geld niet, klootzak. En nu wégwezen!' Hij lacht nogmaals spottend.
    'In die goeie ouwe tijd schoten we samen die rotmoffen neer, weet je nog?' 'In die goeie ouwe tijd verloor je jezelf, idioot. Wegwezen.' Gustav grinnikt en probeert langs me heen bij Milla te komen.
    'Hé Fjodor. Je weet het nog wel he, wat ze ons wijs maakten? Eerlijk zullen we alles delen. Dus kom maar op met je liefje. Hmm.. ze ruikt zo lekker. Als ik haar bij me had dan wist ik het wel. Dan zou ik haar de hele nacht echt keihard..' Ik haal uit en geef hem een harde vuistslag. 'Godverdomme, vuile hondenlul, die krijg je terug!' Gustav duikt boven op me en geeft me een paar harde klappen. 'Rennen!' schreeuw ik naar Milla.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 17:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vette fight daaro, laat Milla maar lekker bij Alicia komen ;x

    Alicia Leonie Valence. ~ Goede vampier.
    Ik zwierd door de straatjes van de stad, het begon al laat te worden en er dropen al aardig wat mensen af. Waarschijnlijk gingen ze naar huis om te eten, of waren ze bang wezens van de nacht tegen te komen. Ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn rode haren, besluiteloos bleef ik voor een winkel staan en tuurde naar binnen. Ik keek wel maar zga het niet, met mijn gedachtn zat ik ergens anders. Ik vroeg me af wat ik kon gaan doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Milla - Mens.

    Ik vind het niet leuk zoals hij nu doet, de lieve Fjodor trekt me dan toch wat meer aan. 'Hou op, ik kan er ook niets aan doen.' Waarschuw ik hem. Als we verder lopen ben ik daarentegen niet meer boos, dat zou niet gezellig zijn. Er komt iemand op ons aflopen en ik heb geen idee wie het is, maar aan Fjodors gezicht te zien is het niet goed. De man heeft een sikje, ik vind hem lelijk. Het feit dat hij Fjodors naam weet verbaasd me om de een of andere reden niet, hij is trouwens overduidelijk een vampier.
    Ik luister naar de gesprekken en het bevalt me maar niets. De andere vampier kijkt me aan. Ik pak Fjodors hand en merk dat hij er even een bemoedigend knijpje in geeft. Wat wil hij van ons?
    Ik gil als Fjodor hem slaat, meteen daarna duikt de vampier bovenop hem. Wederom gil ik, de klappen die hij Fjodor geeft zijn goed raak.
    "Rennen!" schreeuwt Fjodor naar me, maar in plaats daarvan blijf ik van schrik stokstijf staan. Ik laat hem hier niet achter! De vampier en Fjodor rollen over de grond. Het is een misselijk gezicht. Doe iets, Milla, kom op doe dan wat! Ik kijk rond en zie een verdwaalde tak op de grond liggen. Ik pak hem op en loop zo stilletjes maar toch ook zo snel mogelijk op de vampier af.


    everything, in time

    SoulEater schreef:
    Vette fight daaro, laat Milla maar lekker bij Alicia komen ;x

    Alicia Leonie Valence. ~ Goede vampier.
    Ik zwierd door de straatjes van de stad, het begon al laat te worden en er dropen al aardig wat mensen af. Waarschijnlijk gingen ze naar huis om te eten, of waren ze bang wezens van de nacht tegen te komen. Ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn rode haren, besluiteloos bleef ik voor een winkel staan en tuurde naar binnen. Ik keek wel maar zga het niet, met mijn gedachtn zat ik ergens anders. Ik vroeg me af wat ik kon gaan doen.


