• De stelling van vandaag luidt:
    Wie van opruimen houdt, is te lui om te zoeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens... je bent wel fit genoeg voor opruimen maar niet vooor zoeken... slaat nergens op vind ik... (okay moet ik zegguh ik ben al te lui voor opruimen laat staan zoeken.)


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Zeer oneens. Iedereen kan ergens ander van houden. Ik slaap beter in een opgeruimde kamer en sommige mensen vinden geordennen spullen fijner


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arrow schreef:
    Oneens, je kunt zomaar van opruimen houden omdat dat je een kick geeft, maar tegelijkertijd kun je gewoon niet te lui zijn voor zoeken (:


    I´m nothing special.

    Oneens. (cat) Ik hou niet van opruimen, maar ik doe het wel omdat ik niet tegen chaos kan. En nog raak ik dingen kwijt. Dus zeker oneens. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    KingJonghyun schreef:
    Als in kamer opruimen?

    Vind deze stelling vaag. Kan je net zo goed zeggen Wie van diepvriesvoer houdt, is te lui om te koken


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Hè? Wat hebben die twee dingen nu met elkaar te maken?

    Oneens in ieder geval, misschien houd je van opruimen omdat je niet tegen zo'n rotzooi houdt, of omdat het rust geeft, ofzo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oneens. Ik houd niet van opruimen én ik ben te lui om te zoeken.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oneens! Opgeruimd ziet er gewoon veel netter uit en krijgen mensen een andere indruk van je. Het is frisser en je kan inderdaad alles beter vinden. Als je neit opruimt ben je lui!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sleutelbloem schreef:
    Oneens
    Als ik onder de tiraniserende leiding van mijn moeder me kamer opruim kanik niks meer vinden


    idd. Ik kan dan ook niks meer vindne.
    Maar zelf heb ik, wanneer het een ongelovelijke troep in mijn kamer is (zegt mijn moeder), weet ik juist waar alles ligt.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    What the fuck... Wat voor 'n stelling is dit nou :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Horan schreef:
    Oneens. Als ik opruim kan ik juist niks meer vinden.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens(baby)

    Domme Stelling;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens, ookal snap ik em maar half, hahaha! :P


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Oneens, ik ruim juist op, omdat ik me dan fijner voel. Alles netjes en recht op een stapeltje, niet omdat ik te lui ben om dingen op te zoeken in de rotzooi die ik maak. (krul)


    wth.

    Dus... Je bent te lui om iets te zoeken, maar de energie om je kamer op te ruimen heb je wel? :8

    Ik zou het eerder een keuze noemen; ofwel zoek je, ofwel ruim je op. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'