• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Klopt. TH geeft gratis concert..

    Heeft iemand misschien in de gaten gehad dat niemand luisterde op 14 juni met het duwen? Dat is een van de redenen dat ze dus geen gratis concert hier geven. En nu wil ik geen geziek horen van Amerika dat ze nooit Tokio Hotel krijgen. Nu lijd Europa door hun domme wannabe's. Ik wil niet hebberig overkomen, maar wij bestaan ook nog? Hoeveel concerten hebben we gehad in Nederland? Hm? En dan beweert Amerika dat wij alles krijgen, en hun niets. Check die mails maar van TH. Dan snap je wat ik bedoel. Ze draaien echt door, ik heb echt niets tegen ze ofzo. Ik ben juist fan, al klinkt het op dit moment niet zo. Omdat TH nu de hele tijd in Amerika zit, stappen onwijs veel fans over naar de Jonas Brothers. Dus Tokio Hotel, kom hier en bewijs dat jullie nog om Europa geven. En huur anders een pand in Amerika.. -.- Als ik na die vakantie van hun nog een keer hoor dat ze naar Amerika gaan omdat ze er niet vaak zijn geweest, geloof me. Dan scheur ik alle posters van mijn muur. Voor mij is het genoeg dat ik ben uitgescholden door engelse fans.


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    (...)

    waarom een hater ?? tuurlyk johh dan zat ik niet eens op deze site ! Je hebt er geen reden voor om mij een hater te noemen anders noem ik jou hater vieze hater :P en dan blijf maar op deze topic maar ik gun je geen aandacht meer hoor
    waarom doe je het dan nu wel? n_n

    je noemt me hoe je wilt. ik denk niet dat ik hier nog lang zal blijven.
    ten eerste hebk geen tijd meer.
    en tentweede ben ik het grootste gedeelte van de bevolking hier beu.

    Oke.. ik wou gewoon ff de planning van TH laten zien, krijg ik meteen zo'n hele discussie O.o twas geen discussietopic hoor! Gewoon voor jullie mening, en ik ben FAN, geen WANNABE. ^^

    en voor de duidelijkheid:

    quizlet is géén thsite. waarom denk je dat er een thfilter is? vind je die op fansites dan?

    (...)
    Ik ben fan geworden bij Durch Den Monsun, Duits dus.
    Sinds die vertalingen van de engelse liedjes kwamen vond ik het opeens al 'raar'. Mensen zeiden dat ze nu ook naar Engeland gingen en dat het daarom zo was, yeah , right.. Anyway, Ik was dr niet op 4 maart,maar wel 3 maart 14 Juni & 13 juli (en nog heel veel datums in DE,maar die boeien niet xD ) Ik vond het ook wel dom dat TH op 3 maart in het Engels zong.. Toen ik Geh hoorde.. ik echt zo "YESH!! DEUTSCH!!" Stond ik ook echt te roepen xD en bij 1000 Oceans zong de helft die bij ons stond gewoon 1000 Meere te zingen, neit vragen hoe gewend we aan Duits zijn xD


    bij 3 maart zei bill zo dat ze het laatste liedje ginge zinge: 'through the monsoon' Wij stonde daar zo "FOCKERS! doe het eens in het duuuuuiiiits!" :D maar dat kwam ook eenbeetje door de adrenaline denkik :D om een of andere rede heb ik ook steeds starende mense bij TH concerte o.O :D

    xD


    Because Nobody Love's

    Oke.. ik wou gewoon ff de planning van TH laten zien, krijg ik meteen zo'n hele discussie O.o twas geen discussietopic hoor! Gewoon voor jullie mening, en ik ben FAN, geen WANNABE. ^^

    Jha ik heb u op msn n_n
    wij hebbe zo ooit is ruzie gehad da gij iemand van de security kende van op wb en ge er voor ging zorge da wij ni binne mochte fsu :X
    ma eigluk bent gij wel lief ze :X

    en voor de duidelijkheid:

    quizlet is géén thsite. waarom denk je dat er een thfilter is? vind je die op fansites dan?


    um nee? XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    maar iedereen is lief :AXD behalve dt andere meisgeval xD


    Because Nobody Love's

    maar iedereen is lief :AXD behalve dt andere meisgeval xD


    Because Nobody Love's

    maar iedereen is lief :AXD behalve dt andere meisgeval xD


    Waarom zeg je dat nou? ^^ dan lok je ruzie uit. Laat elkaar gewoon met rust, en ga door leven.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    weet ik [A] ik laat haar wl xD
    goed :D?


    Because Nobody Love's

    maar nu ga ik toch echt van deze topic.. als jullie nog wat kwijt willen bij me ,, Drop maar wat op mijn profiel ^^

    xx. <3


    Because Nobody Love's

    weet ik [A] ik laat haar wl xD
    goed :D?

    Nee oké. Niet dat deze topic eindigt in een ruzie! :') ik haat ruzie >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Klopt. TH geeft gratis concert..

    Heeft iemand misschien in de gaten gehad dat niemand luisterde op 14 juni met het duwen? Dat is een van de redenen dat ze dus geen gratis concert hier geven. En nu wil ik geen geziek horen van Amerika dat ze nooit Tokio Hotel krijgen. Nu lijd Europa door hun domme wannabe's. Ik wil niet hebberig overkomen, maar wij bestaan ook nog? Hoeveel concerten hebben we gehad in Nederland? Hm? En dan beweert Amerika dat wij alles krijgen, en hun niets. Check die mails maar van TH. Dan snap je wat ik bedoel. Ze draaien echt door, ik heb echt niets tegen ze ofzo. Ik ben juist fan, al klinkt het op dit moment niet zo. Omdat TH nu de hele tijd in Amerika zit, stappen onwijs veel fans over naar de Jonas Brothers. Dus Tokio Hotel, kom hier en bewijs dat jullie nog om Europa geven. En huur anders een pand in Amerika.. -.- Als ik na die vakantie van hun nog een keer hoor dat ze naar Amerika gaan omdat ze er niet vaak zijn geweest, geloof me. Dan scheur ik alle posters van mijn muur. Voor mij is het genoeg dat ik ben uitgescholden door engelse fans.


    Ik ben het helemaal met je eens! Maar over 14 juni.. wat zeiden ze?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]