• Waarom jullie Justin bieber zo hard haten?, hij heeft toch niks verkeerd gedaan ofzo?, zijn grote droom was beroemd worden en kijk dat heeft hij bereikt, dus alsjeblieft wees is blij en ga hem niet uitschelden. Weetje dat is echt zielig, zieliger dan zieliger. Tjuuz ik kom misschien bot over ofzo, maar komop ik ben het zat ook altijd die fucking roddels van ja hij rookt en Justin dit en dat, dat is niet waar en dat weten jullie best ook wel!, oke het is jullie keuzen dat jullie fan zijn of niet, maar Haten waarom haten jullie hem dan? sorryvoorditkutberichtmaarhetmoestergewoonuitweetjeikzithieralheellangmee--'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 21:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    TheBoss schreef:
    Ik haat hem niet, maar ik word er zo langzamerhand wel ziek van om continue Bieber dit, Bieber dat te lezen. Maakt mij dat uit hoe die gast z'n 17de verjaardag viert of met wie hij in bed ligt. I don't. Fucking. Care. Period. En dan begin ik me zo langzamerhand wel een beetje te ergeren aan die gast, puur omdat ik niet eens met m'n ogen kan knipperen zonder ik z'n naam ergens op zie duiken.

    Same here.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Luxure schreef:
    Ik haat persoonlijk niemand maar ik kan zijn uiterlijk/innerlijk gewoon absoluut niet uitstaan. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik haat hem niet,
    ik ken hem niet genoeg om hem te kunnen haten
    WTF da klonk raar

    ik haat hem niet ik vind dat een groot woord.
    ik MAG hem niet dat is wat anders... maarja iedereen zo zijn artiest die hij niet mag


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Net zoals de andere mensen hier haat ik hem niet, maar hij en zijn fans zijn irritant.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    TheBoss schreef:
    Ik haat hem niet, maar ik word er zo langzamerhand wel ziek van om continue Bieber dit, Bieber dat te lezen. Maakt mij dat uit hoe die gast z'n 17de verjaardag viert of met wie hij in bed ligt. I don't. Fucking. Care. Period. En dan begin ik me zo langzamerhand wel een beetje te ergeren aan die gast, puur omdat ik niet eens met m'n ogen kan knipperen zonder ik z'n naam ergens op zie duiken.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Suusijsje schreef:
    Ik haat hem ook niet, ik mag hem niet omdat hij zo'n hoge eigendunk heeft.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mensen kijken naar wat ze zien op het eerste gezicht, hun eerste indruk, maar ze weten eigenlijk niet wie hij is en hoe hij is. Eigendunk? In wat voor opzichten dan? Jullie kennen hem toch niet?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."