• Moeilijke titel, hè (cat)

    Ik heb weer wat te melden op 't gebied van 't heelal :'D

    De Aarde mag zich 19 maart opmaken voor een vrij zeldzame gebeurtenis: lunaire perigeum. De maan bevindt zich dan zeer dicht bij onze planeet. Sinds 1993 heeft de maan niet zo dicht bij de Aarde gestaan. Het hemellichaam zal op ‘slechts’ 356.577 km van ons verwijderd zijn.

    Volgens sommige astrologen zou deze ‘supermaan’ rampzalige gevolgen kunnen hebben voor ons klimaat. Andere wetenschappers maken zich nergens zorgen om.


    Read it

    Dus, eh, grijp je kans! Pak die hengel uit de kast en vang de maan
    _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    /Pakt hengel 8D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vraag me af in hoeverre dat gevolgen zal hebben voor de Aarde o_o Bijv. met eb & vloed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jammer moet ik eerst een hengel kopen. *gaat naar winkel en koopt hengel*
    Btw ik geloof niet dat eer een soort van 'ramp'komt (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik dacht eerst dat dit een spreuk van Harry Potter was, haha.

    Maar volgensmij heeft het geen gevolgen ofzo?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik dacht ook eerst dat het een spreuk was van Harry Potter. Maar goed, misschien dat het invloed heeft op eb en vloed maar ik denk niet dat er veel bijzonders zal gebeuren.

    Hoezo zou dat gevolgen hebben (krul)? Was het vorige keer ook een ramp dan xd?


    Olive

    Het zal vast wel wat effect hebben, maar ik denk niet dat het echt een probleem zal worden. En nu ga ik mijn hengel pakken :Y)


    Alis volat propriis

    De aarde gaat toch wel naar de verdoemenis. Dus dat maakt helemaal niets uit xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Armistice schreef:
    Ik dacht eerst dat dit een spreuk van Harry Potter was, haha.


    dat dacht ik ook. 8).

    Ik denk dat eb & vloed misschien ietsje anders zou zijn, maar geen erge dingen ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik hoop dat je de maan dan ook heel dichtbij kan zien want dan ga ik foto's maken! Ik hoop alleen dat het niet te ernstige gevolgen zal hebben..


    Forever.

    Ja ik las het al.
    Ik ga die avond echt goed op de maan letten, want ik wil dat zien haha. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Volgens mij heeft tegenwoordig alles gevolgen voor het klimaat.
    Ik zie wel wat er gebeurd. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Het is toch wel scary allemaal.
    Want ik ga verbanden leggen.
    Als in 2012 de wereld zou vergaan, en niemand gelooft dat, waarom krijgen we de laatste jaren dan zoveel aardbevingen en tsunami's en alles?
    En nu die supermaan (Die lijkt me overigens wel heeeel mooi).
    De vesuvius gaat binnenkort ook weer uitbarsten, net zo'n zware uitbarsting als toen met Pompeij.
    En hij is nu al aan het borrelen, als gevolg van die aardbeving met Japan...
    Ik geloof niet dat er iets gaat gebeuren in 2012, maar toch is het wel erg veel toeval allemaal *chinrub*

    Devonne schreef:
    Ik dacht eerst dat dit een spreuk van Harry Potter was, haha.

    Maar volgensmij heeft het geen gevolgen ofzo?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 11:40 ]


    #WWED - What Would Emma Do?