• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    Zijn uitleg fascineert me. Dat hij dat allemaal heeft mee moeten maken, wat verschrikkelijk. Voor hem maar ook voor zijn oude vriend. Ik zou willen dat ik iets voor hem kan doen, iets om de nachtmerries weg te nemen. 'Wat verschrikkelijk voor je, dat moet een moeilijke rottijd zijn geweest,' zeg ik en terwijl hij mijn pols verbindt, streel ik met mijn vrije hand over zijn wang.
    "Ik zal het niet meer doen," verontschuldigt hij zich. Alweer. Hoewel ik vind dat hij dat niet hoeft te doen, is het feit dat hij het toch doet ontzettend schattig. 'Dat hoop ik. Maar als het weer nodig is, dwing ik je gerust nog eens hoor,' glimlach ik en wederom kan ik het niet laten; ik zoen hem.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Eenmaal thuis laat ik me in mijn bed ploffen. Het is een hard leven als vampierjager, vooral omdat ik er geen geld aan verdien. Gelukkig zijn mijn ouders niet de armste en kan ik altijd bij hen terecht voor geld. Ik wrijf in mijn ogen en gaap. Ik heb niet veel slaap gekregen vannacht, omdat mijn slachtoffer niet echt meewerkte. Ik draai me om en val al snel in slaap.

    Naira - Zeemeermin
    Als ik klaar ben met winkelen loop ik de straat weer op. Ik heb nog geen zin om naar huis te gaan, dus besluit ik nog wat te drinken bij Merlotte's. Ik loop naar binnen en bestel een sinaasappelsap. Dan ga ik achter een tafeltje zitten en kijk naar de mensen die voorbij lopen.

    Runako - Mens
    Als ik een tijdje zit merk ik dat ik word bekeken, door een knappe vrouw. Ze komt me vaag bekend voor... maar ik weet niet waarvan. Ik glimlach naar haar en kijk weer ergens anders naar.

    Gérard - Vampier
    Eenmaal thuis ren ik de kelder in. Ik smijt het meisje in een hoek en doe de deur op slot. Zo, de pret kan beginnen...

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Ja, het was geen pretje,' zeg ik glimlachend als ik terug denk aan die tijd. Ik voel haar hand over mijn wang glijden. Het doet me warm voelen van binnen.
    Het liefst wil ik haar bovenop me trekken en haar zoenen, maar ik weet niet of ik dat nu kan hebben - ondanks dat ze zo licht is als een veertje - en bovenal: of ze er blij mee zal zijn. Ik denk nog steeds terug aan die onverwachte nekzoen en daarom ben ik voorzichtig met wat ik doe. Ik glimlach op haar woorden, maar ik hoop vurig dat ik nooit weer in zo'n situatie terecht kom. Ik heb me ingehouden, maar hoe vaak ben ik daartoe in staat? Ineens drukt ze haar mond op de mijne en deze keer kan ik het echt niet laten. Het verlangen is te groot. Mijn mannelijke hormonen nemen de overhand. Ik trek haar bovenop me en ga gewillig in op een langere, meer heftige zoen. Ik zuig zachtjes op haar onderlip terwijl ik met mijn handen langs haar rug en zij glijd. Het is enorm opwindend, vooral nu het zo goed als donker is door de verduisterde kamer. Laat ik alsjeblieft niet te ver gaan.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 0:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Het ene moment streel ik nog door zijn haar en het andere moment zit ik plotseling bovenop hem. De zoen wordt heftiger en zijn handen glijden over mijn lichaam. Ik raak er ontzettend opgewonden van, maar heb geen idee wat ik moet doen. Hij heeft dit vast al eerder gedaan en ik wil dus absoluut niet als een loser overkomen. Stop. Milla, je denkt veel te veel na nu.
    Ik bijt even zachtjes op zijn bovenlip en laat mijn handen onder zijn shirt glijden, ik kan me niet meer inhouden en móet zijn spieren voelen. Met mijn nagels kras ik heel zachtjes over zijn rug, zo dat het geen pijn doet.
    Ik open heel even mijn ogen ok hem te zien, maar hij heeft zijn ogen dicht en ik neem aan dat dat nog een goed teken is.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Oke. Ik kan het niet ontkennen. Het liefst had ik die jurk van haar uitgetrokken, maar ik kijk wel uit om me daar aan te wagen. Als ik haar nagels over mijn rug voel grijp ik haar ruwer beet en zoen haar als een waanzinnige. Nu moet ik oppassen. Vampierkrachten zijn een stuk sterker dan dat van een mens en één slippertje en ik ga haar pijn doen. Ik besluit me in te houden en bijt heel voorzichtig in een oorlel. Zo voorzichtig dat ik haar niet verwond en dat is een hele opgave op zich. Ik zoen haar langs haar kaaklijn richting haar mond terwijl ze nog steeds op me zit. Kort laat ik een hand langs de buitenkant van haar bovenbeen glijden. Na een tijdje laat ik haar los en open de ogen. Het ziet er naar uit dat ze naar haar zin heeft gehad. Om al niet te zeggen wat er door mijn lijf raasde. Ik spied naar buiten en zie dat het al aardig donker is geworden.
    'Ik bedenk me dat we nog steeds niks hebben gegeten,' glimlach ik met de armen nog om haar heen. 'Zullen we vanavond uit eten gaan in de stad? Mijn traktatie.' Ik had het geld nog dat bedoeld was voor het winkelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hij zoent me nog feller, bijt in mijn oorlel en kust zich een weg terug naar mijn mond. God, dit is echt heerlijk. Ik moet mijn best doen niet te kreunen. Als zijn hand over mijn bovenbeen glijdt voel ik de rillingen over mijn lijf lopen. Helaas stopt hij en ik moet toegeven dat ik dat ergens écht jammer vind. Ik open mijn ogen en zie dat hij ook zijn ogen al geopend heeft. Het is heerlijk dat hij zijn armen nog om mij heen geslagen heeft.
    "Zullen we vanavond uit eten gaan in de stad? Mijn traktatie." Het eerste deel klinkt heerlijk, maar ik ga hem echt niet alles laten betalen. 'Op één voorwaarde,' grinnik ik. 'Ik betaal mee!'


