• Jullie op Quizlet zijn best wel vaag. Ik ga even een voorbeeld geven:
    -Jullie voelen jezelf al gauw beter als je géén make-up draagt, ik moet zeggen, bij mij op school is het bijna RAAR als je geen make-up draagt. Daar loopt iedereen inclusief ik met mascara/lipgloss/foundation en een stache van hier tot het sprookjesbos.
    -Jullie hebben ook een haat aan Uggs en Adidas TT's en een combinatie daarvan, terwijl dat 1 van de meest gedragen kledingstukken en schoenen zijn en het gewoon fokking lekker zit.

    BAM


    *insert philosophical cringe expression here*

    ohohoh generalisering + wat boeit het eigenlijk? :')


    As travars

    Ach boeiend. Ik vind Uggs leuk, maar Adidas vestjes vind ik niks. So? Smaken verschillen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik voel me totaal niet aangesproken hiertoe ^^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SSSoep schreef:
    Misschien komt dat omdat we met meisjes onderling op internet kunnen praten (Quizlet), maar met je vriendinnen in real life is het toch wel even anders als het om een ''trend'' gaat. Ik vind dat we op Quizlet veel opener zijn. :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Marz schreef:
    Yeah, so? Wij doen gewoon wat we zelf leuk vinden (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Over make-up heb ik niets te zeggen eigenlijk, aangezien ik niet de deur uit ga zonder. Maar eh: 'Jullie hebben ook een haat aan Uggs en Adidas TT's en een combinatie daarvan, terwijl dat 1 van de meest gedragen kledingstukken en schoenen zijn en het gewoon fokking lekker zit.' Daar heb je je antwoord al. (:

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, ochja, zal ik de bekende Rick-uitspraak doen 8-)?

    Oh god, niet weeeeeeeeer ><

    (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    Ik denk ook gewoon dat het komt omdat sommige van die dingen worden gezien als 'standaard you-need-this-to-be-populair-items' zijn. & omdat de meeste op Quizlet een eigen mening hebben over deze dingen & deze items niet hun favoriet zijn.
    Geldt niet voor iedereen & niet boos worden omdat ik het zo zeg, maar dit is mijn mening.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb ook altijd make-up op. En ik heb ook een adidas vest. En ik heb nep uggs.
    so what? Smaken verschillen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me beter MET make-up heb zelf uggs(ella's) dus ja 8D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben 14.. Ik heb zo nog niet meteen de behoefte om me helemaal te gaan op maken met al die make-up. Ik ben blij met wie ik ben en ook al ben ik geen prachtig kind, i'm beautiful in my own way.

    Wij zijn tenminste ons zelf.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Progeny schreef:
    Ik voel me niet aangesproken haha. En eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit? /care


    Forever.

    Zaida zei

    Lol, wij zijn gewoon cooler dan de 'gewone' kindertjes. .


    I love you Irem

    Ik draag geen make-up, ik vind die uggs echt ugly en die Alidasvesten vind ik echt een ramp. Oh en trouwens ik heb ook géén BB en ik weet dat jij me nu aan zult kijken van: Wtf, hoe kun je zonder?
    Maar I don't really care. Ik vind die mode gewoon lelijk (net als die bloemetjes kleding). Ik heb gewoon mijn eigen smaak en ik loop niet echt mee met de mode. Jammer dan dat mensen me daarom minder mogen, maar dát zegt meer over jou dan over mij.

    [/no offence naar jou toe]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 11:25 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.