• een van mijn hobby's is schrijven geworden en ik probeer daarom een verhaal te maken dat goed te volgen is dat realistisch is.

    mijn vragen aan jullie zijn
    1. Wie schrijft er hier op quizlet nog meer realistisch verhalen
    2. Wat vind je zo leuk aan die serie
    3. en vinden jullie mijn serie realistisch

    xx

    Ik schrijf zelf realistsiche verhalen en ik ga nu je serie even doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nja aan de ene kant is het heel realistisch, maar mn verhaal gaat over iemand die terug gaat in de tijd *klinkt stommer dan het is* maar voor de rest is het volgens mij superrealistisch


    BAM!

    Ik vind dat TOMxMYGOD, DootjuhKusj, Yria en ikzelf redelijk realistisch schrijven (Mijn ''Love Bill of toch tom'' en ''Tom????'' -series NIET MEEGEREKEND)

    Ik heb net een nieuwe story gemaakt.
    me the biggest alcoholic. Ik vind hem realistisch, en soms ook niet om eerlijk te zijn.
    Ik heb meer verhalen; Youre own fairlytale with Bill. die begint niet echt realistisch vind ik.
    You and youre gay parents; die vind ik wel realistisch, maar niet alles.
    My teenage nightmares with Bill Kaulitz; deze vind ik het realistisch.. ^^ en dat zeg ik dan zelf hé.

    xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    De meine is wel realistisch.. behalve dat ze wel veel ongeluk heeft..:

    Jij en je shit leven.. een einde of toch niet.? (bill)

    Hij word niet meer zo heelvaak gelezen en ik ben wel al best ver [51 quizjes] dus ik wil iedereen vragen ofdat ze mijn quizjes willen lezen:P

    xLauraah

    ik schrijf zelf verhln ovr th !ok das raar da je die tgnkomt backstage enzo ma heb wel hun personages realistisch opgesteld enzo...


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik denk dat het er van af hangt hoe je je in een verhaal inleeft, als je dat niet doet, dan ga je sneller een verhaal onrealistisch vinden denk ik, ik denk niet dat mijn verhaal erg realistisch is, maar ik probeer het wel, het is niet altijd even gemakkelijk om een realistisch verhaal over th te maken, omdat je ze niet persoonlijk kent, een verhaal over je leven schrijven is véél gemakkelijker dan een verhaal schrijven over iemand die je niet kent, zoals th, je weet niet hoe ze echt denken, je kent hun meningen niet, dus het hangt er een beetje van af welke elementen je in het verhaal gebruikt. Zo kun je altijd voor jezelf uitmaken of je een verhaal realistisch vind ja of nee, sorry als jullie vinden dat ik uit men nek sta te kletsen, maar dit is zo'n beetje mijn mening over een realistisch verhaal :)
    x.(H)
    ps: ben je het met me eens? laat je me weten in pb of in men gb, want anders moet ik gaan zoeken op dit topic waar staat dat je me gelijk geeft, niet dat jullie me gaan gelijk geven, want dit is mijn mening, en ik ben gek, duss...:D
    x.(H)