• Ja weer een th-topic xD najah who cares?:8
    Maar ok straight to the point xD
    Ik heb overlaatst een magazine gekocht toen ik met vriende naar Antwerpen ging (het was wel een Frans:S maar goed x) twas een mooi met veeel posters^^ kon het niet ltn Xpfrans of ni x)) Maar goed ik heb geprobeerd alles te begrijpen voor ik het helemaal uit elkaar hielde om op te hangen en ik las iets over hun 3de album:S
    Ik weet niet of het waar is en ik hoop ook van niet (denk het niet hoor;))
    Maar ik had dus gelezen dat ze hun album in Duits en Engels gingen doen [/oud nieuws -,-]
    Maar toen las ik dat de Duitse versie alleen naar Duitsland en Duitse landen gaat én naar Frankrijk en dat alle andere steden Engels krijgen..
    Ik denk niet dat het waar is maar ik vind het zo raar o_O hoe komen ze hier nu op?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Voor zover ik weet, klopt dat wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze gaan in België, voor zover ik weet, alleen een Engelse CD uitbrengen. Stond gisteren bij 'WTF' vanonder (:

    ja, dat klopt, en ik mag echt niet naar duitsland van mijn ouders alleen voor die cd:O
    Ik vind Duits leuker dan engels namelijk:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Maar schrei en zimmer 483 werden toch wel in België uitgegeven?

    En ik ben er zeker van dat als je naar een platenzaak gaat en vraagt of ze de duitse versie willen bestelen ze dat wel doen hoor


    Love is a journey, not a destination

    dat heet downloaden.. verdienen hun misschien wel geen geld aan, maar das niet mijn schuld..
    of op hun site bestellen natuurlijk..(als die het ooit nog gaat doen..)


    Je moet worden wie je bent.

    Dat is al lang bekend dat hier het duitse waarschijnlijk niet gaat uitkomen.

    Dat klopt dus wel hoor^^
    Dat wordt Duitse bestellen via internet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze gaan in België, voor zover ik weet, alleen een Engelse CD uitbrengen. Stond gisteren bij 'WTF' vanonder (:

    Damned, dan zou het wel waar zijn? Like, ik ga lekker naar Frankrijk om de duitse te kopen. : D


    Some people make the world special just by being in it

    Net zei ik dat dus tegen mijn moeder. Zegt ze van "Dat is toch dom, Fransen verstaan nog minder Duits dan Nederlanders en Belgen. Maak je maar geen zorgen ik zal met je wel even naar Duitsland rijden voor die Duitse CD"

    Ik dus helemaal verbaasd dat mn moeder dat doet XD


    Love is a journey, not a destination

    Owh, dat is kut.
    BRANDEN!


    ok

    Najah was al wel langer bekend,k vind het wel spijtig.
    Majah ge kunt die nog altijd bestellen ofzo.


    I need you like a heart needs a beat

    :| *valtdooddatmaggewoonnietwaarzijn*
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik heb er nog niks van gehoord, maar blijkbaar klopt het dus wel *zucht*
    dan wordt dat maar downloaden -_-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    dat vind ik wel kut... maar ik denk dat ik het dan ga downloaden....
    x

    Ach, dan ga ik hem in Duitsland halen, wie wilt hem nog meer? Dan neem ik hem wel mee, Maastricht he.


    You move me ......... Kurt