• Welke voetballer kunnen jullie niet uitstaan? En waarom niet?

    ronaldo zeker en vast hij is een ego speler


    /

    Acceptance schreef:
    Ronaldo. Hij vindt zichzelf veel beter dan iedereen in zijn team, en de rest van de wereld, terwijl die dat helemaal niet is.


    -

    Quixotic schreef:
    Alle voetballers die ego doen en die mensen onnodig pijn doen en aanstellen en niet normaal kunnen praten.


    We accept the love we think we deserve.

    Trommel geroffel, niet echt een hekel maar ik kan sneijder niet uitstaan. Vooral wanneer die commentators in zijn kont gaan zitten kan ik die commentators wel neer schieten, net alsof sneijder de wereld bezit..


    Everything is worse without music.

    PUKKELxDING schreef:
    Zo een beetje elke :)?

    Quixotic schreef:
    Alle voetballers die ego doen en die mensen onnodig pijn doen en aanstellen en niet normaal kunnen praten.

    Stekelenburg schreef:
    RONALDO.

    Arrogante lul.

    En Drogba mag ik ook niet, die zoekt telkens ruzie en grijpt nogal graag naar andere voetballers hun kruis. O.o"

    In hun kruis? meen je dat? Heb je dan een foto/filmpje gezien ofzo?? :8
    Maargoed ik mag ronaldo niet! Echt een L*L zoals jij al zegt.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    iWeasley schreef:
    Messi

    Hoe kun je een hekel hebben aan messi?
    Ik vind Van derwiel ook irritant. (cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zoveel Ronaldo haters o.O
    Hij is eigenlijk niet arrogant hoor als je weet wat hij allemaal voor zijn familie heeft gedaan.
    Zelf heb ik niets iets tegen een bepaalde speler, het zijn eerder supporters die me soms irriteren


    The soul needs autumn.

    Acceptance schreef:
    Ronaldo. Hij vindt zichzelf veel beter dan iedereen in zijn team, en de rest van de wereld, terwijl die dat helemaal niet is.

    Joah, dat wou ik net zeggen!
    Maar eigenlijk heb ik sowieso weinig met voetballers (x

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:48 ]


    Felix

    Allemaal klinkt meteen zo bijvooroordeeld, maar ik ben er toch nog geen enkele tegengekomen die ik wel kan uitstaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    lindsbeest schreef:
    Zoveel Ronaldo haters o.O
    Hij is eigenlijk niet arrogant hoor als je weet wat hij allemaal voor zijn familie heeft gedaan.
    Zelf heb ik niets iets tegen een bepaalde speler, het zijn eerder supporters die me soms irriteren

    Ik wou net zeggen, veel Ronaldo haters? Ik vind hem best wel een goed mens als je ziet wat hij doet voor zieke kinderen en alles. Hij is gewoon een arrogante speler in zijn stijl, en hij geeft om zijn uiterlijk. Dat maakt hem niet arrogant. Ik neem het op voor Ronaldo ja, ja! Maar zo zullen er ook mensen tegen me zijn omdat ik Sneijder niet zo leuk vind.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    Trommel geroffel, niet echt een hekel maar ik kan sneijder niet uitstaan. Vooral wanneer die commentators in zijn kont gaan zitten kan ik die commentators wel neer schieten, net alsof sneijder de wereld bezit..


    Agree(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wesley Sonck en Karel Hoefkens, niet zo bekend I know (;


    all I want is the taste that your lips allow

    Ronaldo, hij moet even normaal gaan doen. Want ik weet niet of hij het ziet maar voetbal is een team sport, kijk maar naar barca, ze vinden mekaar blindelings tikitaka. Dat is samen spel, dan win je wel. (:


    -