• Ik heb wat gedaan - wat het precies is, doet er niet toe - en nu moet ik dus zelf een straf bedenken. Mijn moeder wilde me eerst verbieden naar pinkpop te gaan, maar thank god dat mijn vader dat heeft weten te voorkomen.

    Dus als jullie zo lief willen zijn om een straf voor me te bedenken, want ik kan niks verzinnen. Alvast bedankt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een maand lang helpen met de afwas, de strijk, koken,...
    Zodat je leert wat meer respect op te brengen voor het werk dat je ouders doen. (nerd)

    -Ik heb er geen idee van of dit iets te maken heeft met wat je hebt uitgespookt, maar het klinkt wel mooi, toch? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Huisarrest of iets dergelijks heeft voor mij helemaal geen zin, ik ben toch niet sociaal. De computer heb ik sowieso nodig voor school, dus dat valt ook al af.

    Ik probeer het afwassen wel of zo (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een week geen snoep of koekjes ? (als je dat kan overleven)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    een week geen computer/tv + klusjes


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Reticent schreef:
    Huisarrest of iets dergelijks heeft voor mij helemaal geen zin, ik ben toch niet sociaal. De computer heb ik sowieso nodig voor school, dus dat valt ook al af.

    Ik probeer het afwassen wel of zo (cat)


    Een maand lang de tafel dekken, afruimen, afwassen (Of als je een vaatwasser hebt inruimen en uitruimen)


    We'll still love each other, forever and always. <3