• Hallo mensen.
    Ik heb net het laatste boek van de hongerspelen trilogie uit. Helaas!
    Ik had een brok in mijn keel toen Prim dood ging!
    En ik vond het einde een beetje afgezaagd. Ik had me anders voor gesteld. (helemaal naardat ze Coin dood schoot) Maar voor de rest vond ik het een geweldig boek.
    Alleen ik had verwacht dat Katniss en Gale beste vrienden bleven :'(

    Nou ja Anyway, praat hier over de hongerspelen:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond 't zielig toen Finnick doodging :/ Ik miste hem echt gedurende de rest van dat boek. Verder is het einde naar mijn mening ook te makkelijk. Katniss zit thuis Peeta's kindertjes te baren en Gale wordt genegeerd. Het enige wat ik er wel goed aan vind is dat ik de indruk krijg dat ze op 't eind niet helemaal gelukkig is. Dat toont goed hoe moeilijk het is om dergelijke gebeurtenissen te verwerken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik vond 't zielig toen Finnick doodging :/ Ik miste hem echt gedurende de rest van dat boek. Verder is het einde naar mijn mening ook te makkelijk. Katniss zit thuis Peeta's kindertjes te baren en Gale wordt genegeerd. Het enige wat ik er wel goed aan vind is dat ik de indruk krijg dat ze op 't eind niet helemaal gelukkig is. Dat toont goed hoe moeilijk het is om dergelijke gebeurtenissen te verwerken.


    Ja dat klopt. Maar ik vond dat er ten minste een beetje geruzied moest worden ofzo tegen Gale en Peeta.
    En ik vind het ook stom dan Finnick dood is. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Major schreef:
    Ik vond 't zielig toen Finnick doodging :/ Ik miste hem echt gedurende de rest van dat boek. Verder is het einde naar mijn mening ook te makkelijk. Katniss zit thuis Peeta's kindertjes te baren en Gale wordt genegeerd. Het enige wat ik er wel goed aan vind is dat ik de indruk krijg dat ze op 't eind niet helemaal gelukkig is. Dat toont goed hoe moeilijk het is om dergelijke gebeurtenissen te verwerken.

    Helemaal mee eens. Ik vond het echt verschrikkelijk dat Finnick dood ging, net toen hij getrouwd was met Annie! ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Coin was de nieuwe president toch? Zij was dat persoon dat eigenlijk alleen maar oorlog begon om zo aan de macht te komen

    Ik ga trouwen met Gale.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    Ik ga trouwen met Gale.

    Ik met Peeta! Oh ships hij is al getrouwd...

    Major schreef:
    Ik vond 't zielig toen Finnick doodging :/ Ik miste hem echt gedurende de rest van dat boek. Verder is het einde naar mijn mening ook te makkelijk. Katniss zit thuis Peeta's kindertjes te baren en Gale wordt genegeerd. Het enige wat ik er wel goed aan vind is dat ik de indruk krijg dat ze op 't eind niet helemaal gelukkig is. Dat toont goed hoe moeilijk het is om dergelijke gebeurtenissen te verwerken.


    Inderdaad, en volgens mij heeft niemand na de dood van Finnick nog iets over hem gezegd. Alsof hij nooit bestaan heeft. "Oh, Finnick is dood. Kijk, een paardje!"


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mayci schreef:
    Coin was de nieuwe president toch? Zij was dat persoon dat eigenlijk alleen maar oorlog begon om zo aan de macht te komen

    Ja, maar Katniss heeft 'r afgeschoten hea. Want eigenlijk moest ze Snow doden, maar die was zo zwak dat hij toch zou sterven. En Katniss zag dat Coin eigenlijk een verachtelijke machtsgeile bandiet was en toen heeft ze die neergeschoten op de ceremonie waarbij ze eigenlijk Snow moest doden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    iloveminke schreef:
    Ik ga trouwen met Gale.


    Echt niet (cat) Ik doe dat al


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nu bezig met boek twee, maar ik ga denk ik echt huilen aan het einde. Ik moest al huilen toen Rue stierf :(

    Oh alsjeblieft, niet het plot vertellen! Ik wil boek twee lezen, maar ik kan hem nergens in de bibliotheek vinden. Maar ik vind het heel verslavend en het is zo goed.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oh, dus Hongerspelen is een boek. Wahah, ik dacht dat het echt een spel was ofzo op TV


    We accept the love we think we deserve.

    TempsChronos schreef:
    Oh alsjeblieft, niet het plot vertellen! Ik wil boek twee lezen, maar ik kan hem nergens in de bibliotheek vinden. Maar ik vind het heel verslavend en het is zo goed.

    dit is een spoiler topic. weet je wat dat betekent? Dat je praat over het einde (sorry dat ik zo boos klink)

    De beste serie ever
    Ik vond het derde deel net zo goed als de anderen
    Ik had de laatste 2 bij de mediatheek(schoolbibliotheek) geleend en iets te laat terug gebracht
    Ik had 10 euro boete
    Ik kan ze gewoon niet weglegen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond het zó erg toen Finnick dood ging. Dat vond ik echt te ver gaan...
    Verder wel gave boeken, behalve het einde inderdaad. Ik had liever meer Gale daarin gezien (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the