• De rollen zijn bekent heel erg bedankt iedereen. Wees niet teleurgestled als je de rol niet hebt ik ga dit vaker doen dus wie weet kies ik je dan wel ;D

    xoxo Heel heel heel erg bedankt

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 13:07 ]

    bitch

    Naam: Beau
    Achternaam: Van Den Oever
    Leeftijd: 18 jaar
    Hobby's: Skiën, shoppen, stoefen over zichzelf, anderen uitmaken,...
    Skiën? Ja
    Snowboarden? Nee
    Crush? Nee
    Uiterlijk (+foto): blond haar (krullend, tot over de schouders), blauwe ogen, volle kuslippen, borstmaat A,...
    (foto; zie pb)
    Karacter: lief voor haar 2 beste vriendinnen, gemeen voor de andere meisjes, is bang van alles van vies & vuil is,...
    Familie: vader stierf wanneer ze 2 jaar was, moeder stierf 3 jaar geleden aan longkanker (kettingroker), Beau & haar tweelingszus Lize wonen samen in een appartment (Sinds 5 maanden zonder pleegmoeder).



    Laat me iets weten als je gekozen hebt ;)
    x


    Liefde zit in een klein hoekje ~ Jammer dat de wereld rond is...

    Liefst voor bitch, andere mag ook (:
    Naam: Alyson
    Achternaam: Leria
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Tekenen, gitaar spelen, zingen, met vriendinnen;shoppen, sleep-overs...
    Skieën of snowboarden: Snowboarden, Veel stoerder voor een bitch natuurlijk.
    eventuele crush: Jongen in de lesgroep van snowboarden. Oh, zal ik trouwens eens origineel doen haha; dochter van de eigenaar (ja dat zijn twee meisjes i know :Y))
    uiterlijk uitgebreid graag met foto: Alyson is blond, met een vrij bleke huid. ze heeft licht grijs/blauwe ogen. Alyson heeft een heel uiteenlopende kledingstijl, maar loopt vaak in jongensbroeken, met een topje. Natuurlijk kan ze ook heel meisjesachtig zijn met jukrjes en pumps, maar vaak alleen voor speciale gelegenheden.
    karakter ook uitgebreid: Alyson is gemeen, arrogant en vaak respectloos maar alleen tegen mensen die ze niet mag/kent, maar voor haar vrienden doet ze alles, ze is lief, betrouwbaar en eigenlijk heel onzeker.
    over je familie: Twee oudere broers, ouders gescheiden wonend bij vader.


    I'm in love with you and all your little things

    Een 2e Chalet girl.

    Naam: Lucy
    Achternaam: Edwards.
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Lezen, snowboarden, zingen, muziek luisteren en lol maken.
    Skieën of snowboarden: snowboarden
    eventuele crush: Die leuke jongen die ze meestal ziet als ze gaat snowboarden.
    uiterlijk uitgebreid graag met foto:http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://beautyofthedark.spruz.com/user/419720/members/1AC1DDB3-2439-43D7-816C-F0A9F106A779/big_profile.jpg&imgrefurl=http://beautyofthedark.spruz.com/profile/Caroline-Forbes1/&usg=__hgBnt7lYX8LQiDK_dOh4pu-G0qE=&h=717&w=842&sz=41&hl=nl&start=54&zoom=1&tbnid=D27SuYAecFYsnM:&tbnh=143&tbnw=168&ei=mRdtTaD1JsOCOp6GyYAD&prev=/images%3Fq%3Dcaroline%2Bforbes%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1259%26bih%3D625%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=109&oei=SBdtTZvHFoHOtAbYkqG1BQ&page=4&ndsp=19&ved=1t:429,r:2,s:54&tx=83&ty=66 Lucy heeft lang blond haar. Met grijse ogen. Ze heeft een lichte huids kleur. Lucy kleed zich stijlvol maar heeft niet veel en dure kleren.
    karakter ook uitgebreid: Lucy is vrolijk en een stil meisje. Ze is snel verlegen en probeert vaak andere te helpen. Ook al is ze daar soms de dupe van. Ze heeft een hekel aan hupel truten en aan mensen die denken dat ze alles zijn.
    over je familie: Moeder is overleden toen ze een jaar of 5 was. Vader word snel boos en heeft soms lossehandjes. Ook is haar vader verslaafd aan drank. Ze zijn niet rijk want haar vader werkt niet meer. Haar broer haald het geld binnen en verzorgde haar toen ze nog heel jong was.

