• De stelling van vandaag luidt:
    De mens heeft zich niet naar de top van de voedselketen gevochten om vegetariër te worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hoe zou je nu nog kunnen leven als mensen vroeger ook zo dachten? Jongens, we gaan dood, we eten dat hert niet op, want wij eten geen mensen op.


    geen idee hoe t vroeger zou zijn, maar nu is de mogelijkheid er gwn om vegetariër te zijn dus als je liever geen vlees eet waarom niet?!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 14:05 ]


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Rickjuh schreef:
    Eigelijk best wel eens.:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    HAHAHA!!!


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    KirstenSnaps schreef:
    Gevochten om aan de top van de voedselketen te staan, om vervolgens alles zelf weer kapot te maken. In zoverre je het eens of oneens kan zijn met deze stelling, zeg ik oneens.

    Edit: Oja, en daarbij staat de mens trouwens niet eens aan het hoofd van de voedselketen. Dat denkt men, omdat ze machines en dat soort shizzle ontwikkeling en een slachtgun door het hoofd van een koe kunnen jagen, maar als ze een stap in de natuur zetten zijn ze al hopeloos verloren. Tot zo ver het 'boven aan de voedselketen staan' :3.


    Ben het helemaal met je eens!!!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 16:14 ]


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    Eens, eerlijk gezegd vind ik vegatariërs een beetje... vaag :X


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Haha, ingewikkelde stelling.

    Oneens, bovendien is het nogal makkelijk met geweren enz "boven aan de voedsel keten" te komen.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, maar ik vind ook dat mensen gewoon vegetariër mogen zijn.


    wth.

    Oneeens. We staan al aan de top, dus iedereen mag eigenlijk wel vrij kiezen.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Ik ben er mee eens, want ik vind ook dat vega gedoe niet nodig is. Ik snap wel dat mensen het zielig vinden voor de dieren en blablabla, maar je kunt er toch al niets meer aan doen, het is al dood. En dan kan je het beter eten, dan het laten verotten. :Y) En in vlees zit een vitamine, dat nergens anders in zit ;') En als je die niet krijgt, word je sneller ziek enzo. Maarja, zo denk ik er over (:


    Sometimes it's best not to care.

    Oneens


    Jus drein jus daun

    Oneens,
    ik ben zelf vegetariër en ik vind dat, als je denkt dat we bovenaan staan, we op z'n minst zelf mogen kiezen. We hebben onze eigen vrijheid om die keuze te maken. En van de dieren waar we boven staan zouden we niet kunnen winnen zonder wapens of machines.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    je mag zelf kiezen of je vegetariër bent of niet. iedereen kan voor zich zelf beslissen of hij/zij vegetarisch wil zijn of niet. ook al staan we bovenaan de voedselketen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben het om een hele boel andere redenen oneens met vegetariërs.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Even over de vegetariërs en zo.
    Een groot deel van de koeien hadden niet eens geleefd als wij geen vlees zouden eten. Koeien worden namelijk gefokt voor de slachterij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha =p
    Ik heb geen idee wat ik hierop moet zeggen =p


    Has no one told you she's not breathing?