• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haat aan school -.-'
    Peter Vampier ~Ruby

    Ik knik naar Ruby 'Dat is inderdaad wel het beste' als nog meer bloed van andere mensen mijn neus binnendringen hou ik het niet meer 'Ik ga kijken jij blijft hier, als er iets is geef een gil' ik tover een glimlach op mijn gezicht en ren zo snel als ik kan weg uit haar 'huisje'. Met een paar simpele bewegingen ben ik al snel bij de plaats delict. Al snel herkende ik Zoë, Zack, Emilia en Leah die op de grond lag. Hoewel ik normaal gelijk naar Leah versneld zou zijn blijf ik kijken naar de twee andere mensen die duidelijk niet hiervandaan komen. 'wat is hier verdomme aan de hand' mompel ik terwijl ik naast Zoë ga staan.


    Trust me. I'm the doctor

    Zoë - Norfolker.

    Ha, denk ik blij, nu heb ik haar. Maar nee, het meisje trapt Zack op een.. gevoelige plek en trekt haar mes. O, dit gaat fout.
    'Blijf daar, ik schiet hoor!' zeg ik dreigend. Ik doe wel stoer, maar eigenlijk ben ik dat niet. Ik durf niet te schieten, stel dat ik een ander raak? Nou en, Zoë? Ze zijn toch niet goed genoeg voor je en anders overleven ze dat wel. Je gaat toch geen medelijden met andere krijgen?
    Woest schud ik mijn hoofd. Dit is niet het moment ruzie te maken. Ik schraap mijn keel en ga stevig staan.
    'Ik schiet echt, als je nog maar één stap richting wie dan ook zet, argh!' gil ik als er ineens iemand naast me staat. Wie is dat, hij komt me bekend voor.
    'Dat gaat jou niets aan, vreemdeling, of ben jij ook zo'n vieze Avaloniër?' zeg ik, terwijl ik naar het andere meisje blijf kijken.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 15:58 ]


    everything, in time

    Peter -vampier
    Een fractie van een seconde kijk ik Zoë verbaasd aan 'heb je het tegen mij?' ik grinnik even 'Ik ben een soort van de beschermling van Ruby'. Toch blijf ik stilstaan voor het geval ze me niet vertrouwt en toch schiet 'Ik was bij het spel afgelopen nacht toch'. Snel kijk ik even rond 'Emilia?' als dat mens mij niets wil vertellen doet zij dat vast wel. Ik probeer een stap richting haar te doen als ik me realiseer dat ze 'bezig' is. Ik zucht en buig mijn hoofd naar beneden, soepel laat ik me op de grond vallen en ga in de kleermakers zit zitten. Als ze hulp nodig hebben help ik wel, als ze het niet willen dan kijk ik.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:06 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Ik snuif minachtend. "Doe je best." Ik ben snel, en zelfs als ik de pijl niet weet te ontwijken heel ik wel weer. Het is wel spijtig dat ze mijn pijl en boog heeft, omdat ik nu alleen mijn mes heb. Toch ben ik niet bang, want aan haar houding kan ik zien dat ze niet al te veel ervaring heeft met boogschieten. Ze houdt de boog goed vast, maar ik kan zien dat ze onzeker is. Ik heb zoveel geoefend dat ik vrijwel altijd raak. Natuurlijk heb ik ook mijn slechte dagen, maar in boogschieten ben ik gewoon goed. Met messen daar aan tegen.. Ik kijk op als er nog iemand bij komt. Een jongen. Maar die lijkt geen groot gevaar. Hij gaat zitten en kijkt toe. Het meisje met mijn boog kijkt niet naar hem, wat me teleurstelt. Ik had de afleiding kunnen gebruiken. Ik blijf even staan en wacht af wat ze gaat doen.

