• Van die jassen die al die 'stoere' kiddo's dragen, waarbij je gewoon een zonnebril nodig hebben omdat ze zo glimmen. En een hele ijsbeer aan bont op de capouchon.
    En al helemaal als jongens er dan ook zo'n nikepetje boven dragen en heel stoer gaan lopen.
    Daar krijg ik echt pyromanische neigingen van. Bleuh.
    Tja, dat moest gewoon even gezegd worden ofzo.
    Wat vind jij echt vet lelijk?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat wat jij nu beschrijft!
    En uggs


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat vind ik ook vet irritant! Bont vind ik sowieso echt stom --'
    Euhm, als je een jurkje met een rok aandoet, haha. Dat deed een meisje van mijn school laatst -.-


    We accept the love we think we deserve.

    Hmm... Het feit dat iedereen het imago van kleren en schoenen verlaagt door allemaal hetzelfde te dragen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    haha,ik woon in België en heb nog geen jongens zien rondlopen met zo'n afgrijselijk klinkende jassen :D !
    ik ind sokken in ballerina's of pumps echt fout.


    everybody needs a song.

    ewwwwww! das echt horrid. en uggs ook. yuk. of zo, van gwn da fake hoogblond... ieuw.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OHMYCHIARA schreef:
    Dat vind ik ook vet irritant! Bont vind ik sowieso echt stom --'
    Euhm, als je een jurkje met een rok aandoet, haha. Dat deed een meisje van mijn school laatst -.-


    haha, dat is echt raar!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Arrow schreef:
    Hmm... Het feit dat iedereen het imago van kleren en schoenen verlaagt door allemaal hetzelfde te dragen.

    Zoiets heet popcultuur, dat is ontstaan dankzij het creeëren van een imago met o.a. kleding ;)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 18:46 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind sommige mensen bij mij op school echt raar. Ze kunnen kleding gewoon niet combineren. Dat staat echt zó vet lelijk. En ook die zwarte jasjes van de Nichelson ofzo? Iig die zijn spuuglelijk en iedereen loopt ermee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind die over-glimmende jassen wel vet. maar zo'n mega bontkraag is echt lelijk! Ik haat uggs trouwens.


    Smile and live.

    te blond geverft echt zo nep is dat en lelijk


    Shoganai i ne~

    Wat jij nu omschrijft.

    En Ik vind jongens met uggs lelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dat niet lelijk :-)

    Ik vind die emo's erg lelijk, bah. De meesten dan. En ik was zelf ook enorm lelijk toen ik nog zo'n scheitemo was.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jongens met Uggs ja. Eigenlijk Uggs in het algemeen. En die (bruine) paardrijlaarzen.
    En broeken die op de reet hangen zodat je dat hele Bjorn Borg plakkaat inclusief reet kan zien. Like hell dat ik je onderbroek hoef te zien, alsof sletterige inkijk niet genoeg was ==' Kijk je de andere kant op, maar dan is het kwaad al geschied (baby).
    En van die glimmende eskimo- aka asojassen waarmee zowat Turks meisje mee schijnt rond te lopen.
    Oh, en het feit dat meiden een panty/legging dragen met een veel te korte trui/jurkje eroverheen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 19:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een iets langer truitje dragen met een legging en uggs eronder. Vreselijk gewoon!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik vind die jassen ook niet mooi.
    En Uggs


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for