• Welke voetballer kunnen jullie niet uitstaan? En waarom niet?

    Riberi & Ronaldo.


    Believe in yourself, change the world.

    Mavado schreef:
    Iedereen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Allemaal? (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, C.Ronaldo, hij is zó ego, terwijl hij gewoon een goeie teamspeler kan zijn. Hij speelt echt vaak ego, én voelt zich de beste.


    The odds are néver in our favor.

    Ronaldo en affelay.
    ronaldo hijs te arogant en egoistisch
    affelay heeft ook wel zoiets, wil et vaak zelf doen, kan ik nie zo goed tege


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sneijder.. Hij is nogal agressief.

    ~Aangepast; reclame is hier niet toegestaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 juni 2011 - 11:05 ]

    Dat zijn er genoeg:

    Siem de Jong - Is een arrogante ****.
    Wesley Sneijder - Even arrogant en heeft voor twee clubs gespeeld, twee verkeerde clubs (AC Milan én Feyenoord fan hier) :')
    Cristiano Ronaldo - Vereist geen uitleg.
    Lionel Messi - Haat ik niet echt maar hij is imo ZWAAR overschat, als hij Barça niet heeft is hij veel en veel minder goed (WK 2010 bij Argentinië? dacht het wel).
    Gregory van der Wiel - Presteert een jaartje goed en denkt nu dat hij de beste wingback van de wereld is.
    Andrea Pirlo - Omdat hij een clubverrader is.
    Leonardo - Omdat hij een nog veel ergere clubverrader is.

    En zo kan ik nog wel even doorgaan. d:
    Also @ OP: ROSSIONERI (A)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 10:58 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Messi. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bojan - ik weet niet..ik vind hem gewoon iets hebben van : ieuw (cat), ik vind hem ook niet echt veel toevoegen aan Barça.
    Arjen Robben - is ¾ van de tijd geblesseerd (maar als hij speelt is hij over het algemeen wel goed) , en veel te overschat.

    er zijn nog anderen waarvan ik denk :mwuaah. Maar die vind ik nog net door de beugel kunnen :Y)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ibrahimovic mag ik trouwens ook niet. Die zoekt echt altijd ruzie. En ik vind Sneijder, ondanks dat hij wel goed is voor het Nederlands elftal, echt een arrogant kereltje, en daar heb ik echt een hekel aan.


    ars moriendi

    Geen als ik eerlijk moet zijn. Aangezien ze allemaal hetzelfde willen: WINNEN! Dus ze zullen er ook alles aan doen om te winnen (:

    Ibrahimovic lol.
    ookal was hij "even" part of barça..
    ik kan hem echt niet uitstaan.
    serieus, zijn ego is te groot, zijn bek is te groot en ajzhfjehge. k that's it lol.


    I laugh at stupid things just because they tickle me.

    Sneijder, stomme dwerg is dat. Maar z'n vrouw vind ik nog erger.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ronaldo.
    Te veel eigendunk(bloos)


    I´m nothing special.

    Ronaldo!
    ik bedoel als iemand van ze'n team scoord is hij niet eens blij, maar wel als hij scoord XD

    en Dzudszak/toivonen ofseuu!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:29 ]