• Morgen(20 maart) wordt mijn moeder 50
    We hadden het er laatst in de klas over en bijna alle ouders zijn veel jonger, Mijn vader is al 53. Ik ben de jongste uit de klas maar ik heb wel super oude ouders.
    Aan de ene kant schaam ik me er wel voor.
    Die anderen hebben van die jonge ouders en mijn ouders zijn al in de 50. Ik heb ook een zus van 23 dus dan is het niet zo gek maar zo voelt het wel voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben 15 en mijn moeder wordt dit jaar 56 en ik schaam me er niet voor. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb hetzelfde maar dat is ook omdat mijn broer al 19 is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Veel van mijn vriendinnen hebben oudere ouders (; Eén vriendin haar ouders zijn al 53 ofzo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Niks van aantrekken. Mijn ouders zijn ook oud. (: De ouders van veel vriendinnen van mij zijn oud.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 22:49 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn vader is ook van die leeftijd, en ik schaam me daar totaal niet voor. Ik vind jonge ouders maar niks. -no offence, naar mensen die jonge ouders hebben- maar dat vind ik persoonlijk zo niet natuurlijk. Ja ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb ook oudere ouders. Maar je hoeft je er echt niet voor te schamen!


    <3

    Mijn zusje is ook 13 met een moeder van bijna 50, is niet zo raar hoor :)


    Life is hard and then we die

    Hoezo is dat gek? Ik ken wel vreemdere verhalen(zoals Billie joe heeft een broer die 21 jaar ouder is,daar kijk ik pas van op).
    Het maakt toch niet uit hoe oud ze zijn,als ze er maar voor je zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Je kunt er tenslotte helemaal niks aan veranderen, en anderen zullen je echt niet raar aankijken omdat jouw ouders vijf jaar ouder zijn dan die van de rest. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben 15 en mijn moeder wordt 34 en mijn vader is net 40. Mijn ma is een tienermoeder.


    Olive

    Jezus, wat maakt dat nou uit?

    Mijn moeder is deze maand 50 geworden en mijn vader is al like 58. En ik ben 17. Like I fucking care. Ik hou van ze <3


    ars moriendi

    Het is helemaal niet raar hoor (:
    Mijn pa is 57, en me zus 23, hoog verschil. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    mijn moeder is 43 en mijn broer 23 en eigenlijk schaam ik me daarvoor, dat ze al op haar 19e een kind kreeg. :'D
    haha nouja i don't care, ik heb mijn moeder zoals ze is en daar ben ik trots op.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 22:58 ]


    Life is a beautiful struggle

    Mijn vader is nu eh, 58 dacht ik en mijn broertje is 14.
    Dus zo raar is het niet.

    En de vader van mijn beste vriendin is al in de zestig, hij is volgens mij 62 en haar broertje is 11.

    Niks om je over te schamen dus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh en trouwens, alvast gefeliciteerd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.