    Naam: Jennifer
    Achternaam: Brandon
    Leeftijd:17
    Hobby's: surfen, snowboarden en shoppen
    Skieën of snowboarden: snowboarden
    eventuele crush: Hugh Dancy: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i790.photobucket.com/albums/yy185/harley_quinn_ivy/hugh_dancy02.jpg&imgrefurl=http://s790.photobucket.com/albums/yy185/harley_quinn_ivy/%3Faction%3Dview%26current%3Dhugh_dancy02.jpg%26newest%3D1&usg=__-X-kaEXduYcCONkGAjt-76FmJys=&h=819&w=1024&sz=130&hl=nl&start=198&zoom=1&tbnid=y0KPA_Vw_mNOUM:&tbnh=166&tbnw=179&ei=rgxtTcXKJ4KUOqXk1YAD&prev=/images%3Fq%3Dhugh%2Bdancy%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DX%26biw%3D904%26bih%3D507%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=253&vpy=214&dur=2328&hovh=201&hovw=251&tx=190&ty=83&oei=MgxtTZ7mLcb54Ab-n9idBA&page=23&ndsp=10&ved=1t:429,r:6,s:198
    uiterlijk uitgebreid graag met foto: lang bruin haar met fel blauwe ogen, 1.70m en smal niet extreem maar wel aan de dunne kant. Make up: boven dunne zwarte eyeliner, een paar laagjes mascara en een klein beetje foundation.
    karakter ook uitgebreid: kletst veel en erg druk, maar weet wanneer je moet stoppen en huilt niet snel
    over je familie: gek en grappig waar je veel lol mee kan hebben.


    Don't eat the yellow snow!

    Rollen zijn nog steeds welkom :D

    Alleen de rol van 2e chalet girl is al weg. Ik zou graag nog wat meer andere rollen zien met name de rol van de dochter van de chalet eigenaar. Geloof me die komt erook vaak in voor. Bitches mogen ook (xD klinkt vrij vreemd ik weet het..)


    In iedergeval heel erg bedankt iedereen voor het invullen (flower)

    xoxo

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:29 ]

    Naam: Senlín (My favorite namee,<3)
    Achternaam: Fisher
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Dansen, (Balletacedemie?), Wandelen met de honden uit het asiel.
    Skieën of snowboarden: Snowboarden
    eventuele crush: Love is an illusion, created by fantasy and dispair'
    uiterlijk uitgebreid graag met foto: Lang donker haar, ze heeft puur groene ogen en haar hoofd is perfect in herhaling. Velen zijn jaloers, daar maakt ze stiekem gebruik van. Ze hoeft maar met haar vingers te knippen en ze heeft de aandacht. http://tinypic.com/view.php?pic=2z7lw6d&s=7
    karakter ook uitgebreid: Senlín is een echte bitch, ze is niet persé gemeen, maar bot en killetjes. Natuurlijk altijd een groep vrienden om haar heen, en ze neemt alleen het genoegen met het beste. Merkkleding is ook haar ding, en heeft dan ook rijke ouders. Verder is er niet veel over te vertellen, behalve dat ze graag uitgaat maar niet aan de drugs of drank is. Ze houd er van om mensen voor de gek te houden. Stiekem is ze best gevoelens, alleen niet around mensen. Ze gaat vollop voor haar danscarriere, en ze houd erg van dieren.
    over je familie: Papa's prinsesje, haar ouders houden zielsveel van haar. Vooral omdat haar moeder na haar geboorte onvruchtbaar is verklaard. Ze hebben nooit de moeite genomen een extra kind te nemen, soms voelt Senlín zich alleen, maar daar merk je in haar karaktereigenschappen niks van.

    The Bitch please (:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:31 ]


    I'm not crazy my reality is just different from yours. ~

    Chips hoe verwijder je een bericht?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:31 ]


    I'm not crazy my reality is just different from yours. ~

    Rol: Doe maar wat ;p
    Naam: Jessica
    Achternaam: McGowan
    Leeftijd: 17 jaar
    Hobby's: Feesten, jongens spotten, Shoppen, sneeuwballengevecht.
    Skieën of snowboarden: Snowboarden.
    eventuele crush: De snowboardleraar (?) ^^
    uiterlijk uitgebreid graag met foto: Jamie heeft lang blond haar dat hier en daar een slag heeft. Ze heeft groen/grijze ogen die je doordringend aan kunnen kijken. Ze epileert haar wenkbrauwen en heeft dikke wimpers wat haar ogen goed laten uitkomen. Ze heeft een slank lichaam met lange mooie benen. Mensen zijn snel jaloers op haar. Ze heeft een ketting die ze van haar overleden oma heeft gekregen en heeft die altijd om.
    karakter ook uitgebreid: Jessica houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Jessica iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden.
    over je familie: Jessica's ouders zijn rijk en ze maakt daar ook al te graag gebruik van. Ze heeft een 20jarige zus, Demi, en ze gaat daar best wel vaak mee om. Demi is best snel jaloers op Jessica omdat ze altijd alles krijgt.


    'Joseph Adam Jonas Got Dynamite.'

    PearlLe schreef:
    Chips hoe verwijder je een bericht?


    je hoeft hem niet te verwijderen je kan hem ook aanpassen met je nieuwe rol xD

    xoxo

    Bitch:
    Naam: Savannah Andrea

    Achternaam: Jones

    Leeftijd: 17

    Hobby's: Shoppen, naar v.i.p party's

    Skieën of snowboarden: snowboarden

    eventuele crush: Nate woodsen foto via pb

    uiterlijk uitgebreid graag met foto: blauwe ogen, blonde krullen,rooie lippen en altijd blosjes op wangen. foto via pb

    karakter ook uitgebreid: bitch, van niks bang, dnekt dat ze niemand aan haar kan tippen en daardoor niet bang voor concurrentie. maar diep van binnen bang voor de harde wereld als ze er alleen voor staat zonder die vriendinnen die als hondjes achter haar aan huppelen.

    over je familie: een kleine familie, een oudere zus, wara ze vaak ruzie mee heeft. Ze wil niks met haar vader te maken hebben en heeft geen hechte band met haar moeder.



    Rol: Dochter eigenaar van chalet. (ongeveer 17)
    Naam: Sophia

    Achternaam: Lucas

    Leeftijd:17

    Hobby's: snowboarden, lezen, gitaar spelen.

    Skieën of snowboarden: beide maar het liefst snowboarden

    eventuele crush: ook nate woodsen

    uiterlijk uitgebreid graag met foto: foto pb, bruin style haar, bruine ogen, best lang.

    karakter ook uitgebreid: kan verlegen zijn maar durft voor zich op te komen, lief meisje, als ze iets wild gaat ze zo ver dat ze het krijgt, is niet bang voor concurrentie

    over je familie: grote famillie, 2 oudere zussen en 1 broertje woont alleen maar gaar vaak op bezoek bij haar ouders (niet gescheiden)

    ik hoop dat je het leuk vind! xkoes.
    btw. kan je berichtje sturen als je begint met je story en een berichtje als je één van hun kiest?
    alvast bednakt!
    xkoes!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 14:57 ]


    Sometimes the heart sees what is invisble to the eye.

    Bedankt iedereen! Ik laat deze forum nog een paar dagen open en dan kies ik de rollen. Zoals jullie al gezien hebben is de rol voor de 2e chalet girl al gegeven aan ItsBrookeA. Ik moet nog steeds een bitch en de dochter van de chalet eigenaar. Goed, ik zeg eht nogmaals jullie mogen meerdere rollen invullen zodat ik meer keuze heb..

    Xoxo en nog heel erg bedankt!!

    Maar ik heb al een rol ingevuld voor de bitch, en meerdere rollen opgeven heb ik nu geen tijd meer voor. Hoop dat ie goed genoeg is!


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    ClickClack schreef:
    Maar ik heb al een rol ingevuld voor de bitch, en meerdere rollen opgeven heb ik nu geen tijd meer voor. Hoop dat ie goed genoeg is!


    haha ja geeft niet hoor;)