• De stelling van vandaag luidt:
    De mens heeft zich niet naar de top van de voedselketen gevochten om vegetariër te worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mij kan het weinig schelen, dat ze doen wat ze willen, zolang ze de smaak van mijn vlees maar niet afpakken door me te beschuldigen van moord etc. Het is niet alsof er een koe meer of minder geslacht wordt voor vegetariërs. Die wordt gewoon aan andere mensen verkocht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is dat je nu de KANS hebt om groenvoer te eten, vroeger, als er geen groenvoer meer was, was het tussen leven en dood. Of dat zwijn wat daar loopt dood, en ik eten. Of ik dood. Wat vind je zelf?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 9:46 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mensen staan bovenaan de voedselketen, ja.
    Ik ben eens. Maar natuurlijk heeft iedereen zijn mening.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens , ik ben zelf al meer dan 3 jaar vegatarrier en ik ben het omdat ik het zielig vind voor alle dieren, we eten toch ook geen mensen op? Maar om terug te komen op de stelling Staan wij wel boven aan de voedselketen? En ik heb respect voor vegatariers als je dat wordt denk niet over zoiets na


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Qlimax schreef:
    Ik snap de hele stelling niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    SelfEsteem schreef:
    ik vind het juist van sommige mensen goed dat ze vegitariër zijn geworden daar heb ik dan respect voor


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sleutelbloem schreef:
    Oneens , ik ben zelf al meer dan 3 jaar vegatarrier en ik ben het omdat ik het zielig vind voor alle dieren, we eten toch ook geen mensen op? Maar om terug te komen op de stelling Staan wij wel boven aan de voedselketen? En ik heb respect voor vegatariers als je dat wordt denk niet over zoiets na


    Hoe zou je nu nog kunnen leven als mensen vroeger ook zo dachten? Jongens, we gaan dood, we eten dat hert niet op, want wij eten geen mensen op.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oneens.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind het eigenlijk best goed bedacht =3


    Life is hard and then we die

    ik ben vegetariër en heb er alles behalven problemen mee.
    ik eet geen vlees omdat ik zonder kan. ons mensen is de keus gegeven dus waarom doen we daar niets mee.
    we staan aan de top van de voedselketen omdat we voorons zelf kunnen denk door ons brein. iets wat dieren niet kunnen. we hebben dus keuzen. maar de meesten mensen gebruiken op dit punt hun brein dan weer niet. en doen wat voor de hand licht.

    Hmm, je zou verwachten dat we als we aan de top staan ook een soort van verantwoordelijkheid voelen voor de diersoorten onder ons, omdat zij aan onze genade onderworpen zijn. In plaats van daar verstandig mee om te gaan, verruïneren we ze en dan is het alleen maar goed om vegetariër te worden, om zo een stukje van het dierenrijk te beschermen.
    Al raad ik iedereen ten zeerste af vegaburgers te eten, als je niet wilt dat deze wereld naar de kloten gaat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Damnara schreef:
    De mens heeft ook de vrijheid zijn eigen keuzes te maken.


    Simple, but effective.

    SelfEsteem schreef:
    ik vind het juist van sommige mensen goed dat ze vegitariër zijn geworden daar heb ik dan respect voor


    None but ourselves can free our minds.

    Kikkeli schreef:
    Eens, ik vind dat hele vega gedoe onzin.
    Je mag dan wel stoppen, maar daar wordt echt niet minder op geslacht hoor.

    niet alle vegetariers doen het ook zodat er minder geslacht wordt hoor. ikzelf bevoorbeeld, ik doe het puur voor mezelf.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    schijt aan die voedselketen ik heb er gwn voor gekozen om geen vlees meer te eten..


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx