• eey mensen ik zoek leuke story's van twilight. maar wel met de oude personages en niet dat er heel de tijd neiuwe komen. een paar wel maar niet heel veel. ook niet ze verhuisen naar La Push of Forks en komen iemand van de wolven of cullens tegen. laat het me weten. Sommigen lees ik al wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klik

    Je moet maar ff kijken. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    >Verplaatst naar Story's promoten


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn twilight verhaal is net nieuw:
    (Twistory) Nighttide.

    Het gaat nog steeds over Bella, het is geschreven over na Eclipse, en er komt één nieuw personage in, voor de rest is het hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 12:06 ]


    ,,It does not do to dwell on dreams and forget to live"

    Dit verhaal gaat over Jacob Black, het is nog niet zo heel lang geleden gestart en er zijn pas zes hoofdstukken... maar ik heb nu vakantie dus ik upload elke dag twee nieuwe delen, je hebt dus genoeg te lezen ;-) verder is het een mengeling van twilight en black swan (dat is een film die pas uit is in de bioscoop), het is niet erg als je black swan niet hebt gezien of niet kent... je zult de story gewoon helemaal begrijpen ;-)
    LINK

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~

    "I had the craziest dream last night. It was about a young girl who turned into a black swan under the silver light of the moon, she flew through the dark sky and just for a minute it looked like an evil fairytale. But then her prince falls for the wrong girl, so she kills herself…"

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~


    “Alice, could you give him a message for me?
    Tell him that happily ever after was only the beginning…”
    Soundtrack: Eyes on Fire


    ~ Related to Twilight and Black Swan ~

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:24 ]


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Dit verhaal gaat over Jacob Black, het is nog niet zo heel lang geleden gestart en er zijn pas zes hoofdstukken... maar ik heb nu vakantie dus ik upload elke dag twee nieuwe delen, je hebt dus genoeg te lezen ;-) verder is het een mengeling van twilight en black swan (dat is een film die pas uit is in de bioscoop), het is niet erg als je black swan niet hebt gezien of niet kent... je zult de story gewoon helemaal begrijpen ;-)
    Link: We're not in Wonderland anymore, Alice

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~

    "I had the craziest dream last night. It was about a young girl who turned into a black swan under the silver light of the moon, she flew through the dark sky and just for a minute it looked like an evil fairytale. But then her prince falls for the wrong girl, so she kills herself…"

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~


    “Alice, could you give him a message for me?
    Tell him that happily ever after was only the beginning…”
    Soundtrack: Eyes on Fire


    ~ Related to Twilight and Black Swan ~

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:25 ]


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Gedoemd om te Vergaan

    Onbekende Personen|Toekomst|Het einde van de wereld|Fantasy|Science-Fiction|Romantiek|Drama|Komedie


    Our perspective only changes when we change our position.

    People can be fragile as glass


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/

    Dit zijn de twee twilight verhalen die ik heb. Ze hebben wel allebei een nieuw karakter erin zitten omdat ik dat leuker vond:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."



    KLIK!


    Er zit wel een nieuw personage in...

    En dan heb ik nog een Jake&Nessie verhaal (ook enkele nieuwe personages maar die zijn geen hoofdpersonages)




    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?

    KLIK


    En dan heb ik nog een verhaal over Alice en Jasper.
    Deze is wel al afgelopen...


    Mijn kijk op de ontmoeting van Alice en Jasper. Hoe ze elkaar leren kennen en hoe ze uiteindelijk beslissen om naar de Cullens te gaan.
    Mary Alice Brandon wordt wakker in een heel nieuw lichaam, een vampierenlichaam. Van haar mensenleven kan ze zich niks meer herinneren. Eén ding weet ze zeker, de onbekende blonde jongen uit haar visioenen wil ze leren kennen. Daar begint haar zoektocht naar 'haar' Jasper Zal ze hem vinden? En veel belangrijker, zal hij bij haar blijven en zullen ze samen de mysterieuze Cullens vinden? Een romantisch verhaal over de zoektocht naar liefde en vriendschap.



    KLIK

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 19:31 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy