• ik lees vaak dat mensen problemen hebben met hun stories omdat ze geen inspiratie hebben. zelf heb ik daar ook last van. maar ik heb er wat op gevonden. meestal als je inspiratie hebt gebruik je dat voor één hoofdstuk. maar juist als je zo'n moment hebt kun je meer met het hele verhaal. wat bedoel ik daarmee? dat je het hele verhaal van te voren bedenkt en opschrijft. later weet je dan precies wat je had bedacht en kun je als je zin hebt het hoofdstuk gaan schrijven. ik doe het altijd zo:
    hoofdstuk 1: -korte samenvatting wat er gebeurd- bijv: klaas heeft ruzie met die en die
    hoofdstuk 2: klaas gaat naar huis en komt Piet tegen ze praten wat

    dus je hoeft niet het hele gesprek op te schrijven tussen Klaas en Piet maar hoe het verhaal in elkaar steekt, ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel en ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :P

    edit: mischien als jullie zelf tips hebben kunnen jullie ze ook hier zetten? ;D

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 20:36 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat doe ik altijd ;D


    Caution first, always.

    Inglourious schreef:
    Dat doe ik altijd ;D

    ooooohh ja dan heeft het niet zoveel zin xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik dacht altijd mijn hele verhaal uit van te voren.
    Het ging over dat en dat en helemaal op het laatste ging het geheim ontsluierd worden, mijn enige probleem is al de zever ertussen. (;


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Ik dacht altijd mijn hele verhaal uit van te voren.
    Het ging over dat en dat en helemaal op het laatste ging het geheim ontsluierd worden, mijn enige probleem is al de zever ertussen. (;


    Man, dat klinkt bekend :'D


    Olive

    Lockwood schreef:
    (...)

    Man, dat klinkt bekend :'D

    Blij dat ik niet de enige sukkelaar ben. -no offence, ik voelde me er kut door, haha :'D.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anime kijken.

    Idiote strips op deviantArt zoeken.

    Plaatjes zoeken en dan naar betekenis ervan bekijken enzo.

    Muziek luisteren.

    Lyrics opzoeken van allemaal liedjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal hier veel aan hebben!
    Bedankt!

    Vooral veel luieren (;
    Dan komen bij mij allerlei ideeen ^^


    Me so good.

    Ik krijg altijd inspiratie van muziek (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    BlueElephant schreef:
    Ik dacht altijd mijn hele verhaal uit van te voren.
    Het ging over dat en dat en helemaal op het laatste ging het geheim ontsluierd worden, mijn enige probleem is al de zever ertussen. (;

    Omg ja dat heb ik ook altijd :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Muziek luisteren,
    plaatjes zoeken op internet,
    dagdromen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.