• De stelling van vandaag luidt:
    Friesland moet onafhankelijk worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens! Ze denken geloof ik toch al dat ze een eigen land zijn, ze hebben zelfs hun eigen taal. -_-'


    Numbers.

    Zeker weten oneens.
    Alleen om ze een andere taal hebben?

    Nee, Friesland hoort gewoon bij nederland. Als Friesland onafhankelijk zou worden dan zou het wel een heel klein land zijn. Net zoals Nederland dan zou zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als Friesland onafhankelijk word wil ik dat wij(Limburg) ook onafhankelijk zijn,volgens mij verschillen wij nog meer van de rest dan Friesland.
    Oneens dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    hahahaha, ik weet niet wie deze stelling heeft bedacht maar ik lach me dood. ;x sorry hoor maar ik zeg oneens, komop ik ga geen ID meenemen om naar mijn oma te gaan omdat ze in Friesland woont. :'D
    dan vind ik dat Brabant en Limburg ook onafhankelijk moet worden, die praten ook niet helemaal ABN. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Lol, tuurlijk, wordt Noord-Holland dan ook onafhankelijk? 8D

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 0:11 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Bangbros schreef:
    hahahaha, ik weet niet wie deze stelling heeft bedacht maar ik lach me dood. ;x sorry hoor maar ik zeg oneens, komop ik ga geen ID meenemen om naar mijn oma te gaan omdat ze in Friesland woont. :'D
    dan vind ik dat Brabant en Limburg ook onafhankelijk moet worden, die praten ook niet helemaal ABN. :'D

    He we praten ABN als we Nederlands praten,als we plat praten niet nee,maar dat is met elke provincie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, dan kan provincie Utrecht ook wel onafhankelijk worden. Wij proaten hier zo plaat as t moar kon :'D

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 0:10 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens,
    alleen omdat hun provincie toevallig Friesland heet, betekend dat niet dat ze een eigen land hoeven zijn ^^


    Me so good.

    StJimmy schreef:
    (...)
    He we praten ABN als we Nederlands praten,als we plat praten niet nee,maar dat is met elke provincie.

    haha ja maar dat is precies het zelfde met friesland, als friesland gewoon nederlands praat is het ook ABN, dus ik snap niet waarom alleen Friesland dan onafhankelijk moet worden, lol 8D


    Life is a beautiful struggle

    xSnoepjex schreef:
    Oneens,
    alleen omdat hun provincie toevallig Friesland heet, betekend dat niet dat ze een eigen land hoeven zijn ^^

    Ja, je hebt ook Flevoland, Noord & Zuid holland, Gelderland, Zeeland

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 0:21 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja, je hebt ook Flevoland, Noord & Zuid holland, Gelderland, Zeeland

    haha lol, dan word nederland wel heel klein. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    haha lol, dan word nederland wel heel klein. :'D

    Nóg kleiner x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oneens, anders schept mijn Geschiedenis leraar alleen nog maar meer op over hoe geweldig Friesland vroeger wel niet was en nog steeds is :S


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oneens, hoewel... als ze onafhankelijk worden, zeuren ze niet meer over dat ze een land moeten worden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jaaa, laten we meteen héel Nederland ontleden.
    12 nieuwe landen in de wereld, hoe vind je die? (nerd)
    Juist, niet dus.
    Echt, Friesland is een prima provincie en hoort bij Nederland.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind