• De stelling van vandaag luidt:
    Friesland moet onafhankelijk worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    hebben we dan problemen met Friesland dan?
    Als ik eerlijk mag zijn,, dan denk ik niet dat ze heeeel erg lang gaan bestaan.. echt superveel mensen wonen er niet in Friesland, dus zijn er te weinig mensen die belasting betalen en ga zo maar door.. en daar komt bij dat dan meteen brabant, limburg en heeeel misschien Gelderland ook opeens onafhankelijk willen worden.. dat gaat niet werken.


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Nee. Ik denk niet dat dat zou werken, 't zou een land van niks zijn. Geen economie, regering, etc. Denk ik... Lijkt me gewoon niet handig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jaa doe maar zijn we eindelijk van die rot friezen af!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    xSnoepjex schreef:
    Oneens,
    alleen omdat hun provincie toevallig Friesland heet, betekend dat niet dat ze een eigen land hoeven zijn ^^


    We accept the love we think we deserve.

    Eros schreef:
    Jaa doe maar zijn we eindelijk van die rot friezen af!


    dat vind ik echt respectloos.

    Oneens, ik vind dat het gewoon bij Nederland hoort.

    Oneens geen zin om argumenten te geven.


    No growth of the heart is ever a waste

    waarom dat nou weer ??
    laten we Zuid-Holland dan ook ff onafhankelijk maken
    zwwar oneens dus :Y)

    Aan de meningen hier te zien lijkt het me beter om van elke provincie een apart land te maken...


    Gewoon omdat het kan.

    Tricia schreef:
    Zeker weten oneens.
    Alleen om ze een andere taal hebben?

    Nee, Friesland hoort gewoon bij nederland. Als Friesland onafhankelijk zou worden dan zou het wel een heel klein land zijn. Net zoals Nederland dan zou zijn.


    They fell in love, didn't they?

    Bangbros schreef:
    hahahaha, ik weet niet wie deze stelling heeft bedacht maar ik lach me dood. ;x sorry hoor maar ik zeg oneens, komop ik ga geen ID meenemen om naar mijn oma te gaan omdat ze in Friesland woont. :'D
    dan vind ik dat Brabant en Limburg ook onafhankelijk moet worden, die praten ook niet helemaal ABN. :'D

    KingJonghyun schreef:
    Oneens, hoewel... als ze onafhankelijk worden, zeuren ze niet meer over dat ze een land moeten worden.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Eros schreef:
    Jaa doe maar zijn we eindelijk van die rot friezen af!


    Enbedankt :'D??

    waarpm zouden zr? dan kan je zzeland en limburg en gronongen en rente oo wel onafhenkelijk ,makrn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    waarpm zouden zr? dan kan je zzeland en limburg en gronongen en rente oo wel onafhenkelijk ,makrn

    gewoon uit nieuwsgierigheid,
    sta je goed voor het vak Nederlands?


    Me so good.

    Nee, ik denk dat dat en goed plan zou zijn. Zo kun je van alle provincies kleine landjes maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]