• Wees eens heel eerlijk, wat vinden jullie van Foundation/mensen die Foundation dragen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik gebruik het niet, maar heb er ook geen problemen mee als anderen dat wel doen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:17 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind zo'n mensen die echt hun hele gezicht vol met foundation hebben zitten echt lelijk. Ik vind het gewoon niet natuurlijk meer.


    <3

    Wat Is Dat?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik draag het altijd, ik heb best wat puistjes en daarmee probeer ik het te verbergen..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oh ik vind mezelf prima hoor :]


    No growth of the heart is ever a waste

    2D schreef:
    Mensen die foundation dragen? Als het van die make-up tutjes zijn, dan vind ik ze hatélijk.
    En foundation trouwens ook.


    Hoezo vooroordeeeeeel.
    Dan haat je mij ook, want ik draag ALTIJD make-up.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een meisje in de klas en die heeft ook altijd foundation op. En dan als ze dan haar haar achter 'r oren doet, zie je précies waar ze het op heeft gedaan. Dat vind ik echt onwijs lelijk.
    Het kan mooi zijn, maar zelf gebruik ik het niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hangt er van af,ik doe het heel soms maar waneer het te veel is en niet bij je huid past is het niet mooi


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    xSnoepjex schreef:
    Om puistjes ofzo mee te verbergen vind ik het best.

    Maar ik vind het lelijk als iemand eruit gaat zien als een wortel.

    Idd, ikzelf doe het ook, maar ik doe het alleen om mn puistjes te verbergen..tenslotte is het slecht voor je huid. Maar bij plekken waar ik geen puistjes heb zoals bij mijn wangen smeer ik gwn niks alleen op mn voorhoofd etc.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wherewithal schreef:
    Ik heb een meisje in de klas en die heeft ook altijd foundation op. En dan als ze dan haar haar achter 'r oren doet, zie je précies waar ze het op heeft gedaan. Dat vind ik echt onwijs lelijk.
    Het kan mooi zijn, maar zelf gebruik ik het niet.

    Ieeuuwww, ja dat is idd lelijk en overdreven.. zo veel moet je niet doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Het maakt mij niet uit zelf gebruik ik het ook :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ligt eraan hoe dik je het erop smeert. Maar ik heb er geen problemen mee als mensen het opdoen ofzo lol


    As travars

    Voor daaglijks zou ik het niet doen, maar als ik bijvoorbeeld een dagje weg ga gebruik ik het wel eens. Je moet het gewoon goed weg kunnen vegen, maar bovenal niet te veel gebruiken.
    oftewel eigenlijk best handig.
    Maar je moet het écht diezelfde dag weer van je gezicht af halen.
    En je concleaner moet wel bij je foundation passen, anders heb je er niks aan.
    Dus dat maakt het weer zo'n gedoe.

    ik gebruik het zelfs dagelijks omdat ik ook kringen onder me ogen heb en rode neus(soms) en ik heb vaak rode wangen maar je moet er nie uit zien als een wortel ik heb foundation die precies bij me huidkleur past:Y)


    Shoganai i ne~

    zolang je een tint neemt die dicht bij je eigen huidskleur ligt en zorgt dat je niet een laag van 5 centimeter opplamuurd heb ik er niets tegen. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.