• Hahah, ik verveelde me bij Nederlands en toen had ik dit gedaan.

    http://i52.tinypic.com/iwmdue.jpg

    Om het nog een beetje op gang te houden schrijven jullie ook wel is op tafels en zoja wat schrijven jullie dan?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:34 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Van alles


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb met een vriendin bij wiskunde vanaaaaalles op de tafels geschreven; regenboogjes, spoken, pacman, rabieskonijnen, ;D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niets ik schrijf nooit op tafels,ik schrijf altijd in mijn schiften en op boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik maak voornamelijk hartjes - vooral in mijn schrift -:P

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:36 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Carcass schreef:
    Ik heb met een vriendin bij wiskunde vanaaaaalles op de tafels geschreven; regenboogjes, spoken, pacman, rabieskonijnen, ;D


    hahah, ja daarvoor had ik ruzie met een vriend en uit frustratie had ik dit geschreven :P


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Haaaaai
    Koekje?
    Doeeei

    Of ik teken hartjes. Of nijntjes. Neh, eigenlijk schrijf ik niet heel vaak op tafels. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, af en toe.


    I love BTR and One Direction!

    Ik teken nogal veel in mn schrift, en op tafels ook wel eens, maar iets van: hoi ofzow. Doelloos i know.


    -

    Lol, wij hebben ook dat soort tafeltjes. Maar ik schrijf er hooguit hartjes op (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Canadian schreef:
    Ik teken nogal veel in mn schrift, en op tafels ook wel eens, maar iets van: hoi ofzow. Doelloos i know.


    Ja ik meestal ook hoor of zo praten mijn vriendin en ik met elkaar als we niet mogen praten gewoon een etui ervoor de leraar merkt het niet xD


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Het ouderwetse: dat mijn klas de beste is. En als er bijvoorbeeld zo'n stelling staat: die-en-die is hot, reageer ik daar ook op.


    Our perspective only changes when we change our position.

    TimeBones schreef:
    Het ouderwetse: dat mijn klas de beste is. En als er bijvoorbeeld zo'n stelling staat: die-en-die is hot, reageer ik daar ook op.


    Hahah, ik ook of wij maken zelf ene stelling wat we ook wel vaak doen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ik schrijf eigenlijk nooit echt op de tafel,
    is zonde! ik teken altijd in mijn schrift,
    kan je het terug zien ^^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SE7EN schreef:
    ik schrijf eigenlijk nooit echt op de tafel,
    is zonde! ik teken altijd in mijn schrift,
    kan je het terug zien ^^

    Maar dan was mijn schrift allang al vol! En ze maken het altijd schoon bij ons, dus is het er de volgende dag er niet meer.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Finite schreef:
    (...)

    Ja ik meestal ook hoor of zo praten mijn vriendin en ik met elkaar als we niet mogen praten gewoon een etui ervoor de leraar merkt het niet xD

    omg, als ik en mn vriendin niet mochten praten schreven we op elkaars handen iets van hoi, en dan stond bij het einde van de les een heel verhaal op mn hand xd.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:44 ]


    -