• Jullie op Quizlet zijn best wel vaag. Ik ga even een voorbeeld geven:
    -Jullie voelen jezelf al gauw beter als je géén make-up draagt, ik moet zeggen, bij mij op school is het bijna RAAR als je geen make-up draagt. Daar loopt iedereen inclusief ik met mascara/lipgloss/foundation en een stache van hier tot het sprookjesbos.
    -Jullie hebben ook een haat aan Uggs en Adidas TT's en een combinatie daarvan, terwijl dat 1 van de meest gedragen kledingstukken en schoenen zijn en het gewoon fokking lekker zit.

    BAM


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind Addidas en uggs inderdaad niet mooi, daarom draag ik het ook niet.
    En ik draag werkelijk geen make-up. Wat heeft dat nu met jouw school te maken? Op de mijne dragen ze bijna allemaal geen of heel weinig make-up.

    En dan nog: Ga jij echt make-up dragen, omdat de rest van jouw school dat doet? Da's wel een beetje zielig en meeloperig als je het mij vraagt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb ook al gemerkt dat Quizlet een wereld op zich is, om het zo te zeggen. Gewoon, totaal verschillend van de rest van de wereld. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uggs zitten bij mij niet lekker en leuk vind ik ze niet, en adidas vesten, tja.. Niet echt mijn smaak, gedeeltelijk omdat ze me ook niet bepaald goed staan. Maar ik ben wel verslaafd aan mijn baseballjack :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Puma ipv Adidas :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hingucker schreef:
    Ik vind Addidas en uggs inderdaad niet mooi, daarom draag ik het ook niet.
    En ik draag werkelijk geen make-up. Wat heeft dat nu met jouw school te maken? Op de mijne dragen ze bijna allemaal geen of heel weinig make-up.

    En dan nog: Ga jij echt make-up dragen, omdat de rest van jouw school dat doet? Da's wel een beetje zielig en meeloperig als je het mij vraagt.

    Meeloperig of mainstream, kies maar.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Couldn't care less (krul) Ga jij je maar bezig houden met het aantal followers wat je hebt en hoe cool je dan wel niet bent (:


    -

    Genius schreef:
    Couldn't care less (krul) Ga jij je maar bezig houden met het aantal followers wat je hebt en hoe cool je dan wel niet bent (:

    Ik ga wel weer tegen alle newbs zeggen: ''Heb je Twitter? :9~''
    Ben je dan tevreden? ;3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat is een stache? :X
    Ik heb er nog nooit van gehoord :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik voel me neit aangesproken xd

    ik voel me beter/mooier mét make-up, en ik vind Uggs en Adidas vestjes juist best wel leuk (;


    Me so good.

    Progeny schreef:
    Ik voel me niet aangesproken haha. En eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit? /care


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik draag adidas vesten en Uggs
    En ik draag Make up. ( maar geen foundation:P)
    Ik vind adidas en uggs gewoon leuk. en so what als iedereen dat draagt?
    is toch lekker hun probleem?
    (:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 17:34 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Het is iedereen zijn eigen mening. Punt 1, heb jij afgeleid uit een topic, en ik vond totaal niet dat het leek alsof mensen die nooit make up dragen zich verheven voelen boven anderen. Dat heb jij zo geinterpreteerd.

    En smaak is iets persoonlijks, het is niet omdat iedereen Uggs heeft en adidas draagt (wat mij trouwens nog nooit is opgevallen) dat je het zelf ook leuk moet vinden.

    Het verschil is volgens mij, dat op Q, mensen meer voor hun eigen mening durven uitkomen dan in het echt.. (denk ik)


    Get outta my head!

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik ga wel weer tegen alle newbs zeggen: ''Heb je Twitter? :9~''
    Ben je dan tevreden? ;3
    ik ben nooit tevreden (:


    -

    Jouw school is gewoon 1 saaie meelopende menigte. Ik vind adidas en uggs lelijk. En ik ben gewoon niet 1 van de massa.

    Busquets schreef:
    Ik draag dat allemaal wel, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse