• Laatst hoorde ik degene die altijd te laat briefjes schrijft (waar ik het heel goed mee kan vinden) tegen een leraar zeggen dat met elke kluissleutel 3 kluisjes open kan maken. Dus vandaag waren een stel vrienden en ik voor de lol onze sleutels in iemand anders kluisje aan het doen. Wel in onze kluisjes rij want wij dachten: De andere 2 kluisjes zitten vast wel in een andere rij.

    Echt niet! De tweede die ik probeerde ging open. Er lag een Iphone in en een samsung Star!
    Een vriend wilde de Iphone hebben dus ik zo gezegd: 'Af blijven.'
    En ik dus snel dat kluisje dicht draaien. En nu verklaren de jongens me voor gek omdat ik de Iphone niet heb gepakt.

    (een jongen zou de Iphone nog echt mee hebben genomen ook)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij hebben schoolpasjes die moet je voor zo'n ding houden en dan gaat die van jouw open, en dan moet je snel zijn want na 10 seconden gaat hij weer dicht. En dat haal je soms neit want er staan meer dan 50 kinderen in een kluisjeshalletje.


    Me so good.

    RESURGAM schreef:
    Wij hebben niet eens kluisjes. :[


    O.0 WTF GEEN KLUISJES?!!!

    wij hebben electrische kluisjes, dus dit zal waarsch minder snel gebeuren (tenzij we een crash hebben ofzoow...)
    Maar zelfs al zou iemand mijn kluisje openbreken, hoe sneu kun je zijn om schoolboeken te stelen, ik bedoel maar... :)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    xSnoepjex schreef:
    Wij hebben schoolpasjes die moet je voor zo'n ding houden en dan gaat die van jouw open, en dan moet je snel zijn want na 10 seconden gaat hij weer dicht. En dat haal je soms neit want er staan meer dan 50 kinderen in een kluisjeshalletje.


    ik heb dus echt precies hetzelfde probleem :(


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Ik heb gewoon een sleutel om mijn kluisje open te maken. Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd om een ander kluisje proberen open te maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bij ons is een jas van €1000,op die manier gestolen. De daders zijn geschorst, maar een jas van €1000 is ook wel een beetje overdreven.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Dat doen ze expres, zodat de concierge jouw kluis kan openen zonder dat hij 2000 sleutels nodig heeft. Bij mij is mijn kluis ook een keer gekraakt. Gelukkig niks gepakt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Laime schreef:
    Da's wel vet, maar het is niet leuk voor diegene als iemand zomaar zijn kluisje zit en zijn Iphone pakt (: maar goed dat je dat dus niet hebt gedaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RESURGAM schreef:
    Wij hebben niet eens kluisjes. :[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    beter dat je het niet gepakt had dat zou echt gierig zijn geweest


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen? Ik bedoel, daar zou toch wel een regel voor moeten zijn?


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Rws schreef:
    Bij ons is een jas van €1000,op die manier gestolen. De daders zijn geschorst, maar een jas van €1000 is ook wel een beetje overdreven.


    Lol, een jas van 1000 euro. :') Maar gelukkig zijn de daders wel achterhaald.


    wth.

    Bij ons op school kan dat ook, ik zelf probeer het niet uit.
    En het is trouwens wel echt facking k.. als je mobiel gestolen word.


    <3

    Tricia schreef:
    (...)

    Met de gym moeten we ofcieel onze waardevolle spullen in ons kluisje doen omdat dat "veiliger" zal zijn


    Nou, bij ons is het wel veiliger... Alle 3000 kluisjes hebben een eigen slot waarvan twee sleutels aan de leerling of docent wordt gegeven, en een bij de conciërge blijft. Maar bij ons bij gym moeten we waardevolle spullen in een bakje doen dat in een kastje zit dat op slot kan, en daar zijn wel eens al onze 'valuables' uit gestolen, dus ik laat ze altijd onderin mijn tas in mijn kluis voor we naar gym gaan...

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 17:10 ]

    ik oook niet hoor,serieus..bij mij past mijn sleutel nog wel in andere kluisjes maar dan kan je de sleutel niet omdraaien..:S


    Don't serch to love, love will find you.

    ik leg enkel boeken en turn/danskleren in me locker, en soms rekwisieten voor drama. niemand die die dingen wilt stelen :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.