• Hey, ik ben een grote fan van HP. En in de boeken en films wordt heel duidelijk gemaakt dat Draco Malfoy de verwaande gast is. Er wordt niet veel goed over hem gezegd en het içs een grote vijand van het hoofdpersoon dus heb ik een vraag. Wat is er nu zo leuk aan Draco Malfoy? En waarom wordt hij in story's afgeschilderd als MR perfect?

    hij is cool en sexy en leuk en sexy en heb ik al gezegd dat ie sexy is? (nerd)

    ik schilder hem niet af als mis perfect lees mijn stories maar bijna iedereen haat em /mag hem niet daar x]
    vooral mijn favo-personage Nagini moet hem zeker niet hebben 8'D


    =

    En draco is niet alleen maar slecht, hij is ook erg zielig inverband wat hij allemaal moet doorstaan en dat arrogante gedrag is gewoon een masker (A)


    =

    Believers schreef:
    (...)

    No they saw the movies.
    Echt, de Draco lovers van de boeken heb ik respect voor, maar die mensen die het doen voor Tom Felton, die zijn laag vind ik.


    Ik las boek 1 t/m 7 uit in 8 dagen (A)


    =

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Blijkbaar snap jij er niets van, want met de badboys word je meestal neit gelukkig (cat)


    Precies.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is omdat mensen, zodra ze het boek lezen, die persoon zelf gaan interpeteren. Dit houdt in dat ze zelf zijn gedrag gaan verklaren. Op die manier zouden ze kunnen interpeteren dat hij helemaal niet zo slecht is, maar voor hun juist een heel zacht en lief persoon is.


    Life is hard and then we die

    Carousel schreef:
    Zoals Rws zegt; Omdat slechte jongens altijd veel leuker zijn, dan brave helden.

    Maar, ik vind hem eigenlijk niet eens knap ofzo ;x


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga dus trouwen met hem (laat me dromen!)..
    Ik bedoel.. hij is toch ook Mister Perfect?
    hij is knap en lief en zorgzaam..

    HIj wordt inderdaad afgebeeld als een slechterik.. en hij zal altijd een Slytherin blijven, maar wel een met een goed hart.
    Hij heeft nergens voor gekozen, alles werd maar gewoon van hem verwacht.

    En omg, toen hij huilde in HP 6, toen brak mijn hart gewoon..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rws schreef:
    Omdat slechte jongens altijd veel leuker zijn, dan brave helden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Major schreef:
    Ik snap het eigenlijk ook niet, aangezien ik Draco's laffe karakter totaal niet aantrekkelijk of badass vind. Maar ik denk dat 't om Tom Felton's looks gaat.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Believers schreef:
    (...)

    Zover ik de boeken lees, wil ik zeggen dat Draco dat noooooit gaat doen.

    lol nee idd, dat maken de fans er van xD ALs je ziet hoe hij bvb met Patty Park omgaat.. no go. Hij is echt niet romantisch, schattig en lief bij meisjes. Dat maken de fangirls er van..


    ars moriendi

    Persoonlijk heb ik medelijden met hem,volgens mij wilt hij niet zo zijn maar is hij zo door zijn vader.En soms kan ik me ook ontiegelijk ergeren aan Harry,omdat hij zogenaamd de goedheid zelve is. Daar heb ik het gewoon niet zo op.
    En tja,ieder zijn smaak he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    I love bad boys, echt, ik vind ze interessanter, en ze zijn knapper. (:
    En ik weet het niet, Draco heeft volgens mij echt een verdomd moeilijk leven in de films. Dat maakt hem interresant, want hij doet zich wel voor als de stoere jongen die denkt dat hij alles is, maar achteraf is hij gewoon bang en shit, dat zie je toch? nja, hij is gewoon leuk. ;$

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 21:38 ]


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.