• Ja want wij twijfelen nog welke we eerst gaan doen.
    ILoveLotte/ILoveRenee
    of
    Jacksass/Zacksass
    dus kiezen jullie maar want wij weten het niet.
    Jacksass is afgelijd van Jackass enzo. Maar deze Jack is Jack Barakat en Zack is Zack Merrick.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass/Zacksass (krul)


    effort never betrays you

    Jacksass/Zacksass. No doubt, haha.

    Dreamwalker schreef:
    Jacksass/Zacksass (krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Of we nemen ZackIsGay en JackIsGay :3


    SLOAN.

    Abruzzi schreef:
    Jacksass/Zacksass. No doubt, haha.

    Eigenlijk was ik Alexsass, maar dat klinkt lelijk. (krul) Hahaha en ik bedacht eerst Jacksass, maar Alexsass klinkt echt lelijk toch? haha want eigenlijk wil ik die ook wel xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SLOAN schreef:
    Of we nemen ZackIsGay en JackIsGay :3

    Hahahahaha dan bewaren we die voor devolgende keer xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Abruzzi schreef:
    Jacksass/Zacksass. No doubt, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinds wanneer hou jij zoveel van Jack :'D? Jk. Ik weet wel dat Zack en Jack beter passen ahahaha :'D
    Die van Jack & Zack


    Olive

    Wat heeft iedereen met usernamen vanavond?(nerd)
    Ik verander echt nooit mijn usernaam, maar dat komt door het feit dat ik toch geen leuke naam kan bedenken:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    De tweede :')


    As travars

    Papercut schreef:
    (...)
    Eigenlijk was ik Alexsass, maar dat klinkt lelijk. (krul) Hahaha en ik bedacht eerst Jacksass, maar Alexsass klinkt echt lelijk toch? haha want eigenlijk wil ik die ook wel xd

    Alexass klinkt niet zo raar.. klinkt sexy :9~

    Dreamwalker schreef:
    Jacksass/Zacksass (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Alexass klinkt niet zo raar.. klinkt sexy :9~

    Bij die gedachte moet ik ook wel kwijlen hoor :9~ Maar toch Jacksass en Zacksass klinkt beter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lockwood schreef:
    Sinds wanneer hou jij zoveel van Jack :'D? Jk. Ik weet wel dat Zack en Jack beter passen ahahaha :'D
    Die van Jack & Zack

    Hahaha sorry, I know it, Jack is van jou! ahahaha ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Bij die gedachte moet ik ook wel kwijlen hoor :9~ Maar toch Jacksass en Zacksass klinkt beter.

    True.. het ziet er beter uit zegmaar.. oke ik praat bullshit, lol.