Ja het begon eerst met 1 keer bellen. Dus ik smste het onbekende nummer Wie ben jij? en toen bleek het een of andere Bjorn te zijn enzo.
En toen belde hij me weer. Dus ik opnemen. Begint hij heel lulverhaal van "Ja ik hoorde van Celina dat je me lekker vond" Enzo. Dus ik zat echt zo van. Okedan? Ik ken je niet. en een Celina die ik ken heeft mijn nummer niet eens ofzo. En die gast is dus 20. Maar nu loopt hij mij steeds te bellen.. Niet echt op normale tijden. 3 uur midden in de nacht enzovoorts. Dus ik had hem gesmst met of hij wou stoppen met bellen.
Maar hij blijft maar doorbellen enzo.
En een vriendin van mij werd ook door hem gestalkt. Haar moeder had hem toen gebeld enz. en toen zei hij
"Ja mijn kinderen van 9 en 13 bellen mij vaak, maar haar nummer verschilt maar 1 cijfer met de mijne" Maar dat slaat nergens op.
1. zijn kinderen zijn 9 en 13 en hij is 20? Dus dan zou hij op zijn 7de al zijn eerste kind hebben gekregen.
2. een kind van 9/13 gaat niet midden in de nacht jou lopen bellen. en waarom zou hij mij dan bellen? Die verschilt zeker dan ook maar 1 cijfer:S
Maargoed. wat ik hier dus mee wil zeggen, weet iemand hoe je een nummer kan blokkeren op de Samsung star?
En heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt?
Alvast bedankt.
Want ik word echt helemaal gek hiervan.
En sorry als je het niet snapt, ik ben niet zo goed in zulk soort dingen uitleggen
Ivar Oosterloo.