• Ja het begon eerst met 1 keer bellen. Dus ik smste het onbekende nummer Wie ben jij? en toen bleek het een of andere Bjorn te zijn enzo.
    En toen belde hij me weer. Dus ik opnemen. Begint hij heel lulverhaal van "Ja ik hoorde van Celina dat je me lekker vond" Enzo. Dus ik zat echt zo van. Okedan? Ik ken je niet. en een Celina die ik ken heeft mijn nummer niet eens ofzo. En die gast is dus 20. Maar nu loopt hij mij steeds te bellen.. Niet echt op normale tijden. 3 uur midden in de nacht enzovoorts. Dus ik had hem gesmst met of hij wou stoppen met bellen.
    Maar hij blijft maar doorbellen enzo.
    En een vriendin van mij werd ook door hem gestalkt. Haar moeder had hem toen gebeld enz. en toen zei hij

    "Ja mijn kinderen van 9 en 13 bellen mij vaak, maar haar nummer verschilt maar 1 cijfer met de mijne" Maar dat slaat nergens op.
    1. zijn kinderen zijn 9 en 13 en hij is 20? Dus dan zou hij op zijn 7de al zijn eerste kind hebben gekregen.
    2. een kind van 9/13 gaat niet midden in de nacht jou lopen bellen. en waarom zou hij mij dan bellen? Die verschilt zeker dan ook maar 1 cijfer:S

    Maargoed. wat ik hier dus mee wil zeggen, weet iemand hoe je een nummer kan blokkeren op de Samsung star?
    En heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt?
    Alvast bedankt.
    Want ik word echt helemaal gek hiervan.

    En sorry als je het niet snapt, ik ben niet zo goed in zulk soort dingen uitleggen ;)


    Ivar Oosterloo.

    Gewoon niet meer opnemen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Gewoon niet meer opnemen?


    Ik neem ook niet op.
    Maar het is echt vervelend als iemand je midden in de nacht 2/3 keer wakker belt. En ik heb hem ook op stil maar dan word ik wakker van het trillen.
    En ik vergeet hem ook steeds uit te zetten.
    Maar het is ook gewoon onder schooltijd enz.


    Ivar Oosterloo.

    Bel dan naar je provider en laat het nummer blokkeren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ohgosh, veel stalkers vanavond.
    && ja, ik ken het. Alleen hij kwam ook in reallife naar me toe op zn scooter enzo en wou dat ik meeging naar zn huis en alles. && ik weet niet hoe je zn nr kan blokkeren, sorry.
    Iniedergeval, succes & oppassen!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ga naar de politie.

    Miauw schreef:
    Gewoon niet meer opnemen?


    Net zo lang tot hij niet meer belt.


    Food.

    Misschien moet je je mobiel 's nachts uitdoen;)
    En de provider bellen die kunnen het nummer blokeren(:
    Naar de politie is ook altijd goed;) als ze het nummer hebben kunnen ze hem pakken(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Miauw schreef:
    Bel dan naar je provider en laat het nummer blokkeren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Coeliejoelie schreef:
    Ga naar de politie.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Smeagol schreef:
    Misschien moet je je mobiel 's nachts uitdoen;)
    En de provider bellen die kunnen het nummer blokeren(:
    Naar de politie is ook altijd goed;) als ze het nummer hebben kunnen ze hem pakken(:


    Shoganai i ne~

    Politie werkt zowiezo vaak niet, ze kunnen hem op zijn hoogst een waarschuwing geven. Ze kunnen hem daarvoor niet pakken.

    Naja... denk ik he.....


    Ligt and Darkness are both very different..

    Als je een smsje krijgt kan je het nummer wel blokkeren geloof ik, via Samsung. Moet je in het smsje even op opties drukken.


    Your make-up is terrible

    Lijkt wel of er steeds meer mensen last hebben met die telefoon. Me too. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Coeliejoelie schreef:
    Ga naar de politie.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    bij onlangs oproepen ofso kun je zijn nummer op weigerlijst zetten ^^
    Dan kan die niet meer bellen, helaas wel smsen..


    I solemny swear i am up to no good