• Hoi.

    Mijn vader is op 3 juli overleden aan een inwendige bloeding toen we op vakantie waren in Gran Canaria. Hij is 47 jaar geworden. Hij zou op 8 september (ja, Gustav is dan jarig) 48 worden.
    Maargoed. Ik wil jullie dus om een gunst vragen.

    Mijn vader is met me naar TH 4 maart geweest. Hij was helemaal gek van Spring nicht/Don't jump. Toen we naar Ahoy reden hadden we Dont jump ook KEIHARD aangezet. :'] Ieder[e] mens(en) uit een auto keken ons heel erg raar aan. :] Maar omdat hij Dont jump een wereldnummer vond, heb ik eerst nog overwegen om dont jump op zijn begrafenis/crematie te draaien. Dat heb ik niet gedaan vanwege omstandigheden. Vraag me dus niet hoe.

    Maar nu ik toch de fanadressen van TH heb, wil ik ze graag een brief sturen met wat er gebeurd is over me vader, dat hij dat lied zo mooi vond, enzo. Ik hoop natuurlijk dat ze het lezen, en voor de zekerheid vraag ik of ze wat terug willen sturen. Desnoods een handtekeningenkaart ofzo. :')

    Maar nu is mijn vraag aan jullie..

    Wat vinden jullie hiervan? Zal ik het doen of niet? Kunnen jullie me ALSJEBLIEFT helpen? Het is heel belangrijk voor me! want elke keer als ik Don'tjump/Spring nicht hoor, denk ik aan mijn vader! Please help mij hiermee!

    xoxo Esmaye.

    __________________________________________________

    Als ik het wèl doe, heeft iemand dat GOEDE, ik herhaal: echt GOEDE vertaalsites of dat soort shit? Stuur die dan bitte!
    Dit heb ik er later bijgezet.


    -

    (...)

    Dankjewel kirsten! Jij bent echt zoooow LIEF. <33
    Ach meis,.. ik weet wat je doormaakt. En dan kan ik beter ingrijpen en helpen ipv aan de zijlijn toekijken.

    En ik ga nu slaperen.. alvast lekker slapen en ik hoor het wel als je hulp kan gebruiken.

    x.

    btw ontzettend bedankt voor je hyvesberichtje van gister:)(K)(flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ach meis,.. ik weet wat je doormaakt. En dan kan ik beter ingrijpen en helpen ipv aan de zijlijn toekijken.

    En ik ga nu slaperen.. alvast lekker slapen en ik hoor het wel als je hulp kan gebruiken.

    x.

    btw ontzettend bedankt voor je hyvesberichtje van gister:)(K)(flower)


    Dankjedankje.

    Slaap lekker dan maar! :')

    graag gedaan!

    xoxo


    -

    ik zou het doen meid!!
    en echt erg van je vader!!


    Let me be me...

    Je moet het gewoon proberen, misschien lukt het wel(A)

    Xx.Ninaa


    T O K I O H O T E L < 3

    Egt doen^^
    'k vind dat een superidee van je en erg leif voor je vader dan ook eigenlijk^^
    Wel spijtig van je vader natuurlijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat onzettend rot voor je, serieus. Ik zou het doen, niet geschoten altijd mis gaat volgens mij de uitdrukking.


    History is not hatred.

    Wat erg voor je ! Je vader zo te verliezen..Nou gecondoleerd.

    En wat die brief betreft, dat moet je wel proberen. Ik hoop echt voor je dat je wat terug krijgt !

    Sterkte <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Allereerst nog gecondoleerd.
    Ik denk alleen niet dat ze de brief zullen lezen, ze krijgen zoveel post.. Je kan het natuurlijk altijd proberen. En voor de vertaling: www.freetranslation.com. Probeer het in iedergeval!


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik zou da doen
    x3


    I need you like a heart needs a beat

    Je moet doen wat het beste voelt.

    Het lijkt me emotioneel heel zwaar om zo'n brief te schrijven..succes!

    En vertaalsites zijn (meestal) niet zo goed, ze vertalen te letterlijk, en sommige woordjes kennen ze niet eens. Daarom kan je beter eerst een kladje maken in het Nederlands, of Vlaams ik weet niet waar jij vandaan komt, en het vervolgens laten vertalen door iemand die de Duitse taal en grammatica goed beheerst..maar daar heb je al iemand voor zag ik :).

    Sterkte ermee Xx.


    It's heavy but you are not the only one

    Gewoon doen meid!
    Heel erg veel sterkte er mee, en succes!!!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Omgoshh gecondoleerd !

    Echt erg vn je vader ! :|


    Mah ik zou het zeker doen !
    Je kan het altijd proberen, misschien lezen ze het wel en krijg je wat terug, en dat zou natuurlijk ÜBERSTOER zijn !



    Suc6 & Sterkte ! <3


    xx. Marit


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Lieverd dat moet je zeker doen ik vind het echt heel erg dat je vader is overleden! Mijn BF haar vader is ook overleden ze heet Tomneukerx3 op quizlet dus je kan altijd wel met haar praten. En een goede vertaal site heb ik ook!

    xxx


    I do not hook up.

    een geweldig idee <33


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou het echt wel doen, lieford.:3 Ik vind het zo erg voor je, en ik hoop voor je dat je ook iets terugkrijgt.<3 Ik zou maar niet naar een vertaalsite gaan, die vertalen de zin woord voor woord, en kan het dus zijn dat het opeens zo uitkomt: Ik gister was naar huis lopen. Je kunt beter naar iemand gaan die de taal Duits echt goed beheerd enzo <3 Misschien kan ik voor je die tekst naar de leraar Duits op mijn school brengen zodat zij het vertalen kan. Als je het wil.
    xxMadena.


    ok