• Wees eens heel eerlijk, wat vinden jullie van Foundation/mensen die Foundation dragen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik gebruik het elke dag. :9~
    Het maakt mn gezicht mooi egaal duss I love it !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zolang je het niet ziet zitten vind ik het goed. (:


    wth.

    Wie ben ik om een mening te hebben over mensen die het dragen? Ik vind het nogal overdreven. Ik bedoel, we zijn allemaal menselijk. Iedereen weet dat je huid niet egaal is. Waarom zou je dan doen alsof dat het wel is? En vaak wordt het er niet eens zoveel mooier op omdat het de verkeerde kleur is, of je ziet vlekken, etc.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Wie ben ik om een mening te hebben over mensen die het dragen? Ik vind het nogal overdreven. Ik bedoel, we zijn allemaal menselijk. Iedereen weet dat je huid niet egaal is. Waarom zou je dan doen alsof dat het wel is? En vaak wordt het er niet eens zoveel mooier op omdat het de verkeerde kleur is, of je ziet vlekken, etc.

    Tsja.. maar als je jezelf mooier kunt maken en je jezelf daar beter bij kunt voelen, is het wel een uitkomst. Dat is eigenlijk met alle make-up zo. =)


    ars moriendi

    haha ik draag het zelf ook . :'D nouja ik kan niet meer zonder, en ik zie er niet uit als een wortel ik heb gewoon nog zelfde huidskleur, en veel vinden het wel mooi bij me staan. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Wist je dat dat best wel slecht is voor je gezicht?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg heel snel puistjes, dus ik gebruik het niet. Maar als mensen zich er beter door voelen en daar geld aan willen uitgeven, dan vind ik het wel kunnen.


    To live would be an awfully big adventure

    Plamuuuurr.
    Mijn mening.

    Ik kan er niet tegen (allergie, thank god), net zoals met concealer, make-up removers en crèmes.


    Destroy what destroys you.

    Het moet niet opvallen,
    En ik gebruik het niet want dan worden die ***puistjes op mijn huid nog erger.


    Food.

    Ik draag ook foundation, maar dat is omdat mijn huid er zonder foundation helemaal rood enzo uit ziet.
    je kunt niet zeggen van oh ik haat iedereen met foundation, dan haat je ook iedereen op tv, catwalks, fotoshoots etc. :')

    + het hoeft niet slecht voor je huid te zijn, als je geen goedkope troepmake-up gebruikt van 3 of 4 euro. je moet er wel een beetje verstand van hebben.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 15:33 ]

    Ik gebruik zelf wel foundation, maar vloeibare uit een tube zegmaar. Ik doe nooit veel op, je kan natuurlijk ook te ver gaan. Zoals die geplamuurde barbie's van mijn school :'O


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Als ht goed zit; heel mooi (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als het niet een te dikke laag is vind ik het mooi!
    Zelf draag ik het bijna nooit.


    Even a white rose has a black shadow.

    Geweldig, maakt je huid glad. Thank god foundation exists <3

    moeten ze zelf weten,.. ik heb een hekel aan make-up tutjes,. -.-


    Only those who listen can hear