• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Gnagna.

    Laat ze maar lekker in Amerika.
    Pfffff.

    x)

    Hahaha, ben wel blij voor ze enzo, maar om eerlijk te zijn heb ik dan meer medelijden met de Duitse fans ;o, TH helemaal 'great in Duitsland, dan Europa.. en dan Amerika O_________õ Dat zuigt ook zwaar.

    PFFFFFF.

    Ach, ik weet niet meer zo goed wat ik van TH moet denken.

    Ja ze zijn cute :3 that's it.

    (...)

    WAAAAAAAAAT? Gratis concerten? Oké ik flip hier ongeveer!



    Ja, ik dus ook!!

    Ik vind het echt niet leuk meer. Hun succes hebben ze te danken aan de fans in Europa. En wat doen ze terug? Ze gaan lekker naar Amerika. En een keertje is niet erg, maar ze doen er van alles, wat ze hier in Europa nooit doen. Dat doet me gewoon pijn. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
    En ik blijf nog wel fan van ze, maar toch..


    Protège moi de mes désirs.

    Ik ben het wel met je eens.
    Ik ken Tokio Hotel al vanaf het begin, en ik weet hoe ze zijn. Ik heb geen zin om jaren te wachten tot ze weer tijd voor ons hebben. Zijn ze bekend geworden door Amerika? Nee. En zo kan ik nog wel wat opnoemen. u.u
    Waarom hebben ze de nummers vertaald? het is wel lief dat ze aan de andere landen denken, maar ik, -en vast ook anderen- ben fan geworden door Rette mich. Een duits liedje dus. En ik vind DUits veel mooier. En dan heb je ook nog 'George'
    Het is echt niet normaal meer. Sinds wanneer moet Georg zijn naam veranderen? Alleen voor die Amerikanen? Kom op zeg!


    -

    uhh ik wil niet veel zeggen maar tokio hotel komt volgend jaar gewoon weer terug hoor en neem jij het ze kwalijk hun droom te volgen??? ik heb ervaring en in de vs beroemd worden is de droom van iedere band en ook die van mijn band duss@


    Ja euh hallo die is ff normaal,, ik heb zelf ook een band en ja natuurlijk wilt iedereen met zo'n droom dat hij ook werkelijd word, maar Spring Nicht staat nu al zeker een half jaar op TV! En Scream word pas in Europa gereleased in eind Sept.

    @ de rest: Over dat Jonas Brothers gedoe.. Dat is idd zo. Mensen die eerst Tokio Hotel fan waren en nu JB zijn eigenlijk gewoon wannabe's geweest.

    En de mensen die het niet erg vinden dat ze zomaar een hele poos weg zijn,daar spreek ik me niet over uit.. Natuurlijk komen ze terug,dat weet ik ook wel. Maar ik had toch wel gehoopt op een concertje in Oktober/November. Natuurlijk zijn wij het niet die daar over beslissen. En de mensen die vinden dat dit egoïstische praat is vind ik wel raar waarom je dan op dit topic zit?

    @ Joyce: ja i know maar ik ben lekker VIP geweest op WB, en gij? xD

    Ik ben het echt zó met je eens. <_<
    Denk ook ff aan waar je vandaan komt, zeg. -__-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het wel met je eens.
    Ik ken Tokio Hotel al vanaf het begin, en ik weet hoe ze zijn. Ik heb geen zin om jaren te wachten tot ze weer tijd voor ons hebben. Zijn ze bekend geworden door Amerika? Nee. En zo kan ik nog wel wat opnoemen. u.u
    Waarom hebben ze de nummers vertaald? het is wel lief dat ze aan de andere landen denken, maar ik, -en vast ook anderen- ben fan geworden door Rette mich. Een duits liedje dus. En ik vind DUits veel mooier. En dan heb je ook nog 'George'
    Het is echt niet normaal meer. Sinds wanneer moet Georg zijn naam veranderen? Alleen voor die Amerikanen? Kom op zeg!

    ze doen het niet omdat ze ook aan andere landen willen denken.. ze willen gewoon wereld beroemd worden dat is hun droom. als jij je droom waar zou kunnen maken zou je precies hetzelfde doen! laat ze toch, ze komen egt wel terug!


    Je moet worden wie je bent.

    x'D Stuur ze naar China.

