• Hahah, ik verveelde me bij Nederlands en toen had ik dit gedaan.

    http://i52.tinypic.com/iwmdue.jpg

    Om het nog een beetje op gang te houden schrijven jullie ook wel is op tafels en zoja wat schrijven jullie dan?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:34 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    StJimmy schreef:
    Niets ik schrijf nooit op tafels,ik schrijf altijd in mijn schiften en op boeken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hahah, maar we halen het wel weg altijd want we hebben altijd een doekje bij de hand we mogen bijna nooit praten in de lessen en dat redden wij dan echt niet.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ik schrijf altijd van die dingen van : Jellanie zat hier.
    of iloveyouuuuuu xxxxxxxxxx anoniem


    Life is a beautiful struggle

    Ik teken altijd in mijn schrift uit verveling. Altijd op het bovenste of onderste stukje van het schrift, dat zonder lijnen. En als er aan de rechterkant niets staat, dan daar ook. Het is maar goed dat mijn docenten het bijna nooit checken(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Tricia schreef:
    Van alles

    Ik heb dat een keer op een stoel gedaan: 'Wie hier zit, is dom. Behalve ik natuurlijk:P'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    heb een keer een th ruzie gehouden met een paar andere kinderen weer nog steeds niet wie het waren, maar het begon dat ik en mijn vriendin i love tokio hotel op de bv tafel hadden geschreven en toen hadden een paar andere er onder gezet dat bill gay was en daar hadden wij weer op gereageert

    Voor sex? bel ..
    & dan het nummer van iemand uit je klas.(nerd)


    The best things in life aren't things.

    bij ons op de tafeltjes staat soms: saaie les? zet x. dus dan staan er al 20 xjes, dus doe ik dat ook :P


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat ben jij badass zeg.

    Ik schrijf niet op tafels, want ik beschadig niet graag andermans gereif. Ik zou het namelijk ook niet apprecieëren als er iemand bij mij thuis op tafel kwam schrijven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Neeeuh, ik schiet elastiekjes naar het plafond die daar vervolgens blijven hangen (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    op mijn kaft staan nutteloze gesprekken van mij en vriendinnen (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik heb vorige week per ongeluk aantekeningen op mijn bank gemaakt xD
    het drukte er door en de bank was blauw...
    ik kreeg het er nog wel af

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 16:38 ]

    Ik schrijf altijd 'hallo' en dan kijk ik de volgende keer of iemand er op heeft geantwoord xd


    None but ourselves can free our minds.

    Major schreef:
    Wat ben jij badass zeg.

    Ik schrijf niet op tafels, want ik beschadig niet graag andermans gereif. Ik zou het namelijk ook niet apprecieëren als er iemand bij mij thuis op tafel kwam schrijven.

    Hahaha, het word toch elke avond schoongemaakt!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3