• Jullie op Quizlet zijn best wel vaag. Ik ga even een voorbeeld geven:
    -Jullie voelen jezelf al gauw beter als je géén make-up draagt, ik moet zeggen, bij mij op school is het bijna RAAR als je geen make-up draagt. Daar loopt iedereen inclusief ik met mascara/lipgloss/foundation en een stache van hier tot het sprookjesbos.
    -Jullie hebben ook een haat aan Uggs en Adidas TT's en een combinatie daarvan, terwijl dat 1 van de meest gedragen kledingstukken en schoenen zijn en het gewoon fokking lekker zit.

    BAM


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je bedoelt dus eigenlijk dat we een stel schijnheilige users zijn op een site die doen alsof ze deze dingen niet dragen, haat hebben aan make-up, Uggs, Adidas vesten e.d.?
    Right!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    mascara/lipgloss/foundation
    draag ik allemaal niet yeh. Als ik mascara op doe, zie je dat niet D: omdat ik al donkere wimpers heb enzo. Lipgloss, why de fuck? Foundation, why? ofja, ik gebruik Eye Roller :3

    ik draag Uggs! 8D als pantoffels. En ik draag Adidas vestjs! BAM!


    I live for the applause, you will die for it.

    Even vanuit mezelf redenerend, aangezien ik het voor andere niet kan.

    Heb geen hekel aan mensen met make-up, ik vind alleen wel dat het er niet uitziet als je een hele plamuurlaag op je gezicht hebt. Dus je hebt make-up en make-up.
    Adidasvesten maken me weinig uit, Uggs heb ik altijd al een hekel aan gehad. Van de binnenkant voelen ze heerlijk zacht, maar verder vind ik het gewoon vormloze laarzen én nog eens veel te duur. Zou ik dan die dingen moeten gaan halen omdat 50% van de meiden in Nederland ermee rond loopt? No thanks :]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 18:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik draag mascara, heb een adidas vest, heb uggs, zweer bij juicytube lipgloss, ben een tutje, en het kan me geen fuck schelen. A.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat komt omdat mensen hier zo graag origineel en apart willen zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Yeah, so? Wij doen gewoon wat we zelf leuk vinden (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Junns schreef:
    Ik geef toe UGGs zitten lekker as heel. Maar ik vind het gewoon sloffen.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Je hebt helemaal gelijk, ik denk zo over die dingen, ja, so what?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Circles schreef:
    Lol, wij zijn gewoon cooler dan de 'gewone' kindertjes. (nerd)

    ind ^^
    xD
    ik draag wel make up nja, alleen mr mascara en oogpotlood,.. xD
    verder haat ik uggs ( ze zijn gew lelijk) en I love Adidas <3 xD
    hyperheid
    :Y)


    Only those who listen can hear

    Vooroordelen? Ik heb niks van die bovenstaande dingen en de enigste Make-Up die we thuis hebben liggen is voor mijn ma.


    Olive

    Iedere mens is anders?
    Gelukkig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SSSoep schreef:
    Misschien komt dat omdat we met meisjes onderling op internet kunnen praten (Quizlet), maar met je vriendinnen in real life is het toch wel even anders als het om een ''trend'' gaat. Ik vind dat we op Quizlet veel opener zijn. :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    - ik draag juist wél make-up
    - ja ik haat uggs, en die vestjes maar eerlijk gezegd wordt dat bij ons ook niet zoveel gedragen, misschien omdat ik in het oosten woon maarja.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Die vestjes vind ik leuk, maar ik zou ze nooit aandoen omdat simpelweg iedereen er in loopt.
    Uggs vind ik gewoon verschrikkelijk lelijke dingen. Mijn mening
    En make-up, achja, ik heb er niet zoveel mee. Ik doe alleen mascara op, maar lang niet altijd want 's avonds raken mijn ogen dan geïrriteerd..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Haha, ochja, zal ik de bekende Rick-uitspraak doen 8-)?


    Life is hard and then we die