• hey allemaal.
    dit topic is voor iedereen die me kent (niet zoveel dus) maar vooral voor mijn lezers op quizlet. ik ga nu door een nu ja wat moeilijkere periode en het schrijven wil even echt niet gaan dus heb ik een beslissing genomen, een hele moeilijke trouwens, ik ga een tijdje afscheid nemen van quizlet want ik kan het gewoon even niet meer. maar er is ook goed nieuws, ik kom zekers en vast terug dus m.a.w er word zeker nog verder geschreven, (jullie zijn gewoon te awesome om voorgoed achter te laten)

    en ga nu geen k*treacties geven ofzo, want het is niet mijn bedoeling om medelijden op te wekken of whatever, dit is gewoon een medeling.


    O ja sorry als hij hier verkeerd staat maar ik had geen flauw idee waar ik hem moest zetten :X

    dus ja, bye q dan maar.


    Change, the only good thing in this world.

    Aaahhhh das jammer.
    Ik ken je niet maar ik ga je missen(krul)(doeg)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aliseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee -huilt-
    Jij.Mag.Niet.Weg!
    (huil)


    to be alone is to be fine.

    Zeg me alsjeblieft dat je geen zelfmoord gaat plegen? -gaat altijd uit van het ergste-


    wth.

    Veel sterkte met die moeilijke tijden.


    Food.

    Ik kan wel zeggen 'jammer joh', maar ik ken je niet of zo. Dus ehm. Ik houd mijn mond maar met die onzin :'D

    Succes ermee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Quixotic schreef:
    Zeg me alsjeblieft dat je geen zelfmoord gaat plegen? -gaat altijd uit van het ergste-


    like I said, ik kom terug. dus nee, zo ver ga ik het niet laten komen. (:


    Change, the only good thing in this world.

    Snik ;'(


    Change, the only good thing in this world.

    paisible schreef:
    (...)

    like I said, ik kom terug. dus nee, zo ver ga ik het niet laten komen. (:


    Phoe. Mooizo. Er was namelijk een jongen bij mij op school en die had ook zo afscheid genomen op een forum. Ja, ik heb een beslissing genomen en ik moet dus weg.


    wth.