• Proloog is er^^

    http://www.quizlet.nl/quiz/214772/ltfont-colorpinkgtbill-belongs-to-a-girl-proloogltfont-colorpinkgt/


    Alle rollen zijn bezet!!


    Hai Chikas!!

    Ik had dus een serie 'the girl who coldn't steal his heart!' maar die trok op niks maar nu heb ik het zelfde idee maar met een veel betere uitwerking als mijn vorige maar omdat ik al mijn rollen nu kwijt ben vraag ik nieuwe rollen

    Vriendin Tom: xNIJNTJE
    Vriendin Georg: SamxLiebe
    Vriendin Gustav: pUnkchick
    Vriendin Andreas: TOMPIRAAT
    BF Tom: DoraTRASH
    BF Bill: LOLLIPOPX3

    Jongesnaam:
    - Jonas
    5 meisjesnamen:

    - Roxy
    - Ashlee
    - Lien
    - Isabelle
    - Lisa

    Dit heb ik nodig:

    Naam:
    Leeftijd:
    Hobby's:
    Likes:
    Don't likes:
    Plaatje:
    Tekstje:



    Ik kies niet altijd de eerste maar wel altijd de beste
    :)

    Zet je je link zo url want anders moet ik de link altijd kopiëren


    Only losers can act the way you do

    (...)Ja zij is ook meer geschikt


    Bedankt voor de rol =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: Vriendin Andreas

    Naam:Eline

    Leeftijd:17

    Hobby's: Met vrienden rond hangen, zingen, piano spelen en gek doen.

    Likes: Gek Doen, My Friend, Andreas, ChoCola, Shoppen en TH

    Don't likes: TH-Haters, mensen die denken dat ze heel wat zijn, insecten en ruzie

    Plaatje: Bij mijn eerste Quizlet van You're My First and last Love [Eline]

    Tekstje:Heey heey Mensjes, Ik ben Eline en ik ben 17 jaarjes. Ik hou van Mijn vrienden, Shoppen en gek doen. Ik ben helemaal verslaafd aan ChoCola niet normaal. Ik hou ook van zingen en meestal speel ik dan ook piano. verder weet ik niet veel meer te vertellen. Oja, Ik ben in het begin meestal verlegen maar als je me eenmaal kent ben ik echt Debiel en gek :P en soms bitchy. Nja, ik moet eten.
    Bye bye xxLien

    Rol; BF TomNaam: Dora
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Uitgaan, gitaar spelen
    Likes: Uitgaan, Tom Kaulitz, sex o.0
    Don't likes: wannabe's&nerds
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73079

    Tekstje

    Hellooo, peoples! x'3 Dora hieroo.. Ik ben 18 jaartjes oud, eindelijk zelfstandig dus. Ik woon in een appartementje in Berlijn. Het is er echt fantastisch enzo. Verder hou ik erg veel van uitgaan, shoppen en Tom Kaulitz. Nee, ik ben niet zo'n TokioHotel-freak. Ik ben de beste vriendin van Tom! We zijn erg close enzo, maar dan ook niet meer als dat. Voor hem dan toch, want stiekem.. ben ik wel verliefd op hem.. ;$. maar niet verder vertellen, hoor! ö Hij gaat me nooit willen, en hij heeft toch al een vriendin.. Voor de rest heb ik een vreselijke hekel aan wannabe's die denken hét te zijn, en van die insectjes die mij altijd prikken -_-". Dat was het denk ik..
    Byee! x

    Naam: Romy.
    Leeftijd: 16
    Hobby's: uitgaan.
    Likes: Vrienden, uitgaan, Chris Brown, Tokio Hotel
    Don't likes: Huppels, spinnen
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/images/2008/32/bwivdjnzgsuoxluv.jpg
    Tekstje:
    Halloa, ik ben Romy en ik ben 16 jaar jong. Ik hou van Andreas en Uitgaan. Ja Andreas is me vriendje (:. Hij is echt lief. Via Andreas ben ik in contact gekomen met Tokio Hotel. Het zijn echt hele lieve jongens. Uhm veder. Ik woon bij een vriendin en ik rij op een roze scoter. Ik werk achter een bar en zit op streetdance. Veder, leid ik een gewoon leventje. Maar ik moet weer gaan ik ga uiteten met Andreas. Loveyou. xx, kus.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.