• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dingetje? Hahah ik vind jou ook heel aardig.:3

    En het is niet zo dat ik dat persé wil hoor, maar ik dacht, iemand moet dat gedaan hebben en aangezien zij altijd een grote mond heeft. :'D


    everything, in time

    haha, ja sorry, ik faal hard in namen..
    Alleen Sam heb ik kunnen onthouden :'D
    Anyway, laten we weer on-topic gaan x'D
    Ah damn, vluuv is er allene niet ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is idd misschien wel handig als Zoë het heeft gedaan :3
    Want als er uiteindelijk niemand is die het heeft gedaan is het een beetje dom >_<

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Ik knik naar de oude man voor me. "Ik ben Eden, en dit is Rana. Mijn excuses voor ons plotse binnenvallen, maar er is iets ergs gebeurt. Er zijn zeer waardevolle, heilige beelden gestolen. Het is uitgesloten dat dit een van ons was, dus hebben wij de conclusie getrokken dat het een van jullie moest zijn. Nog maals excuses, het was een overhaaste conclusie. Wij zijn hier niet om te vechten, maar om de beelden terug te halen. Heeft u enig idee waar ze zouden kunnen zijn?"

    Mijnn pc is deud, dus ik kom nu even minder ;(

    Peter vampier
    Aandachtig luister ik naar wat het meisje te zeggen heeft, dit zou best idioot zijn. Wie steelt er nou heilige beelden van zijn vijand? misschien werd het gezien als een wraakactie maar het is onzin, iedereen heeft iets om in te geloven en dat mag zelfs niet in oorlog worden afgepakt dan heb je het juist het meeste nodig. 'Ruby, zijn de beelden gestolen?' als ze hier in het dorp zijn en ruby de dochter is van het dorpshoofd dan moet zij het toch weten?


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ze waren hier niet om te vechten? Logisch, daarom wilde ze ons ontvoeren, vielen ze ons aan en kwamen ze ons achterna. Ik haalde arrogant mijn neus op en keek weg, ik moest me inhouden. Mocht ik mijn mond opentrekken zouden ze vast kwaad worden en had je de poppen weer aan het dansen. Ik keek een beetje rond terwijl ik ondertussen half meelusiterde met hun gesprek, zouden we moeten blijven? Hopelijk niet, eerlijk gezegt had ik er weinig zin in.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ''Ik weet niet of er beelden gestolen zijn.'' antwoordde ik en keek hem aan. ''Soms zijn er Norfolkers die zelf idiote beslissingen nemen en zulk soort acties uitvoeren.'' ik zuchtte zachtjes en trok een lok haar van me stijl, toen ik hem losliet sprong hij weer omhoog in een krul.
    ''Best vervelend, maar het is hun eigen schuld. Hun flikken zo nu en dan ook wat bij ons.'' legde ik hem uit en glimlacjte flauwtjes.
    ''En ze zeggen wel eens dat in een oorlog alles is toegestaan, dus ja..''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudes, moet ik een Avaloniër aanmaken om het levendiger te houden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh my god lol, iedereen is al weg. En ik ben daar nog. :'D Faal.:3

    Eh, dat kun je doen? Ja sorry haha, ik weet dat ik maar één iemand heb maar ik kan echt niet meer mensen spelen.xd


    everything, in time

    Ish goed :Y).
    Vanavond leeft het nog niet echt met de RPG'tjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    NOez.
    Ik zit bij alles te w8en x'D
    Bij pirates op vluuv.
    Hier op Sam, want jy speelt die ouwe dude en
    bij gwmt op Astrid :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudes, moet ik een arrogante ik ben de beste persoon maken? x'D
    Die denkt dat ze alles aankan en niet nadenkt over der acties
    waardoor ze zichzelf en haarr stam in de nesten werkt?
    Of hebben jullie andere leuke ideeën? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hee ja, ik lees Vluuvs post nu pas haha :'D

    Zack - Norfolker.

    Ik werp een blik op de Avaloniër die met Ruby's vader in gesprek is.
    'Beelden?' Ik zie hoe hij ze even onderzoekend in zich opneemt. 'Ik zou jullie graag van dienst willen zijn, maar ik weet niet over welke beelden je het hebt. Natuurlijk ga ik niet uitsluiten dat één van de onzen die dingen gestolen kan hebben, maar áls die beelden zo waardevol zijn als jullie aangeven, dan zal de dief ze wel heel goed verborgen hebben of ze hebben doorverkocht. Hebben jullie een vermoeden wie ze heeft meegenomen? Met die extra informatie zouden we meer voor jullie kunnen betekenen.' Ik staar hem ongelovig aan. Hoe kan hij zo kalm blijven? Het liefst had ik ze nu in de pan gehakt. We werden zomaar aangevallen door die ellendelingen, for god's sake! Maar ik hou me rustig en volg nauwlettend de conversatie tussen de Avaloniërs en ons stamhoofd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jajajajaja! Of een hij 8'] Tenzij je geen mannen speelt haha.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, dat dacht ik al :'D Lol.
    Heb ik ook wel eens, zit ik telksen te wachten en dan ineens;
    huh.. er is al een reactie..

    ~ Dude, ik kan geen dudes. Dan worden ze verwijfd etc.
    Ookal weet ik wel een leuke dude te creëren, hem spelen
    is een ander verhaal :'D Even meisje aanmaken :Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weten jullie interessante gave?
    Eentje die leuke wending aan verhaal kan geven? 8D

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 21:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Emily Dawn
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 21
    Soort: Avaloniër
    Innerlijk: Arrogant, roekeloos, hittepetit, egoïstisch
    Uiterlijk: Boem. (te lui om te omschrijven ;p) & Yeah, denk die bruine haren maar blond. (is 1 persoon nl.)

    Rang: Krijger
    Gave: Ze kan mensen verleiden, helaas niet voor eeuwig.
    Extra; Ze denkt enkel aan zichzelf en heeft een hart van steen, misschien dat er iemand is die dat kan veranderen, maar zij denkt van niet.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.