    Lol, Peter negeert Leah die dood lijkt :'D
    Wat een vriend, whaha xD
    Anyway.. Ik kan even niet reageren enzo..
    Ruby = toch alleen en is niet van plan wat
    te doen en Leah = verlamd :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    'Ga weg, ik meen het, anders ga ik schieten,' ga alsjeblieft toch gewoon weg, denk ik gefrustreerd. Ik wil niet schieten want dat kán ik niet. Ik heb geen idee hoe. Bovendien krijg ik een lamme arm van deze stomme boog. Dan kijk ik naar de man, die blijkbaar Ruby's beschermeling is. 'Zit je lekker? Maak het jezelf makkelijk, neem een biertje of zo,' zeg ik sarcastisch, hoewel ik zelf eigenlijk ook wel een biertje zou lusten.
    Auw mijn arm, ga snel weg, dan kan ik loslaten.


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    Ik zie hoe Leah het moeilijk gaat krijgen met de vrouw en ik zou haar dolgraag willen helpen, maar twee Avaloniërs aanvallen gaat me slecht af. "Laat me los!" hoor ik de vrouw schreeuwen en ze probeert zich los te wurmen. Ik trek een wenkbrauw op, maar besteed verder geen aandacht aan haar. Ineens merk ik hoe Zoë de pijl en boog pakt en richt. schreeuw ik kwaad, maar het werkt alleen averechts. De vrouw haalt uit en trapt me in mijn kruis. Godverdomme! Als ik weer bijkom heeft ze een mes op me gericht. Ik begin me inmiddels dood te ergeren aan deze situatie.
    .

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Owja. ik was Leah even vergeten x'D
    Peter Vampier
    Ik grijns vermakend als Zoë sarcastisch vraagt of ik een biertje wil 'Graag' antwoord ik op dezelfde manier, alsof het gepland was realiseer ik me opeens Leah weer. 'Ik ga bij Leah kijken' meld ik Zoë voordat ze me daalijk alsnog neer schiet, ik herstel maar ik weet niet of Ruby ook mijn pijn kan voelen en dat doe ik haar niet aan. Snel sta ik weer op en ren naar Leah toe. Ze ligt erbij als een lijk, maar ik weet beter. het moet een gave zijn van een van die andere. 'Gaat het' vraag ik haar terwijl ik haar op mijn schoot leg 'natuurlijk niet lul' antwoord ik zelf op mmijn vraag 'Kan je iets doen?' zoals het er nu uit ziet is het beste wat ik kan doen haar naar een veiligere plek brengen.


    Trust me. I'm the doctor

    Emilia - vampire

    Opgelucht kijk ik naar Peter die Leah helpt en haar naar zich toe sleept. 'Wil je me neersteken? Ga je gang' hoor ik Zack schreeuwen. Ik denk geen moment na en ga voor hem staan, waardoor het mes dat de vrouw op hem had gericht langs mijn buik schraapt. Ik hou mijn adem in om me tegen de pijn te verzetten. Ik hou net als de vrouw mijn mes omhoog. 'Je krijgt je boog terug, mits jullie nu gaan, jullie hebben genoeg problemen veroorzaakt, vindt je niet' zeg ik rustig tegen de vrouw.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:44 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Na een tijdje, ik wist niet hoe lang, kneep ik mijn ogen wat samen voordat ik ze een stukje opende.
    ''mmm..'' kreunde ik zachtjes, mij lichaam tintelde lichtjes, alsof het niet van mij was. Het duurde een paar seconden voordat ik me realiseerde dat het die ene Avaloniër moest geweest, waarschijnlijk was dat haar gave. Opeens merkte ik dat ik tegen iemand aanlag, ik hief mijn hoofd een stukje.
    ''Peter?'' waar kwam hij zo gauw vandaan? Ik kon me niet herinneren dat hij hier aangekomen was.
    ''Damn, het gevecht. Waar is de rest?'' vroeg ik plots, ik ging rechtop zitten en knipperde een paar keer met mijn ogen, omdat mijn zicht nog een beetje wazig was.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peter Vampier