    everything, in time

    Vluuv, zal ik op 1 van jou gassies reageren? xD
    Zoja, welke? x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oja, zou wel leuk zijn XD
    Ik ben een beetje een loner aan het worden :')
    Maakt niet uit welke, gewoon wie je het coolst lijkt ofzo 8D

    Wie the f.. is Runako en waar is ie? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Runako is een mens, een van die dronken gassies waarvan Allison er een had gepakt. Hij zit bier te drinken bij Fangtasia XD

    even warme chcoo drinken enzo, kom ik strakjes weer en anders morgen <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is goed :)

    Wij gaan zo naar de stad heen, ideaal moment om ons lastig te gaan vallen 8]

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zucht met een glimlach.
    'Je bent een keiharde onderhandelaar. Vooruit dan maar,' geef ik toe. Ik kom overeind, wandel naar de gang en pak haar jas. Als ik terug in de woonkamer ben geef ik die haar aan en open de deur voor haar. 'Laten we gaan, de nacht is nog jong.' Ik voel me het meest in mijn element tijdens de nacht. Bovendien is een etentje uitermate geschikt om een rode wijn naar binnen te gooien, het enige dat enigszins werkt tegen een enorme dorst naar bloed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    "Je bent een keiharde onderhandelaar. Vooruit dan maar." Ik schiet even in de lach. 'Dat klopt, dat je dat maar onthoudt, meneertje!' lach ik. Ja, natuurlijk hou ik ervan verwend te worden, maar niet als het ten nadele is van de ander. Het feit dat hij mijn jas pakt en de deur voor me openhoudt, vind ik veel leuker. 'Dankje,' glimlach ik. Wanneer hij de deur heeft gesloten draai ik hem op slot, je weet maar nooit.
    Ik pak zijn hand en loop met hem richting de stad. 'Waar gaan we eigenlijk eten?'


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Waar je maar trek in hebt. Er is een chinees in de buurt, een Italiaan, de Mac..' Bij het laatste trek ik een grijns. 'Persoonlijk zou ik voor de Italiaan gaan, maar het ligt maar waar jij zin in hebt.' Als we over de winkelstraat lopen valt mijn blik op een klein groepje vampiers. Ze kijken me wat wantrouwend aan. Op het moment dat we hen passeren zegt één van hen: psst. Ik draai me om.
    'Is het waar?' Ik trek een frons. 'Is wat waar?' 'Is het waar dat je.. Gustav in elkaar hebt gemept?' Ik snuif even chagrijnig.
    'Ik had hulp en zonder die hulp was ik er nu niet meer geweest,' zeg ik. Ik wil Milla niet verraden, want dat kan tot wraakacties leiden. 'Wat vertelt hij jullie dan?' vraag ik. Ik ben toch erg nieuwsgierig naar Gustav's versie van het verhaal.
    'Dat hij je total loss heeft geslagen, en jij hem vervolgens een harde mep gaf,' zegt de jongeman. Ik trek een grijns. Ik weet dat hij nooit zal toegeven dat hij bewusteloos is geslagen door een vrouw. Erger: een menselijke vrouw. Ik trek een gemene grijns bij de gedachte. 'Ik hoop dat hij er lang last van gaat krijgen,' zeg ik en we lopen verder. Ik hoop niet dat ik veel last ga krijgen met die hele Gustav-kwestie, want hem kennende laat hij het er niet bij zitten.
    'Nou, ben je er al uit?' vraag ik glimlachend naar Milla. Ze ziet er geweldig uit in het maanlicht. Mijn gedachten drijven weg naar het moment dat ik haar vast had op de bank. Wat een lijf, droom ik. Wat een prachtig lijf. Fjodor, wakker worden!


    No growth of the heart is ever a waste