    Ik ben het met je eens..
    Ik ben heeeeeeel blij voor ze dat ze zo een succes hebben in Amerika en met die MTW award nominatie enzo, ik vind da super. Maar toen hun 1000 Hotels tour werd gecanceld, hebben ze maar een paar concerten ingehaald en toen gingen ze terug naar Amerika...dat vond ik wel een beetje jammer...

    En die signeersessies.. weet je wel hoeveel ze er al hebben gedaan in Amerika?! Het zou tof zijn moesten ze dat in BE of NL ofzo ook eens doen...

    Maar ik ben wel blij voor ze dat ze hun droom kunnen waar maken.. :)

    The end. (A)

    Ik ben het met je eens..
    Ik ben heeeeeeel blij voor ze dat ze zo een succes hebben in Amerika en met die MTW award nominatie enzo, ik vind da super. Maar toen hun 1000 Hotels tour werd gecanceld, hebben ze maar een paar concerten ingehaald en toen gingen ze terug naar Amerika...dat vond ik wel een beetje jammer...

    En die signeersessies.. weet je wel hoeveel ze er al hebben gedaan in Amerika?! Het zou tof zijn moesten ze dat in BE of NL ofzo ook eens doen...

    Maar ik ben wel blij voor ze dat ze hun droom kunnen waar maken.. :)

    The end. (A)

    (...)
    ze doen het niet omdat ze ook aan andere landen willen denken.. ze willen gewoon wereld beroemd worden dat is hun droom. als jij je droom waar zou kunnen maken zou je precies hetzelfde doen! laat ze toch, ze komen egt wel terug!


    Adêuh.

    Ik weet heus wel dat ze weer terugkomen. Maar ik ben fan geworden in de begintijd van Tokio Hotel, en toen waren het echt schatjes. Nu worden ze echt arrogant. Sorry hoor. u.u

    Wat vind jij er dan van dat Georg opeens George moet zeggen als hij zich voorstelt? Vind je dat normaal? IK NIET! De amerikanen zijn toch fan geworden van Bill, Tom, Gustav en George? En niet van Bill,Tom,Gustav & George.

    ><


    -

    Ik vind het eigenlijk nog het ergst voor de Duitse fans zelf!


    -

    (...)

    Adêuh.

    Ik weet heus wel dat ze weer terugkomen. Maar ik ben fan geworden in de begintijd van Tokio Hotel, en toen waren het echt schatjes. Nu worden ze echt arrogant. Sorry hoor. u.u

    Wat vind jij er dan van dat Georg opeens George moet zeggen als hij zich voorstelt? Vind je dat normaal? IK NIET! De amerikanen zijn toch fan geworden van Bill, Tom, Gustav en George? En niet van Bill,Tom,Gustav & George.

    ><




    Ik ben het met je eens,
    Ik vind het ook niet normaal dat Georg in eens zijn naam gaat veranderen.. Waar slaat dat eigenlijk op? Alleen voor de amerikanen? Waarom zou je je naam veranderen als je in amerika door wilt breken, wat is daar het nut van? Heb je dan meer fans ofzo? NEEE.. Dus, ik snap hem niet..


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    WAAAAAAAAAT? Gratis concerten? Oké ik flip hier ongeveer!


    DAT WIL IK IN NL OOK :O:O


    Winter is coming.

    wowowow, gratis concerten? x_O
    what's next: gratis onenightstand met Tom??

    nee, maar idd.. ik krijg meer van die 'vote for tokio hotel' en 'wat TH allemaal gaat doen de komende dagen (in Amerika natuurlk, niet hier -_-) dan wat anders!

    zijn ze eigenlijk voor hun bday naar Duitsland teruggekeerd??
    en Gustav, wat gaat die doen voor zn bday?

    Ik vind het eigenlijk nog het ergst voor de Duitse fans zelf!


    uhu :S voor de duitse leute die nog fan zijn moet het egt kut zijn!
    zo van:'euh, hallo..! wij zijn duitsers, en wij komen uit het land waar jullie ooit geboren zijn en opgegroeid zijn, rememberrrr...? of heeft Amerika jullie koppes al zo gevuld dat jullie nationaliteit niet meer weten??'

    ok, ik doe schraal x]