• De stelling van vandaag luidt:
    De mens heeft zich niet naar de top van de voedselketen gevochten om vegetariër te worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha,die vind ik leuk.
    Ja wat kan je hier op zeggen,naar mijn mening staan we niet eens boven aan maar ok.
    Eens denk ik?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap de hele stelling niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik snap de hele stelling niet.

    Ik ook niet;x


    Me so good.

    ik vind het juist van sommige mensen goed dat ze vegitariër zijn geworden daar heb ik dan respect voor


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Gevochten om aan de top van de voedselketen te staan, om vervolgens alles zelf weer kapot te maken. In zoverre je het eens of oneens kan zijn met deze stelling, zeg ik oneens.

    Edit: Oja, en daarbij staat de mens trouwens niet eens aan het hoofd van de voedselketen. Dat denkt men, omdat ze machines en dat soort shizzle ontwikkeling en een slachtgun door het hoofd van een koe kunnen jagen, maar als ze een stap in de natuur zetten zijn ze al hopeloos verloren. Tot zo ver het 'boven aan de voedselketen staan' :3.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:19 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens, ik vind dat hele vega gedoe onzin.
    Je mag dan wel stoppen, maar daar wordt echt niet minder op geslacht hoor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Eens, ik vind dat hele vega gedoe onzin.
    Je mag dan wel stoppen, maar daar wordt echt niet minder op geslacht hoor.
    idd. Die paar mensen zijn niks vergeleken met de andere miljoenen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vegatariërs vind ik heel erg knap dat ze dat kunnen(flower) ikzelf ben vegatariës geweest voor een half jaar:Y) toen kwam het heerlijke vlees langs:9~ oke ik dwaal af

    Ik vind trouwens ook niet dat we bovenaan de voedselketen staan
    Oneens


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens.
    Ten eerste staan we niet eens bovenaan de voedselketen. Zodra wij in een bos rondlopen met allemaal wilde dieren, dan zijn wij echt niet degene die de wolf en leeuw opeten.
    Ten tweede vind ik dat het ieders eigen keuze is. Elk wezen eet wat hij vind dat hij wil eten en wat hij nodig vind. Als sommige dan geen dieren willen eten, dan mag dat, vind ik.

    @ Kikkeli,
    Er worden wel minder dieren geslacht. Er worden er misschien nog wel veel geslacht, maar zonder de vegetariërs waren dat er een stuk meer!


    To live would be an awfully big adventure

    Qlimax schreef:
    Ik snap de hele stelling niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Qlimax schreef:
    Ik snap de hele stelling niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De mens heeft ook de vrijheid zijn eigen keuzes te maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    De mens heeft ook de vrijheid zijn eigen keuzes te maken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eigelijk best wel eens.:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    KirstenSnaps schreef:
    Gevochten om aan de top van de voedselketen te staan, om vervolgens alles zelf weer kapot te maken. In zoverre je het eens of oneens kan zijn met deze stelling, zeg ik oneens.


    "Ignite, my love. Ignite."