• Oke, hier wou ik al vet lang een topic over maken, maar ik vergat het telkens.

    Ik was laatst op verjaardag bij een vriend van me, en daarna gingen we door naar de kroeg, omdat er bandjes moesten optreden van mensen die wij kennen enzo (:

    Anyway, we stonden de hele tijd in een groep te praten, in een 'rondje' tegenover elkaar zeg maar. En ik was een beetje down, want mijn crush had ineens besloten toch niet voor mij te gaan, maar voor een ander meisje, en zij waren daar ook allebei. Maar goed, toen ging die vriend die jarig was ineens vet lief tegen me doen, zijn arm om me heen slaan enzo. Zegt ie ineens vet hardop: 'HEY, ELISA. Kom je hier vaker?'
    Nou serieus, ik heb hem eerst 10 seconden met open mond aangestaard, en daarna lachte de hele groep hem uit.
    Ik dacht dat openingszinnen bedoeld waren om iemand aan te spreken die je niet kent, maar ik ken die gast al ruim 2 jaar, en dan zegt ie ook nog precies die openingszin. Ik lag echt een kwartier dubbel, serieus.

    Wat vinden jullie van jongens die openingszinnen gebruiken? (krul)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:15 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Ik kijk ze dan altijd zo aan -> :8


    Food.

    Soms is het wel grappig, omdat het gewoon zo ongelooflijk dóm kan klinken! :D maar verder vind ik ze zo saaaai(lol)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 2:02 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Jacksass schreef:
    HAHAHAHAHAHA hij is serieus geniaal.
    En sommige jongens zijn schattig als ze een openingszin gebruiken, de meeste niet.


    We accept the love we think we deserve.

    volgens mij let ik nooit op openingszinnen. of het is in ieder geval nooit tot me door gedrongen :o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Genius schreef:
    Ik kijk ze dan altijd zo aan -> :8



    Jah zo kijk ik dan ook en na ongeveer 10 seconden zo --> xD


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Baker schreef:
    haha, ja openingszinnen, sommige zijn zo vreselijk en fout:


    "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin."

    'Zullen we pizza eten en seks hebben, of hou je niet van pizza?'
    /leuk heb ik ook eens gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jacksass schreef:
    HAHAHAHAHAHA hij is serieus geniaal.
    En sommige jongens zijn schattig als ze een openingszin gebruiken, de meeste niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Whaha, dat is geniaal XD
    Ik hou niet zo van openingszinnen, ze zijn vaak zo fake >.<


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Baker schreef:
    haha, ja openingszinnen, sommige zijn zo vreselijk en fout:


    "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin."

    Ik heb daar laatst een keer zo hard om gelachen :')
    Die is zo fout


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik vind openingzinnen echt onnodig :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Whaha, een vriendin van mij had meegemaakt dat een jongen aan haar etiketje (ofzoiets) van haar shirtje zat en zei: Ik wilde even kijken of je 'Made in heaven' bent,, ik lag echt fuckingdubbel toen ze dat vertelde(lol)


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Hangt ervan af wat voor openingszin ze zeggen ^^
    Hoe origineler hoe beter :)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Hahaha geniaal!


    Forever.

    Meestal grappig, me vrienden doen dat altijd bij me, maar dan van die ''Hay mag ik een zonnebril lenen, want ik word verblind door jouw ogen'' zinnen, zo klef.. maar grappig.:Y)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Nog nooit meegemaakt eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste