• Ik heb ruzie met mijn beste vriendin, omdat zij zegt dat ik haar als een hond behandel.. terwijl dat niet zo is! En een andere vriendin van mij & ik, hadden ruzie met iemand, dus ik krabbelde op hyves: wat n kutwijf, omdat die iemand iets gemeens zei over mn vriendin. En nou zegt dus die vriendin die zegt dat ik haar als een hond behandel, dat ze niks meer met me te maken wil hebben. Want ze denkt dat die kutwijf over haar ging.. en nou heeft ze me geblokt, en ze wil dat ik ons vriendschapsbalkje van hyves verwijder, en nieuwe vrienden moet zoeken.
    Wat moet k doen? Ik heb al gezegd dat het niet over haar ging, en dat ze niet meteen moet denken dat het over haar gaat...
    Alvast bedankt dat jullie dit wilde lezen..
    x

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 12:45 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uhm,,
    Op school op haarafstappen, en heel lang neit meer op hyves kijken?

    Ik heb wel hyves, maar heberook altijd ruzie met iedereen.


    Food.

    Je kunt het haar nog eens (persoonlijk) proberen uit te leggen. Als ze dat niet wilt, of als ze dat niet kan/wil... moet je haar denk ik maar loslaten. Als ze niet wilt inzien dat dat niet zo is, is ze je denk ik niet waard.

    Misschien is ze nu heel erg boos, en is het verstandig dat je haar wat laat afkoelen. Je kan nog proberen persoonlijk met haar te praten, & zeggen dat het je heel erg spijt..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    uncommon schreef:
    Je kunt het haar nog eens (persoonlijk) proberen uit te leggen. Als ze dat niet wilt, of als ze dat niet kan/wil... moet je haar denk ik maar loslaten. Als ze niet wilt inzien dat dat niet zo is, is ze je denk ik niet waard.

    Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Maar ze denkt gelijk dat alles over haar gaat, toevallig omdat ik ruzie heb met haar. Ik was een 'vuile slet' volgens haar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zorg dat ze gelooft dat dat niet over haar ging. Ze zal het wel snappen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    No offense, maar waarom dacht je vriendin dat het over haar ging? Heeft ze soms iets gedaan waardoor ze dat denkt?
    Want ik denk niet dat je meteen denkt; 'Oh, gaat vast over mij.' zonder specifieke reden dat je iets gedaan hebt zegmaar. (:
    && weer, no offense, maar als zij dat allemaal tegen je zegt als het niet waar is, is dat haar probleem, niet de jouwe.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    No offense, maar waarom dacht je vriendin dat het over haar ging? Heeft ze soms iets gedaan waardoor ze dat denkt?
    Want ik denk niet dat je meteen denkt; 'Oh, gaat vast over mij.' zonder specifieke reden dat je iets gedaan hebt zegmaar. (:
    && weer, no offense, maar als zij dat allemaal tegen je zegt als het niet waar is, is dat haar probleem, niet de jouwe.

    Weet ik, maar wat ze daarna heeft gedaan is echt de druppel.
    Ik krijg mailtje van m'n andere vriendin met dat ik normaal moest doen, en dat ze geen hond was.
    Ze is gewoon m'n vrienden tegen me aan het opstoken, en hun erbij aan het betrekken. Maar wat ze precies tegen hun zegt, is haar eigen verhaal, die van mij verteld ze er niet bij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Weet ik, maar wat ze daarna heeft gedaan is echt de druppel.
    Ik krijg mailtje van m'n andere vriendin met dat ik normaal moest doen, en dat ze geen hond was.
    Ze is gewoon m'n vrienden tegen me aan het opstoken, en hun erbij aan het betrekken. Maar wat ze precies tegen hun zegt, is haar eigen verhaal, die van mij verteld ze er niet bij.


    Dat vind ik dus echt laag van dr. Waarom gaat ze jou vrienden erbij halen, kan ze het niet zelf oplossen? Ik snap wel dat ze het zegt, maar om nou je vrienden tegen je op te stoken vind ik pas laag. Probeer het aan ze uit te leggen, en als ze het niet geloven, zijn ze niet je echte vrienden, sorry. Hard maar waar. Leg jou kant van het verhaal uit, en als ze denken dat je liegt, is dat hun probleem. Jij weet wat waar is, zij niet. Zij hebben niks met jullie ruzie te maken, dus ze moeten zich erbuiten houden.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus echt laag van dr. Waarom gaat ze jou vrienden erbij halen, kan ze het niet zelf oplossen? Ik snap wel dat ze het zegt, maar om nou je vrienden tegen je op te stoken vind ik pas laag. Probeer het aan ze uit te leggen, en als ze het niet geloven, zijn ze niet je echte vrienden, sorry. Hard maar waar. Leg jou kant van het verhaal uit, en als ze denken dat je liegt, is dat hun probleem. Jij weet wat waar is, zij niet. Zij hebben niks met jullie ruzie te maken, dus ze moeten zich erbuiten houden.

    Ja, en het ergste is ook nog dat hun de enigste zijn die ik heb, qua vrienden. De rest woont veel te ver weg. Maar ik voel me nu wel kut.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ja, en het ergste is ook nog dat hun de enigste zijn die ik heb, qua vrienden. De rest woont veel te ver weg. Maar ik voel me nu wel kut.


    Sorry, ik ben ook een beetje hard aan het reageren volgens mij.
    Maargoed, praat met de vriendinnen waarmee je het close't mee bent, en leg ze het uit, alle details, alles. Echte vriendinnen geloven je, en laat ook zien dat je het niet over haar had, laat de hyveskrabbels zien, over wie het wel ging, etc etc. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben ook een beetje hard aan het reageren volgens mij.
    Maargoed, praat met de vriendinnen waarmee je het close't mee bent, en leg ze het uit, alle details, alles. Echte vriendinnen geloven je, en laat ook zien dat je het niet over haar had, laat de hyveskrabbels zien, over wie het wel ging, etc etc. (:

    Nee je bent niet hard aan het reageren. Maar ik voel me kut omdat zij zo doet. Me zomaar uitschelden terwijl ik amper iets over haar zei, en dat ze me niet meer ging ontblokken, raakt me beide nog het hardst.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Nee je bent niet hard aan het reageren. Maar ik voel me kut omdat zij zo doet. Me zomaar uitschelden terwijl ik amper iets over haar zei, en dat ze me niet meer ging ontblokken, raakt me beide nog het hardst.


    Ik vind het nog steeds raar dat ze zomaar conclusie's trok dat zij het was, waar je het over had. Ze heeft toch geen reden om te denken dat zij het gedaan heeft? En waarom gaat zij sowieso kijken wat je schrijft & naar wie, en waarom doet ze dan meteen zo bitchy. Het lijkt me alsof ze gewoon ruzie probeert uit te lokken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik vind het nog steeds raar dat ze zomaar conclusie's trok dat zij het was, waar je het over had. Ze heeft toch geen reden om te denken dat zij het gedaan heeft? En waarom gaat zij sowieso kijken wat je schrijft & naar wie, en waarom doet ze dan meteen zo bitchy. Het lijkt me alsof ze gewoon ruzie probeert uit te lokken.

    Doet ze ook, meestal doet ze dat altijd, en gister zei ze van: Ja het was gewoon allemaal jou schuld. Oké, ik zocht ook wel is ruzie, maar ik zei gelijk sorry achteraan. Ik zei gisteren ook sorry terwijl ZIJ degene was die dat moest zeggen, maar die van mij accepteerde ze niet. - Bedankt dat ik dit kwijt kan -


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mag ik even weten, waarom ze vindt dat jij haar als een hond behandelt?
    Want zoiets zeg je eigenlijk niet zonder reden:
    'Mijn vriendin behandelt me als een hond!'
    'Waarom?'
    'Kwee niet, had zin om dat te zeggen'
    Is vrij onlogisch ;x

    ILoveNynk schreef:
    Mag ik even weten, waarom ze vindt dat jij haar als een hond behandelt?
    Want zoiets zeg je eigenlijk niet zonder reden:
    'Mijn vriendin behandelt me als een hond!'
    'Waarom?'
    'Kwee niet, had zin om dat te zeggen'
    Is vrij onlogisch ;x

    Ik loop met krukken op school, en als ik dan vraag; wil je even iets uit m'n kluisje pakken, - ligt onderaan - pakt ze die, en daarna doet ze dom tegen me, word ik boos en dan zegt ze; ja behandel me dan niet als een hond.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.