• Hallo
    Ik heb toestemming gekregen van de moderator Krull om deze wedstrijd te beginnen.
    Dit is een fotowedstrijd, maar het gaat niet helemaal om de foto zelf.
    Wat je namelijk in deze wedstrijd moet gaan doen is jezelf zo mooi mogelijk opmaken.

    Regels:
    -Geen effecten zoals sepia/zwart wit, enkel wanneer het is aangegeven
    -Kleurversterken/contrast is toegestaan
    -Naamverandering a.u.b. melden
    -Je moet de foto's zelf gemaakt hebben, maar je hoeft zelf niet model te staan.
    -Alsjeblieft volhouden, dat is ook leuker voor medekandidaten
    -Uitstel op aanvraag (goede reden)


    Er mogen maximaal 15 mensen meedoen en
    ik heb 1 ander jurylid nodig.

    VOL

    Deelnemerslijst:

    - Assassin 1- 7 2 8,6 3 8,4
    - Carcass 1- 8,5 2 8,4 3 9Jury:
    - Snor
    - Courtesan
    -Sorenos Het jongenspanel (nerd)
    Stuur het naar één van ons toe . Dan zit het zeker weten goed

    Afvallers:

    Ipad (niet ingeleverd - ni), ROSEISHOT (ni), NyappyAmy (afgezegd), xBabiiesztar (afgezegd), Qlimax (ni), Original (ni), Hiphopqueen (ni)
    - Sadism - 1 - 7
    - swendy 1- 6,4
    - xSnoepjex 1- 6,6
    - SE7EN 1- 7,3
    - MarleentjeJR 1- 7 2 7
    - Sawtooth 16,2 2 6,3
    - shithead 1- 7,5 2



    Opdracht I:
    Maak je gezicht op zo groots en kleurrijk mogelijk, doe het opvallend. Accessoires zijn ook toegestaan
    We hebben bij deze opdracht gekozen om alle niet inleveraars af te laten vallen en NIET de laagste scores. Dit is wat eerlijker tegenover de mensen die wel wat in hebben geleverd. De cijfers zijn dit keer gebaseerd op: Is het opvallend, en mooi? Als het niet opvallend genoeg is betekent het niet dat het niet mooi is, maar gewoon niet de opdracht.
    Opdracht II
    Maak je zelf magisch op. (denk aan glitters, bijpassende kleuren etc.) Accesoires en kleding kunnen helpen om een hoger cijfer te krijgen, maar dit telt niet het zwaarste mee. Dat is natuurlijk de make up.

    Wanneer je je make up niet goed kan zien bij deze opdracht werkt het soms om het contrast wat meer te maken.

    Inleveren tot 20 maart


    Opdracht III
    Hier onder zijn een aantal mogelijkheden waar je uit kan kiezen. Als je er een hebt gekozen moet je dit als inspiratiebron zien en je daarvanuit opmaken! Let op! Er mag maar 1 persoon per onderwerp zijn. Dus eerst vragen of die beschikbaar is!

    Tijger
    Kiwi shithead
    Watermeloen Assassin
    Olifant
    Vergeet-mij-nietjes
    Zebra Carcass
    Passievrucht Sawtooth
    Uil MarleentjeJR
    Haar, accesoires, nagels, alles word beoordeeld! (Natuurlijk niet het strengste, want daarvoor zijn we hier niet)
    Inleveren tot 7 April


    Opdracht IV
    Je moet twee foto's inleveren.
    1 - Laat je inspireren door een foto en maak jezelf ook zo na (Er moet veel gelijkenis tussen zitten!). Lever jouw foto in samen met de originele foto waar jij door bent geinspireert
    2 - Maak een soort masker -alleen dan op je hoofd en kleur het zelf in. Maak er wat spetterends van!
    Je word best vrij gelaten, maar steek er even veel tijd in!


    Inleveren tot 28 april
    (Y)

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 20:11 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Leuk! Ik wil wel meedoen. Al ben ik er niet supergoed in. x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Leuk! Ik wil wel meedoen. Al ben ik er niet supergoed in. x'D

    Haha , nou ik heb je ingeschreven hoor (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik wil wel jury zijn :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik wil wel jury zijn :Y)

    Tof _O_
    Zou je -wanneer je een foto binnen krijgt- hem naar mij willen doorsturen en het cijfer door willen geven? (Ik ga het ook andersom zo doen (; )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    Tof _O_
    Zou je -wanneer je een foto binnen krijgt- hem naar mij willen doorsturen en het cijfer door willen geven? (Ik ga het ook andersom zo doen (; )


    Dat zal ik doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat voor opdrachten ga je eigenlijk geven? xD
    Zo van;
    Doe make-up op voor chiq avondje uit..

    Of wordt het van;
    Doe make-up op dat is geïnspireerd door een dier?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ SoulEater
    Dat hangt er maar net vanaf. Maar ik denk dat het een soort van combinatie word.
    Want een chiq avondje uit is erg simpel en neutraal wat eigenlijk iedereen wel kan. (Persoonlijk denk ik dat dat ook moeilijk te zien is op een foto)
    Maar geinspireerd door een dier is een best mogelijk onderwerp, alleen word dat snel sminken i.p.v. met make-up werken.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    haha :'D naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    haha :'D naja.

    Betekent dit dat je mee wil doen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hmm, nee :'D
    De camera is altijd zoek enzo.
    Sorry.

    Was enkel benieuwd :P

    En neutrale make-up kan niet iedereen.
    Lol :x Ik ken iemand die het écht niet kan.
    áls ze oogschaduw opeheft is het zo 'boem' een blauwe vlek xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik wil wel meedoen ^_^
    maar k ben niet goed fzo ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    @ xBIGBANG
    Maakt helemaal niks uit (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Als ik een camera had gehad dan had ik graag meegedaan. Maar ja, zonder camera word het erg lastig hè? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    als jullie een male jurylid willen , wil ik evt wel jury lid zijn (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    i8k doe mee ^^


    Some angels have no wings.