• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    everything, in time

    Laatste post.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Ik wil nog een stap naar het meisje doen als ik ineens tegen een boom wordt aangegooid. De jongen van eerder komt op me af en drukt me vast. Hij kijkt me strak aan, maar ik kijk even strak terug. Hij zegt even wat tegen een ander meisje en kijkt me weer aan. "Praat." zegt hij dwingend. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem spottend aan. "Verwacht je nu echt dat ik ga meewerken?" Ik kijk over zijn schouder en zie dat Rana ook tegen een boom aan wordt gedrukt. Ik grijns. Het zal niet lang duren voor ze haar belager verlamt. Ze maken geen schijn van kans. .


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even abbo.

    & verlamt rana nu al of doet ze nog niks? ;a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze doet nog even niks (A)
    Maar wacht maar af >8D

    Was ff afwezig maar geef school maar de schuld ;'s

    Peter vampie ~ ruby

    Ruby knikt nors als ze 'best' antwoord, als ik haar zou zij geweest was ik ergewoon langsgelopen. Of tenminste ik zou het proberen. Ik glimlach naar haar maar blijf toch voor de doorgang staan, ik kan haar snelhueid nu nog niet inschatten en misschien rent ze naar het licht. 'wat wil je nu doen?' ik weet zeker dat we over vijf minuutjes alsnog buiten staan 'anders gaan we zo naar buiten , ik luister nog even' meld ik haar terwijl ik me weer omdraai en geconcentreerd mijn ogen sluit. Meteen komen verschillnde geluiden van verschillende personen mijn oren binnen maar eentje overwint et 'avaloniers' klinkt het. Meteen vormt zich een luid gestommel door de andere bewoneers 'stel je nou is voor' begin ik zo subtiel mogelijk 'als er hier 'avaloniers' zouden komen' ik kijk naar boven en kijk haa strak aan 'wat zou je dan doen?'


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek naar Emilia die met haar armen over elkaar op haar bed was gaan zitten, haar houding irriteerde me zwaar. Toen ze ook nog dingen naar Zack riep was dat echt de druppel, wie dacht ze wel niet we ze was? Het was dat Emilia haar pijn ook voelde, anders had ik haar eens flink de les geleerd.
    ''Denk je soms dat je het zelf beter kunt?'' vroeg ik haar nijdig.
    ''Wees blij dat we helpen! En denk maar niet dat ik dit doe om jóu te helpen, maar ik wil niet dat Emilia gekwelt wordt, enkel omdat jij denkt dat je het aankan.'' beet ik haar nog eens toe voordat ik me weer op de Avaloniër voor me richtte, ik had het mes nog altijd tegen haar keel aangedrukt en luisterde zwijgend naar. "Verwacht je nu echt dat ik ga meewerken?" hoorde ik de Avaloniér zeggen die was aangevallen door Zack, die had lef zeg. Ik had zin om haar eens duidelijk te maken dat ze niet zomaar kon sollen wat een dom woord eigenlijk met ons, maar ik hield me in aangezien we daar toch niet veel verder mee zouden komen.


    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Hij vroeg me wat ik zou doen als er Avaloniërs zouden komen en ik haalde mijn schouders op.
    ''Meevechten.'' antwoordde ik vrijwel direct. ''Maar aangezien jij de pijn voelt als ik gewond raak lijkt me dat niet zo'n slim idee.. Ik wil je niet onnodig kwellen.'' ik glimlachte flauwtjes naar 'm, ik kende hem nog niet, maar het leek me het beste om te doen. Ookal beviel het em niet dat ik niet kon helpen en waarschijnlijk alles aan hem moest overlaten.. Dan voelde ik me schuldig en zwaar waardeloos, maar ik had weinig keus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat was niet Emilia maar Zoë :'D

    Zack - Norfolker.

    "Verwacht je nu echt dat ik ga meewerken?" hoor ik het meisje moeizaam vragen. Door de woede trek ik haar aan haar haar naar me toe en druk mijn mes dreigend tegen haar keel. 'Ja. Dat verwacht ik,' zeg ik met een ijskoude stem. Ik ben slim genoeg om haar niet om te draaien, want er zijn Avaloniërs die hun gave gebruiken als ze goed zicht op je hebben en om dat te voorkomen hou ik haar waar is is: met de rug tegen de boom gerukt en een mes op haar keel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whoops. Waarom haal ik ze steeds door elkaar :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Ik glimlach koeltjes naar de jongen. Zijn gezicht is heel dicht bij dat van mij, en ik kan zijn adem voelen. Hij ruikt naar drank. "Dan moet ik je helaas teleurstellen, want dat gaat dus mooi niet gebeuren." Hij heeft me ondertussen nog harder tegen de boom gedrukt, en het mes schuurt pijnlijk tegen mijn hals. Ik zie hoe Rana ineens haar belager van zich afduwt die vervolgens slapjes op de grond valt. Ik glimlach naar haar, als teken dat ik het nog wel even volhoud.

