• Oke, hier wou ik al vet lang een topic over maken, maar ik vergat het telkens.

    Ik was laatst op verjaardag bij een vriend van me, en daarna gingen we door naar de kroeg, omdat er bandjes moesten optreden van mensen die wij kennen enzo (:

    Anyway, we stonden de hele tijd in een groep te praten, in een 'rondje' tegenover elkaar zeg maar. En ik was een beetje down, want mijn crush had ineens besloten toch niet voor mij te gaan, maar voor een ander meisje, en zij waren daar ook allebei. Maar goed, toen ging die vriend die jarig was ineens vet lief tegen me doen, zijn arm om me heen slaan enzo. Zegt ie ineens vet hardop: 'HEY, ELISA. Kom je hier vaker?'
    Nou serieus, ik heb hem eerst 10 seconden met open mond aangestaard, en daarna lachte de hele groep hem uit.
    Ik dacht dat openingszinnen bedoeld waren om iemand aan te spreken die je niet kent, maar ik ken die gast al ruim 2 jaar, en dan zegt ie ook nog precies die openingszin. Ik lag echt een kwartier dubbel, serieus.

    Wat vinden jullie van jongens die openingszinnen gebruiken? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:15 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Socrates schreef:
    Hahaha, dat is geweldig :'D
    Ik vind openingszinnen vaak nogal gemaakt overkomen eerlijk gezegd...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, x']
    Het moet dan wel een leuke openingszin zijn =]

    Amused schreef:
    Haha, ik zou me dood lachen!
    ik vind het grappig als ze openingszinnen gebruiken!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik let er nooit op.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    sommige openingszinnen zijn gewoon écht slecht , en best wel walgelijk
    maar sommigen zijn ook echt geniaal!_O_
    zal er denk ik ook net aan liggen wat voor jongen het tegen je zegt x'd


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Als ze orgineel zijn, vind ik openingszinnen wel leuk xD
    Maar van die van internet geplukte falen xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    haha als een jongen zo'n openingszin op me gooit zeg ik meestal: 'als dit je openingszin is moet je toch echt iets beters verzinnen, schat'
    TIPTIPTIP


    Don't let the bastards get you down.

    Jacksass schreef:
    HAHAHAHAHAHA hij is serieus geniaal.
    En sommige jongens zijn schattig als ze een openingszin gebruiken, de meeste niet.

    I agree. :Y)


    The show must go on.

    Genius schreef:
    Ik kijk ze dan altijd zo aan -> :8

    Ja, ik ook haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Awh, wat schattig van hem :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik wil een jongen met een hele originele openingszin want die hebben meestal veel humor, haha.


    The best things in life aren't things.

    Seriously ik herken het...

    Ik heb echt zoveel verschillende openingszinnen gehoord...
    de meeste slaan echt nergens op xD

    de gene die echt nummer een weird was, was deze:
    (ik kende die gozer als ongeveer 4 weken)
    'Hee Meisie, Kom je vanavond naar mijn huis, er komen wat mensen maar zondere jou is het geen party.'

    ik stond met mijn mond vol tanden. Ik ben uiteindelijk wel gegaan, en helaas voor hem stond ik na een uurtje op het 'feest' met zijn beste vriend te zoenen, waar ik een soort van crush op had:X

    Ach ja had ie maar niet zon'n zin moeten gebruiken:D

    xxx(H)


    You Only Have One Life, Live Like You Own It<3 Don't T

    De chillste openingszin ooit: 'Er zit wat tussen je tanden, mag ik het er tussenuit halen?'
    Als iemand die ooit in mijn bijzijn zou gebruiken, zou je me kunnen opdweilen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hahahahahaa xD


    26 - 02 - '16

    Eurydice schreef:
    De chillste openingszin ooit: 'Er zit wat tussen je tanden, mag ik het er tussenuit halen?'
    Als iemand die ooit in mijn bijzijn zou gebruiken, zou je me kunnen opdweilen.

    Haha, dan zou ik die gozer echt keihard uitlachen:Y) -arme jongen, haha-.

    Die vriend van jouw vind ik ook geniaal, haha x'D


    To live would be an awfully big adventure