• -nvm, die wijven hebben dat gewoon allemaal verzonnen om me te kloten.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:03 ]


    Only losers can act the way you do

    Waaaaw. OMG :|

    Haha, ik heb met een docente geknuffeld :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is het raar dat ik even het probleem niet zie buiten dat je leraar behoorlijk gecharmeerd van je is?:'D


    your eyes are like stars in the night.

    Hahaha, grappig toch? Ik zou hem uitlachen :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oke, wat een vage leraar:S


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, raar. Mijn leraren praten nooit zo over mij, behalve dat ze nooit boos op me kunnen worden. (En ze zeggen vaak dat ik heel goed oplet, terwijl ik net op dat moment aan het kletsen ben. Ik weet het, ik ben sneaky ^^)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Omg. -kuch- pedo -kuch-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vage leraar..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Poseidon schreef:
    Is het raar dat ik even het probleem niet zie buiten dat je leraar behoorlijk gecharmeerd van je is?:'D
    In principe is er geen probleem omdat een leerkracht die helemaal weg van je is altijd handig is. Maar als een leerkracht (van wie je nooit zoiets zou durven denken) zoiets weet te zeggen over je, ben je toch wel een beetje geschokeerd?


    Only losers can act the way you do

    Tricia schreef:
    Omg. -kuch- pedo -kuch-

    Wat is daar zo vreemd aan? Ik heb ook leerkrachten die dat ook tegen mij/ons zeggen. Onze klas is gewoon bevriend met een leraar. Hij is een leraar, ja, maar hij is ook een vriend van ons. Je moet er echt niets achter zoeken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ach, hij vindt je nog aardig. Mijn klastitularis haat me. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poseidon schreef:
    Is het raar dat ik even het probleem niet zie buiten dat je leraar behoorlijk gecharmeerd van je is?:'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, dat heeft mijn wiskundelerares ook ooit eens tegen mijn moeder gezegd, dat ik de 'ideale leerling' ben :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    nah, das nie zon probleem,.. die leraar is hoogstens behoorlijk gecharmeerd van je ;]
    er lope wel meer vn zulke rare mensen rond,.. zelfs een oude leraar vn groep 8 wil me nu nog zien en ik zit in de 3e ;'D


    Only those who listen can hear

    Joh, misschien vind hij je gewoon heel aardig. (:
    Heb ik ook, maar dan met mn oude engelslerares & oude nederlandsleraar. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.