    Een opgeluchte zucht ontsnapte uit mijn mond 'rustig' ik hielp haar met opstaan en liet haar langzaam op haar eigen benen leunen. 'wacht' mijn blik schoot naar Emilia 'Voordat we iets doen let even op Emilia' als die mensen weg konden, kon ik weer naar Ruby toe. Er zou vast niets gebeurd zijn maar ze lijkt me wel een herrieschopper. Verwachtingsvol kijk ik naar Emilia en het meisje


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ''Rustig?'' vroeg ik terwijl hij me overeind hielp, het was raar weer op mijn benen te staan en ik merkte dat ik nog niet al mijn krachten terug had.
    ''Hoe kan ik nou rustig zijn? Straks raakt Zack weer gewond.'' ik zuchtte en beet op mijn onderlip, ik faalde hard als beschermer, ookal gaf ik het niet graag toe.
    ''En waarom moet ik op Emilia eltten?'' vroeg ik toen, omdat ik hem niet begreep.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Sinds Peter weg was had ik mezelf van een mes voorzien, voor het geval er een of andere Avaloniër binnen kwam stormen. Ik liep naar het raam toe en tuurde naar buiten, helaas kon ik Peter niet zien.. Een zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik een rode lok haar rond mijn vinger draaide. Damn, ik maakte me zorgen.. Ookal wist ik dat hij waarschijnlijk sterker was en er een kleine kans was dat hij echt gewond raakte..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peter vampier

    Waterig glimlachde ik naar Leah 'Emilia vroeg net of die Avaloniers zich wouden overgeven. ik zou nog even op antwoord wachten voordat we weer actie ondernemen' ik glimlachde nogmaals en keek snel rond. Eigenlijk was het een totale ravage, ik moet Ruby ooit eens vragen waarom er oorlog is tussen deze twee stammen. waarom er uberhaupt twee stammen zijn en niet een grote stam.


    Trust me. I'm the doctor

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn haren.
    ''Ze geven zich niet over, geloof me.'' antwoordde ik. ''Ze hadden het over gestolen standbeelden of iets dergelijks en het ziet er niet naar uti dat ze zich gaan overgeven.'' vertelde ik verder. Mijn zicht was inmiddels al weer optimaal en het gevoel in mijn lichaam was ook weer compleet terug. Er moest iets zijn om die gave te omzeilen.. Verrassingsaanval en dan bewusteloos meppen? Die andere was dan geen partij meer voor ons.. Het viel te proberen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik ben rustig mijn sinaasappel aan het eten als ik ineens Zack hoor roepen. "Avaloniërs!" klinkt het hard, met daarop volgend een hoop kabaal. Ik kijk uit het raam en zie hoe iedereen snel wegrent. In het midden staan twee meisjes, de ene met een mes, de ander zonder. Ik ren snel naar de keuken en pak een mes uit de la. Voor het geval dat.

    Eden - Avaloniër
    Ik voel hoe er tegen mijn mes aangeduwd wordt. Er is iemand voor de jongen komen staan. "Wat?!" Ik kijk haar minachtend aan. "Wij zijn hier niet degenen die problemen veroorzaken. Als jullie om te beginnen geen beelden hadden gestolen waren we niet eens naar jullie zielige dorpje gekomen." Ik zie dat Rana weer is opgestaan, nu ze met rust gelaten wordt door de vrouw. Haar gezicht staat op onweer, en dat voorspelt niet veel goeds. Ik glimlach naar haar, en zie haar even terug grijnzen. Dan valt het meisje met mijn boog slap op de grond. Hierdoor schiet de pijl weg, die langs mijn scheenbeen schampt. Ik negeer het brandende gevoel en ren naar het meisje toe. Gelukkig heb ik nog andere pijlen bij me. Snel pak ik de boog uit haar handen en pak een pijl uit de koker op mijn rug. Ik span mijn boog aan en richt op de vrouw die voor de jongen staat. Ze kijkt me geïrriteerd aan, waarschijnlijk omdat ik niet naar haar heb geluisterd. "Waar was ik.. Oja, als jullie die beelden teruggeven, dán zullen we gaan."