    Noooooez, Leah uitgeschakeld.
    -Doet me denken aan pokémon.. Dan nu; IK KIES JOU...! xd-

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Opeens duwde het meisje me van haar af, ineens voelde ik mijn benen niet meer en zakte ik er doorheen. Ik ving mezelf op met mijn armen, maar al gauw viel ik slapjes op de grond en had ik nergens gevoel meer in. Ik voelde me een lappen pop, ik wilde me bewegen maar ik kreeg het geen eens voor elkaar mijn vinger een beetje te buigen. Meteen voelde ik een vreselijk rot gevoel, ik moest verdomme Zack beschermen en hoe kon dat nou als ik uitgeschakelt werd? Wat een grap! Een vampier die uitgeschakelt werd door een miezerig mensje. Tssk. Plotseling werd het ook langzaam zwart voor mijn ogen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Hij vroeg me wat ik zou doen als er Avaloniërs zouden komen en ik haalde mijn schouders op.
    ''Meevechten.'' antwoordde ik vrijwel direct. ''Maar aangezien jij de pijn voelt als ik gewond raak lijkt me dat niet zo'n slim idee.. Ik wil je niet onnodig kwellen.'' ik glimlachte flauwtjes naar 'm, ik kende hem nog niet, maar het leek me het beste om te doen. Ookal beviel het em niet dat ik niet kon helpen en waarschijnlijk alles aan hem moest overlaten.. Dan voelde ik me schuldig en zwaar waardeloos, maar ik had weinig keus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik zucht opgelucht als ik weer het gevoel in mijn lichaam weer terug krijg. Het meisje dat me verlamde was nu bezig met Leah. Hoe ging dat verlammen, hoe kon ik het stoppen? Ging het misschien door haar ogen, werd je verlamd als je haar aankeek? Ik rende naar het meisje toe pakte haar van achter vast en duwde haar op de grond. Snel deed ik mijn shirt uit en bond het om haar ogen. Dat haar gave door haar ogen ging, leek me het logisch. Ik stak mijn mes in haar zij. 'Ga nu, jullie hebben genoeg problemen veroorzaakt, wil je dat dit je dood wordt' schreeuwde ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 21:11 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Geschrokken zie ik dat een van de meisjes opstaat en naar Rana toeloopt. Ik wil haar waarschuwen door te roepen, maar voor ik dat kan wordt ze al neergestoken. Ik maak een geschrokken geluidje als ik zie dat ze wordt geblinddoekt. Rana duwt haar armen naar achter, in de maag van de vrouw. Maar die laat haar niet los. Nog een keer duwt ze hard naar achteren, en ik zie dat de vrouw even verstijft. Waarschijnlijk heeft Rana haar kracht nog. Is het minder sterk geworden door die blinddoek? Rana lijkt in ieder geval geschrokken, maar dat komt natuurlijk ook door die steekwond. Ik probeer me los te wurmen uit de greep van de jongen. "Laat me los!"

    Zoë - Norfolker.

    Als ik Zacks ergenis op zijn gezicht zie, grijns ik even. Geweldig om iemand op zijn zenuwen te werken. Het andere meisje is intussen gestopt met Emilia, wat ze er ook mee deed, en is nu bezig met Leah. Dat duurt niet lang, want Emilia valt haar alweer aan. Stelletje amateurs.
    Ik sta op en raap de pijl en boog van het eerste meisje op, ik span de boog en richt hem zoz, dat ik haar zou kunnen raken. Ik ga sowieso niet schieten, want de kans is groot dat ik Zack raak, aangezien ik nog niet helemaal oké ben sinds de avond ervoor. 'Nu oprotten, voor het pas echt lelijk wordt,' sis ik, benieuwd wat ze nu gaat doen met een mes op haar keel én een boog op haar gericht.


    everything, in time

    Btw, hoe zit het met die verlamming? Lol.
    Want ik weet zeg maar niet over Leah nu boem bij kan komen,
    of dat ze verlad blijft.. of dat het verzwakt als die Rana
    het op meerdere mensjes gebruikt etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk was het zo dat als je verlamd bent, je een paar minuten verlamd blijft X] En dat heeft verder niets met de hoeveelheid mensjes te maken :p
    Maar het kan wel zijn dat het op vampiers minder effect heeft ofzeuw :]

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Kwaad zie ik hoe een ander meisje mijn pijl en boog van de grond pakt. Dit pik ik niet. Ik heb die boog zelf gemaakt, en hij is goed gelukt. Ze richt op mij, maar schiet nog niet. Ik maak gebruik van de afleiding door de jongen in zijn kruis te trappen en hem van me af te duwen. Ik wrijf even langs mijn keel, waar een pijnlijke schram van het mes zit. Dat trekt wel weer weg, denk ik bij mezelf, en ik pak mijn mes.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 15:46 ]