• pas geleden heb ik een cover voor mijn vriendin gemaakt. En nu wil ik wel weer eens wat covers maken. Dit zijn er twee.


    storie


    storie

    wie wil er ook een? Ik maak zoals deze of net iets anders.
    Storie:
    plaatje:
    text?:
    extra:


    wachtlijst:
    -Dreft
    klik
    -Morgaine
    klik
    -xKusNikki
    klik
    -Stubby
    klik
    -Morgaine (2de cover)
    klik
    -Pernilla


    -De link verschijnt in dit topic
    - de Lay-out ligt er maar net aan wat ik aanklik en mooi vind (er zijn redelijk wat mooie effects)

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 20:22 ]

    story: Taken ft. JustinB
    plaatje : Heb je vrije keuzen in -als je wilt tenminste-
    extra : Verhaal gaat over vrouwenhandel, drugs en drank
    Alvast bedankt voor als je er 1 wilt maken :3

    Leuk,kan ik zelf ook maken ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Story: Kiss from a rose -


    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.

    plaatje: Ga je gang, wat jij wilt. Maar het meisje heeft lang blond haar en meestal gebruik ik voor mijn eigen covers (ik maak voor elk hoofdstuk een nieuwe) Amanda Seyfried, maar soms ook gewoon plaatjes waarbij je het gezicht niet ziet, maar wel dat lang blond haar te zien is. Nick hoeft er niet per se op, mag wel (:. Kan natuurlijk ook een leuk plaatje van een figure skating vrouw doen. Dat is wel leuk misschien ^^ Naja, laat je inspiratie er maar op los.
    extra: Zie boven :"D Oh, misschien Morgaine er op klein?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 18:45 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Woow leuke covers!! Als ik er een nodig heb weet ik je te vinden ;)


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Storie: You can't buy true love.


    Wat zou je doen als je rijk was en op een dag naar een nieuwe school moest? Wát zou je doen als je arm bent, elke dag moet vechten om jezelf staande te houden én je familie. en wát zouden jullie doen als jullie op elkaar verliefd werden? Ik weet niet wat jullie zouden doen, maar in dit verhaal lees je hoe Kailando & Cecile dat doen en er mee omgaan.


    plaatje:Ik heb op het moment zelf geen leuke plaatjes, wees creatief! :3
    extra: Zou er misschien héél klein xKusNikki op mogen staan, natuurlijk geef ik jou cr, maar je hebt altijd mensen die het stelen xD.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    plaatje:


    extra:Een zin : don't Tell my mother

    alvast bedankt


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Bedankt :33

    ze zijn allemaal klaar dus er mogen nieuwe komen

    dankjewel, ik vind hem echt mooi! =3


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Dank je, hij is mooi! Zou je er nog een kunnen maken? (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Dank je, hij is mooi! Zou je er nog een kunnen maken? (A)

    tuurlijk! dezelfde storie ?

    Mayci schreef:
    (...)
    tuurlijk! dezelfde storie ?


    Yes please : D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oeh, die tweede is mooi!! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    wel mooi!:]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nog iemand? (A)