• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Jezus! Zeik niet zo!
    En ze weten wel dat Tom en Bill jarig zijn geweest!
    Misschien moet je eens wat re-search doen, want je weet helemaal niks van wat ze in Amerika doen!
    Jezus Christus, laat ze lekker hun succes hebben!
    En @ MariekexBjorn: Geweldig voor je, meid! Je bent ook een leuke fan voor ze geweest! NOT!
    Like, Whatever!
    Lisa!
    Slotje, aub!?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Het is niet omdat iemand zegt dat ze Tokio Hotel terug in Europa willen, dat ze egoïstisch zijn. Ik bedoel, iedereen wilt hier in BE of NL toch ook eens een gratis concert of tenminste eens een signeersessie, dat kan toch niemand ontkennen?!Daarom is het nog niet zagen of egoïstisch zijn... ik geloof dat iedere fan hier blij is voor Tokio Hotel dat ze zo succes vol zijn in Europa, maar ik kan ook begrijpen dat ze Tokio Hotel hier nog eens terug willen zien... en dat heeft niets te maken met egoïsme of het niet gunnen van hun succes..

    Maarik ben er wel zeker van dat de Amerikaanse fans ook wel weten dat B&T jarig zijn geweest op de 1ste, het zijn fans, net als ons..


    En @ MariekexBjorn: Geweldig voor je, meid! Je bent ook een leuke fan voor ze geweest! NOT!quote]

    Ik denk niet dat ze geen fan meer is omdat TH nu in Amerika is (dat zou stom zijn), maar, zoals ze geloof ik zei, omdat ze hun liedjes niet meer zo graag hoort ofzo.. Je blijft toch geen fan van een groep als je hun muziek niet graag meer hoort?


    (A)

    x.

    Je hebt wel gelijk

    amerika is eenmaal groter dan europa :'(:(:'(:(:'(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jezus! Zeik niet zo!
    En ze weten wel dat Tom en Bill jarig zijn geweest!
    Misschien moet je eens wat re-search doen, want je weet helemaal niks van wat ze in Amerika doen!
    Jezus Christus, laat ze lekker hun succes hebben!
    En @ MariekexBjorn: Geweldig voor je, meid! Je bent ook een leuke fan voor ze geweest! NOT!
    Like, Whatever!
    Lisa!
    Slotje, aub!?

    ik geef je groot gelijk kind!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben et 100% met je eens x3

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    th moet gewoon weer me hun twee voeten op de grond komen.ik ben wel gen fan meer vn th ma mijn vrindin wel.het is bij hen altijt maar amerika terwijl ik zeker wet da ze in europa veel meer fans hebbe dan in gans amerika.ik hop da ze gan stope me overdrijve en terug nar deze werld kome, nieuwe toer in europa, dan is mijn vrindin gelukig en dan moet ik nimeer na da gezever hore.

    (ben geen th hater é ma op dit moment ben ik en betje bos op th)

    ik ben het helemaal met je eens ik word nog helemaal depressief ze moeten nu echt een keer druk aan de slag met een nieuw album we wachten nu al bijna 2 jaar op een nieuw duitstalig album:S

    en ik wil weer naar een concert.. 13 en 14 juni is alweer veel te lang geleden plus dat ik over een maand kan vieren dat het een jaar is geleden dat ik naar mijn eerste concert ben geweestxD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    nja..
    weetje hoelang ze in europa zijn geweest?
    ze zijn gewoon in amerika op tour en ze komen heus wel terug.. :D


    AAP

    Hoop ik. :O
    x'D
    Boehoe..
    ik vind wel dat dat snel mag gebeurn maarja. _O_


    AAP