    Oh haha, te laat gezien.D: Ik heb geen zin om hem aan te passen, dus ik kom like, in de volgende reactie wel, oké?(':


    everything, in time

    haha, prima xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Gustav zit bovenop me en daar maakt hij hardhandig gebruik van. Ik voel bloed langs mijn wang sijpelen, maar trek me er niks van aan.
    'Zie je wel dat ik je met gemak inmaak? Net zoals vroeger, strijdmakker van me.' 'Val.. dood,' sis ik moeizaam en probeer hem hard te raken. Het lukt me niet en hij straft mijn poging hard af met nog een klap. Ik blijf doorwurmen in de hoop dat ik een gaatje vind om me te bevrijden. Ondertussen blijven de klappen maar komen. Jezus, dit hou ik niet lang vol. Dan legt hij zijn arm op mijn keel. Ik begin te gorgelen en het kost me moeite om wat lucht te krijgen. Ondertussen hoor ik geluiden van omstanders, iemand die schreeuwt dat we op moeten houden met vechten. 'Waarom ben je nou zo dom bezig? Je weet wie de sterkste is van ons beiden. Dat is altijd zo geweest. Het enige wat ik wilde was een kleine weddenschap. Meer niet.' 'Je wil háár,' sis ik. Ik had er graag een hele rits scheldwoorden aan toe gevoegd, maar mijn gebrek aan lucht laat dat niet toe. 'En ik ga haar krijgen ook,' zegt hij grijnzend. 'Over mijn lijk.' 'Dat kan geregeld worden.' Ik weet niet hoe ik mezelf hier uit ga krijgen. Ik zit muurvast en ik weet zeker dat Gustav me af gaat maken. Ik vrees niet zo zeer voor mijn leven maar meer voor het hare.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Dit gaat eigenlijk tegen al mijn principes in, ik ben tegen vechten. Maar als ik zie dat hij Fjodors keel dichtknijpt, weet ik dat ik wel moet. Ik til de tak omhoog en sla de vampier er zo hard mogelijk mee. Gelijk kniel ik neer bij Fjodor, in de veronderstelling dat de ander dood is. Ik veeg wat bloed rond zijn mond weg en scheur een reep van mijn jurk. 'Hier, neem dit.' Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Gaan vampiers ook naar het ziekenhuis? Hij neemt de reep van mijn jurk aan en gebruikt het om het bloed weg te vegen.
    'God, het spijt me zo.' Ik help hem om overeind te komen zitten, voorzichtig. 'Rustig ademhalen!' Ik bazel zoveel uit bezorgdheid, dat ik geen idee heb wat Fjodor wil of van me verwacht. Sterker nog, ik weet niet eens of hij wel snel aan het ademen was. Ik weet alleen dat hij bloed en ernstig te grazen is genomen door die ander en dat zegt al genoeg.



    ennugaiketen.x;


    everything, in time

    Allison

    Met een grijns keek ik haar aan 'dare?' ik begon geniepig te lachene en keek haar aan. 'Zoen Fjodor..' al snel schudde ik mijn hoofd 'nee dan gooit hij je dood'. Ik sloot bedenkelijk mijn ogen 'Beroof de Supermarkt ofzo maakt niet uit van wat wordt je betrapt help ik je wel' als ik nuchter zou zijn zou ik zoiets niet zeggen, als ze betrapt word zitten we in de shit. 'Succes' ik glimlachde en stond op.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:11 ]


    Trust me. I'm the doctor

    -Abbo-


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ineens voel ik Gustav's greep op me verzwakken. Ik trap hem van me af en adem zwaar. Het is een race om zo veel mogelijk lucht binnen te krijgen. Ik voel me tegelijkertijd enorm zwak. Ik voel hoe Milla mijn gezicht schoon maakt. Ze heeft zulke zachte handen. Het liefst was ik hier in slaap gevallen in haar armen. Ze geeft me een lap stof aan die ik als vanzelf tegen mijn hoofd aan druk. Ze helpt me overeind - wat me behoorlijk wat moeite kost - en laat me even op adem komen. De omstanders komen nu voorzichtig dichterbij. Iemand vraagt of alles goed is, maar mijn kwade blik dwingt hem op afstand. Waar was hij toen ik haast dood werd geslagen? Ik leun op haar terwijl ik probeer te staan. Mijn benen voelen aan als gelei. Ik werp een blik op Gustav. Hij ademt nog maar is het bewustzijn kwijt. Geschokt kijk ik Milla aan en mijn benen zetten zich langzaam in beweging.
    'Heb jij dat gedaan?' vraag ik en ik knik naar Gustav. We lopen verder de straat uit.


    No growth of the heart is ever a waste