• -nvm, die wijven hebben dat gewoon allemaal verzonnen om me te kloten.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:03 ]


    Only losers can act the way you do

    Oh my god

    - bericht aangepast i.v.m. hoofdletters -

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 feb 2011 - 17:59 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tja, beter dan dat hij je niet mag, toch? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HeroHUNTER schreef:
    Wat is daar zo vreemd aan? Ik heb ook leerkrachten die dat ook tegen mij/ons zeggen. Onze klas is gewoon bevriend met een leraar. Hij is een leraar, ja, maar hij is ook een vriend van ons. Je moet er echt niets achter zoeken
    Ik zoek er serieus niets achter, ik had gewoon nooit verwacht dat die leraar zoiets zou zeggen waardoor ik van mijn melk was. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Dat is echt heel vreemd, maar ik ken dat. Mijn lerares Nederlands is het ene moment heel enthousiast over mij, en dan weer sarcastisch. Volgens mij moet je leraren in dat geval niet te serieus nemen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Is bij mij ook al gebeurd,
    alleen werd ik omschreven als een "bieberverslaafde"
    (jah zo noemt mijn leraar mij dus, beeld het je eens in!)

    kissbiebz schreef:
    Is bij mij ook al gebeurd,
    alleen werd ik omschreven als een "bieberverslaafde"
    (jah zo noemt mijn leraar mij dus, beeld het je eens in!)
    Aan je profielfoto te zien, is dat ook gewoon zo. Daarbij hebben je interesses toch niets te maken met je persoon zelf? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:04 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha, stiekem zeggen leraren dat ook over mij =3


    Life is hard and then we die

    First of all: Emilie, je moet wel helder blijven nadenken, mensen geven geen melk x'd
    Second of all: Ik kan nu wel mooi gaan spreken en doen, maar wat vind jij zelf nou écht van dit? Vind je het vervelend? Vind je het een eer?

    Ach, leraren zeggen dat zo vaak!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    kissbiebz schreef:
    Is bij mij ook al gebeurd,
    alleen werd ik omschreven als een "bieberverslaafde"
    (jah zo noemt mijn leraar mij dus, beeld het je eens in!)

    Stiekem zie ik daar het gekke niet van in?
    Gezien het duidelijk is dat je ook bieberverslaafd bent.
    En het toch wel net anders ligt als dit (nerd)

    ILoveNynk schreef:
    First of all: Emilie, je moet wel helder blijven nadenken, mensen geven geen melk x'd
    Second of all: Ik kan nu wel mooi gaan spreken en doen, maar wat vind jij zelf nou écht van dit? Vind je het vervelend? Vind je het een eer?
    Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, weet je? Want eerst en vooral voel ik me best beledigd omdat hij zegt dat er een hoek af is bij mij en verder voel ik me gewoon raar. Van hem had ik zoiets gewoon nooit verwacht en ik dacht dat hij vet pissed op mij was omdat ik iets, dat redelijk grof is, aan hem gevraagd had.

    Daarbij dacht ik dat hij wel andere lievelingetjes had. En gewoon het feit dat hij het tegen anderen verteld heeft, dus niet tegen mij, en er dus voor uitkomt dat hij me 'fantastisch' vindt, vind ik raar. Verder ben ik best wel vereerd, maar door de elementen die er rond spelen (dat ze tegen hem zeiden dat ik zogezegd veel over hem zou spreken waardoor dat hij nu hoogstwaarschijnlijk denkt dat ik zot van hem loop -wat dus totaal niet zo is, voor de duidelijkheid), lukt het niet echt om die eer te voelen.

    Snap je? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:04 ]


    Only losers can act the way you do

    NEUT schreef:
    (...)Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, weet je? Want eerst en vooral voel ik me best beledigd omdat hij zegt dat er een hoek af is bij mij en verder voel ik me gewoon raar. Van hem had ik zoiets gewoon nooit verwacht en ik dacht dat hij vet pissed op mij was omdat ik iets, dat redelijk grof is, aan hem gevraagd had.

    Daarbij dacht ik dat hij wel andere lievelingetjes had. En gewoon het feit dat hij het tegen anderen verteld heeft, dus niet tegen mij, en er dus voor uitkomt dat hij me 'fantastisch' vindt, vind ik raar. Verder ben ik best wel vereerd, maar door de elementen die er rond spelen (dat ze tegen hem zeiden dat ik zogezegd veel over hem zou spreken waardoor dat hij nu hoogstwaarschijnlijk denkt dat ik zot van hem loop -wat dus totaal niet zo is, voor de duidelijkheid), lukt het niet echt om die eer te voelen.

    Snap je? (krul)

    Gek genoeg snap ik je helenmaal, ja zeggen van: 'Praat met die leraar', is ook niet zo goed.
    Ik denk dat je het beter met rust kunt laten. Er over inzitten, heeft weinig nut. Maar het vergeten is ook geen optie. Gewoon de zaak laten rusten denk ik dus (krul)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Gek genoeg snap ik je helenmaal, ja zeggen van: 'Praat met die leraar', is ook niet zo goed.
    Ik denk dat je het beter met rust kunt laten. Er over inzitten, heeft weinig nut. Maar het vergeten is ook geen optie. Gewoon de zaak laten rusten denk ik dus (krul)
    Ik ga hem gewoon vragen waarom dat hij me raar vindt. En verder ga ik gewoon de eer tot mij door laten dringen en die eer ook waarmaken, natuurlijk. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    Is het raar dat ik even het probleem niet zie buiten dat je leraar behoorlijk gecharmeerd van je is?:'D


    None but ourselves can free our minds.